۷ رستوران ویژه‌ی شانگهای مخصوص گیاهخواران

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
۷ رستوران ویژه‌ی شانگهای مخصوص گیاهخواران

شانگهای یکی از زیباترین شهرهای چین است که بعد از پکن پرگردشگرترین شهر این کشور به حساب می‌آید. شهری سرخ رنگ با بناها و سازه‌های زیبا. شهری شلوغ پر از جاذبه‌های دیدنی طبیعی و مصنوعی. شهری که بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها را در خود جای داده است و با بهترین امکانات از مهمانانش پذیرایی می‌کند. شهری شورانگیز که پر از رویداد است. در سفرتان با تور چین به این شهر اگر غذاهای چینی به مذاقتان سازگار نیست و یا گیاهخوار هستید همراه ما باشید تا ۷ رستوران ویژه‌ی این شهر مخصوص گیاهخواران را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. رستورانی‌هایی که غذاهای معروف گیاهخواران در منوی آنها یافت می‌شوند.

 


۱- Happy Buddha


یک رستوران عالی واقع شده در یک استخر قدیمی که امروزه کاربری‌اش عوض شده است. رستورانی تقریبا امریکایی که منوی غذاهای گیاهی آن نیز امریکایی است. رستورانی که می‌توانید بهترین غذاها و سالادها را به عنوان دسر در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که مشتریانش غالبا توریست‌ها هستند و همه روزه مملو از گردشگران است.

 

معروف‌ترین رستوران‌های حلال در شانگهای

 

 

Happy Buddha

 


نشانی: پوتوئو، جاده آئومن ۲۸۰

 


۲- Organic Kitchen


یک رستوران ارگانیک که غذاهای سالم به مشتریانش ارائه می‌دهد. رستورانی که به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به شانگهای یک شب برای نوش جان کردن وعده‌ی غذایی شام به آن مراجعه کنید. چرا که شب شما در شانگهای را معنایی نو می‌بخشد. اگرچه برای تمامی وعده‌های غذایی می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید. رستورانی که انواع سوپ‌ها، پاستاها و ساندویچ‌های گیاهی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

Organic Kitchen

 


نشانی: جاده فوگزین غربی ۵۷

 


۳- Wujie


رستوانی واقع شده در منطقه‌ی توریستی شانگهای که غذاهای گیاهی مدرن برای مهمانانش سرو می‌کند و این مدرن بودن هم در ترکیب مواد غذایی لحاظ می‌شود و هم در دیزاین. رستورانی که غذاهایش چندان ارزان نیستند اما مطمئنا ارزشش را دارند که برایشان هزینه کنید. رستورانی که قارچ جزو جدایی ناپذیر بیشتر غذاهایش است. در سفرتان به شانگهای همه روزه برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی شام و ناهار می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید.

 

غذاهای خوشمزه‌ در رستوران‌های شانگهای شما را عاشق خودشان می‌کنند

 

 

Wujie

 


نشانی: جاده مرکزی ژیزانک ۲۶۸

 


۴- Sproutworks


یک رستوران عالی برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای سالم نوش جان کنند. رستورانی که با هر سه وعده‌‎ی اصلی غذایی؛ صبحانه، ناهار و شام از مهمانانش پذیرایی می‌‎کند و قیمت غذاهای منویش معقول و منطقی می‌باشند. رستورانی که غذاهای گیاهی مدیترانه‌ای در منوی آن یافت می‌شوند و بیشتر به انواع سالادها و آبمیوه‌های طبیعی‌اش شناخته می‌شود. در سفرتان به شانگهای اگر هوس کردید یک نوشیدنی خاص، تهیه شده از آب نارگیل نوش جان کنید حتما به این رستوران تشریف ببرید.

 

 

Sproutworks

 


نشانی: ژین تیان‌دی، جاده مادانگ ۱۸۵

 


۵- Pure and whole


یک رستوران معروف چرا که در سال ۲۰۱۵ از طرف مجله‌ای در شانگهای برنده‌ی بهترین رستوران سرو کننده‌ی غذای سالم شناخته شده است. رستورانی که سالاد جنگلی یکی از معروف‌ترین غذاهای آن به حساب می‌آید. رستورانی که قیمت غذاهای منویش اندکی گران هستند اما بدون شک ارزشش را دارند که برایشان هزینه کنید. رستورانی که وعده‌ی غذایی شام و ناهار را می‌توانید در آن نوش جان کنید.

 

 

Pure and whole

 


نشانی: هونگ‌کیوآ، جاده مائوتای ۱۷۹

 


۶- Wuguan Tang


رستورانی قدیمی در شهر شانگهای که به واسطه‌ی قدمتش، امروزه در میان گردشگران بسیار معروف شده است. رستورانی که منوی جالبی دارد. منویی که بیشتر غذاهایش از سیب‌زمینی تشکیل شده‌اند. منویی که قیمت غذاهایش چندان گران نیستند و با هر بودجه‌ای به چین سفر کرده باشید می‌توانید به آن مراجعه کنید و غذای دلخواهتان را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

بهترین رستوران‌های خانوادگی شانگهای برای صرف یک غذای خوش‌طعم چینی

 

 

Wuguan Tang

 


نشانی: جاده ژینگ هوآ ۳۴۹

 


۷- Dashu wujie


یک رستوران عالی که برای نوش جان کردن ناهار و صبحانه می‌توانید به آن رجوع کنید. رستورانی واقع شده در دل یک پارک که از پنجره‌اش مناظر زیبایی مقابل دیدگان مشتریانش قرار می‌دهد. رستورانی با بهترین و متنوع‌ترین غذاهای گیاهی که سلیقه‌های زیادی را پوشش می‌دهد.

 

 

Dashu wujie

 


نشانی: زوجیاهوآی، جاده تیان‌پینگ ۳۹۲

۰۳ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران