هتل های سنت پترزبورگ

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
هتل های سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری روسیه، دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار خوب و متنوعی است. در واقع شما با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانید، هتل مورد نظر خود را در این شهر پیدا کنید. پس اگر قصد دارید به تور روسیه بروید و به دنبال انتخابی عالی در میان هتل های سنت پترزبورگ هستید، مطلب امروز ما در مقتدرسیر تابان را دنبال نمایید.

 

بهترین هتل های سنت پترزبورگ | هتل‌های ۵ ستاره

یکی از جذابیت‌های تورهایی مثل  تور مسکو و یا تور سن پترزبورگ، می‌تواند اقامت در هتل‌های لاکچری و ۵ ستاره این شهرها باشد. مخصوصا هتل های سن پترزبورگ که در میان جذاب‌ترین هتل‌های کشور روسیه قرار می‌گیرند. بعضی از مهم‌ترین هتل‌های ۵ ستاره لوکس شهر شامل این موارد می‌شوند:

Belmond Grand Hotel Europe

این هتل در یک ساختمان تاریخی با نمایی بسیار زیبا واقع شده و از جمله بهترین هتل‌های ۵ ستاره در شهر به حساب می‌آید. این مجموعه در یکی از بهترین نقاط شهر بوده، اتاق‌ها و سوییت‌های لاکچری و فوق‌العاده زیبایی دارد و دارای یک رستوران عالی و درجه یک نیز هست. همچنین بسیاری از جاذبه‌های مهم شهر سنت پترزبورگ از جمله موزه آرمیتاژ در نزدیکی این محل قرار گرفته‌اند.

آدرس: 1/7, Michailovskaya Ulitsa

Corinthia Hotel St. Petersburg

یکی دیگر از باشکوه‌ترین هتل های سنت پترزبورگ که از اتاق‌های آن برای اقامت سیاستمداران و اشخاص معروفی که به این شهر می‌آیند، استفاده می‌شود. این مکان چند قدمی تا ایستگاه مترو فاصله داشته و در ساختمانی متعلق به قرن نوزدهم میلادی ساخته شده است. اینجا یکی از بهترین هتل های روسیه است. این محل دارای اتاق‌های بسیار عالی، امکانات فوق‌العاده و یک رستوران کوچک اما لاکچری است.

آدرس: 7, Nevsky Prospekt

 

بهترین بوتیک هتل های مسکو

عکس: azurex.com

 

Domina Prestige St. Petersburg

این هتل بر خلاف دو نمونه قبلی، قدمت زیادی ندارد اما به خاطر خدمات و امکانات عالی، اتاق‌های بسیار لوکس و مدرن و قرار گیری در محلی عالی، به سرعت به یکی از انتخاب‌های اول در میان گردشگران بدل شده است. این هتل دارای رستورانی بسیار خوب نیز هست و از اتاق‌هایش، می‌توانید در چند قدمی‌تان نمایی از کانال‌های آبی شهر را مشاهده کنید.

آدرس: 99, Naberezhnaya Reki Moyki

Four Seasons Lion Palace Hotel

نمی‌شود از لاکچری‌ترین هتل های سنت پترزبورگ گفت و چیزی از هتل Four Seasons Lion Palace Hotel به میان نیاورد. این مجموعه هم در ساختمانی ساخته شده در قرن نوزدهم قرار گرفته و دارای فضایی باشکوه و شاهانه است. البته خود هتل کار خود را در سال ۲۰۱۳ آغاز کرده اما تجربه‌ای متفاوت را برایتان به ارمغان می‌آورد. این مکان همچنین دارای یک اسپای بزرگ و لاکچری، سوییت‌های بزرگ، رستورانی عالی و امکانات خیلی زیاد دیگری هم هست.

آدرس: 1, Voznesenskiy Prospekt

 

کافه‌های زیبا و اینستاگرامی مسکو

عکس: lvcreation.de

 

بهترین هتل های سنت پترزبورگ  | هتل‌های ۴ ستاره

اما اگر قصد ندارید تا خرج زیادی بابت هتل کنید اما در عین حال می‌خواهید در جایی شیک با امکانات عالی اقامت داشته باشید، بهتر است به سراغ هتل‌های چهار ستاره عالی سنت پترزبورگ بروید که چند نمونه از بهترین‌ها آن‌ها را در این بخش به شما معرفی می‌کنیم:

Angleterre Hotel

یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره شهر که درست در مرکز شهر قرار گرفته و از پنجره اتاق‌هایش، گنبد طلایی کلیسای جامع قرن نوزدهمی سنت آیساک پیداست. این مجموعه‌ی جذاب دارای ۱۹۲ اتاق و سوییت بسیار عالی بوده و دارای استخر سرپوشیده، سالن ورزشی و رستوران است. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به طراحی داخلی زیبای اتاق‌ها و فضاهای عمومی و وجود بالکن رو به خیابان در بعضی اتاق‌ها اشاره کرد.

آدرس: 24, Malaya Morskaya Str

Park Inn By Radisson Pribaltiyskaya

این هتل جزو بزرگ‌ترین هتل های سن پترزبورگ بوده و دارای امکانات رفاهی بسیار عالی و اتاق‌های شیکی است. از ویژگی‌های این محل می‌توان به قیمت بسیار خوب اتاق‌ها نسبت به امکاناتش گفت که ارزش انتخاب این مکان را بالا می‌برد. Park Inn به بعضی از جاذبه‌های سن پترزبورگ همچون قلعه پیتر و پائول نزدیک است اما به طور کلی، حدودا ۴ کیلومتر از مرکز شهر دو بوده که یک نکته منفی برای آن به حساب می‌آید.

آدرس: 14 Korablestoiteley St

 

هتل‌های تاریخی و نمادین در مسکو

عکس: vbassejn.ru

 

Novotel St Petersburg Centre

Novotel نه به گرانی انتخاب اول ما و نه به ارزانی انتخاب دوم ماست و از نظر قیمتی یک هتل میان رده در میان برترین هتل‌های ۴ ستاره سنت پترزبورگ به حساب می‌آید. جایی در مرکز شهر که به مراکز خرید، کاخ زمستانی و خیلی جاهای دیگر نزدیک بوده و از طرفی دارای اتاق‌های شیک، امکانات عالی و خدمات دهی فوق‌العاده است.

آدرس: Ulitsa Mayakovskogo, 3A

Ambassador

یکی دیگر از انتخاب‌های ۴ ستاره ارزان و عالی در میان هتل های سن پترزبورگ که در نزدیکی مراکز خرید بزرگ سن پترزبورگ، باغ‌های سویوپوف و خیلی از مراکز گردشگری قرار گرفته و دارای ۲۵۱ اتاق زیبا با دیوارهای ضد صدا است. این مجموعه دارای امکانات کاملی بوده و از هر نظر، انتخابی فوق‌العاده برای اقامت در تور سنت پترزبورگ محسوب می‌شود.

آدرس: 5-7 Rimsky-Korsakov Avenue

عکس: greatvaluevacations.com

 

بهترین هتل های سنت پترزبورگ  | هتل‌های ۳ ستاره

ممکن است نسبت به عنوان هتل‌های ۳ ستاره کمی موضع دفاعی داشته باشید، اما در میان این هتل های سن پترزبورگ موارد خیلی خوبی پیدا می‌شوند که با هزینه‌ای پایین، اقامتی عالی را برایتان به همراه خواهند داشت.

Offenbacher Hotel

این هتل کوچک، ارزان‌ترین انتخاب در میان هتل‌های این نوشته است، با این حال دارای اتاق‌های شیک و زیبا با طراحی دوست داشتنی بوده و همه‌ی واحدهای آن دارای یک بالکن کوچک رو به خیابان هستند. این هتل کمی از مرکز شهر فاصله دارد اما دارای امکانات خیلی خوبی‌ست و وجود تنها ۲۱ اتاق در آن‌جا، فضایی آرام را برای این محل رقم می‌زند. همچنین یک بار کوچک نیز برای این محل در نظر گرفته شده و اگر چه رستورانی در خود ندارد، اما چندین رستوران در اطراف آن‌جا مشاهده خواهید کرد.

آدرس: Vosstaniya Street, 35, St

Hampton by Hilton Saint Petersburg ExpoForum

هتل Hampton جزو انتخاب‌های نسبتا گران اما با کیفیت در میان هتل‌های ۳ ستاره سنت پترزبورگ به حساب می‌آید. مجموعه‌ای بزرگ با ده‌ها اتاق مختلف و مدرن که در نزدیکی فرودگاه واقع شده و کمی از مرکز شهر و جاذبه‌های اصلی سنت پترزبورگ فاصله دارد. خیلی‌ها از مجموعه‌های تجاری برای جلسات و همایش‌هایشان، از میان هتل های سنت پترزبورگ این مکان را به خاطر امکانات متعدد برای انجام جلسات بزرگ و همایش‌ها انتخاب می‌کنند.

آدرس: Peterburgskoye Highway 64 Building

 

سفر زمینی و ارزان به روسیه

عکس: hospitalityonline.com

 

ibis Saint Petersburg Centre

هتلی در مرکز شهر که با ماشین حدودا ده دقیقه از موزه آرمیتاژ دور است و بسیاری از مراکز تجاری سنت پترزبورگ در حوالی آن‌جا واقع شده‌اند. ibis یک هتل ارزان و شیک سه ستاره بوده که اتاق‌های آن دارای یک سری امکانات استاندارد و طراحی مدرن اما ساده‌ای هستند. این مجموعه دارای یک رستوران مناسب بوده و همچنین به مهمانان خود اجازه می‌دهد تا با هماهنگی، حیوانات خانگی خود را هم به آن‌جا ببرند.

آدرس: 54, Ligovsky Prospect

M Hotel

M Hotel نیز در مرکز شهر قرار داشته و تنها چند قدم از کتابخانه ملی روسیه فاصله دارد و حدودا یک کیلومتر باید پیش بروید تا به مرکز خرید معروف Nevsky Prospekt برسید. این مجموعه دارای اتاق‌های شیک و زیبایی بوده، امکانات رفاهی مناسبی دارد و از نظر قیمتی نیز جزو هتل‌های ارزان شهر محسوب می‌شود. همچنین برای این محل یک رستوران کوچک نیز در نظر گرفته شده اما در همان حوالی، چندین رستوران مختلف هستند که برای صرف غذا می‌توانید به آن‌جاها مراجعه نمایید.

آدرس: M HotelSadovaya St., 22/2 Entrance from Krylova lane

عکس: justgorussia.co.uk

 

بهترین هتل های سنت پترزبورگ  با منظره‌ای عالی

اما در انتخاب این نوشته، به یک سری هتل‌های خاص در سنت پترزبورگ هم اشاره کنیم که دارای نمایی زیبا و متفاوت هستند و از این نظر، جزو بهترین‌ها در شهر محسوب می شوند. قبلا از هتل Four Seasons‌ گفتیم، اما در کنار این مجموعه، هتل‌های Lotte Hotel St. Petersburg و Solo Sokos Hotel Palace Bridge نیز هر کدام، نمایی عالی از گنبد طلایی کلیسای جامع را برای مهمانان خود به نمایش در می‌آورند. بوتیک هتل Gamma نیز از جمله جاهایی‌ست که با قرار گرفتن در نزدیکی یکی از کانال‌های آبی سنت پترزبورگ انتخابی عالی برای اقامت در این شهر محسوب می‌شود.

عکس: lottehotel.com

۰۴ دی ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 18 آذر 1402)

نظرات کاربران