راهنمای شرکت در دو نمایشگاه تجهیزات پارک بازی و صنایع در و پنجره در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
راهنمای شرکت در دو نمایشگاه تجهیزات پارک بازی و صنایع در و پنجره در استانبول

استانبول هر ساله میزبان نمایشگاه‌ها و همایش‌های متفاوتی در صنایع و کسب و کارهای مختلف است. نمایشگاه‌هایی با کیفیت بسیار بالا که با توجه به نزدیکی به ایران، فرصتی ایده‌آل برای مدیران ایرانی خواهد بود تا در کنار گشت وگذار با تور استانبول و بازدید از زیبایی‌های شهر در این نمایشگاه‌ها شرکت کنند و با تکنولوژی‌های روز و مدل‌های جدید کسب و کار در حوضه  کاری خود آشنا شوند. امروز به سراغ دو نمایشگاه مهم و پر بازدید در این شهر رفته‌ایم که به فاصله یک ماه از یکدیگر برگزار خواهند شد.

 


نمایشگاه تجهیزات شهربازی استانبول


ATRAX اولین و البته تنها نمایشگاه مخصوص شهر بازی و پارک‌های تفریحی در منطقه است که در مکانی به وسعت زیاد و از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و نوآوری‌های این حوضه را از طرف شرکت‌های بزرگ این صنعت از سراسر جهان به نمایش می‌گذارد. بخش زیادی از بازدیدکننده‌هایی که برای دیدن این همایش به استانبول سفر می‌کنند از مناطقی همچون اروپا، آفریقا، بالکان، خاور میانه و کشورهای عربی هستند. اما شرکت‌هایی که آخرین تجهیزات خود را به نمایش در می‌آورند، عموما برترین‌های این حوضه هستند.
مهم‌ترین بخش این نمایشگاه بدون هیچ شکی نمایش آخرین محصولات و بازی‌ها برای سنین مختلف است. از محیط‌های بازی برای خوردسالان گرفته تا جدیدترین سواری‌های تمام خودکار که برای تست در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته و این نمایشگاه را به یک پارک بازی بزرگ بدل می‌کند!

 

بهترین فروشگاه‌ها برای خرید جدیدترین لباس‌های مد روز برای آقایان در استانبول

 

 

تجهیزات شهربازی استانبول

 


امسال یکی از مهم‌ترین بخش‌های ATRAX احتمالا بخش مربوط به پارک‌های بازی واقعیت مجازی یا صنایع حول محور آن است. همه ساله بخش‌های دیجیتال جایگاهی خاص در این نمایشگاه داشته، اما با توجه به رواج هر روزه پارک‌های واقعیت مجازی و ساخت پارک‌هایی که تماما به این تکنولوژی اختصاص دارند، یا پارک‌هایی که حداقل بخشی در این رابطه دارند، این بخش به شدت جدی گرفته می‌شود. یکی از این دلایل به خاطر کم‌هزینه‌تر بودن و کم‌‌تر اشغال کردن فضا است که به همین سبب حتی در نمایشگاه نیز احتمالا شاهد غرفه‌های بیشتری در این زمینه باشیم.
از دیگر بخش‌های جذاب این نمایگشاه به بازی‌های رقابتی همچون پینت بال، لیزر تگ، بیلیارد، بولینگ و امثالهم اختصاص دارد. بخش‌هایی که در کنار مفرح بودن، باتوجه به رقابتی بودن می‌توانند مشتری‌های دائم بومی را برای پارک‌های بازی جذب کنند. البته به غیر از این‌ها که اسم بردیم، ارائه لوازم ورزش‌های گروهی، تجهیزات تفریحی متنوع و همچنین تجهیزات ساختمانی مختص پارک‌های بازی نیز از جمله بخش‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود.

 

 

تجهیزات شهربازی استانبول

 


Yeşilköy Mh., CNR Expo, 34149 Bakırköy/İstanbul, Turkey

 


نمایشگاه صنایع در و پنجره


این نمایشگاه بسیار مهم که در تاریخ ۱۵ الی ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و به "نمایشگاه صنایع در و پنجره اوراسیا " معروف است، مکانی بسیار عالی برای کسانی خواهد بود که در این کسب و کار مشغول به فعالیت هستند. در این همایش محصولات متنوعی همچون انواع پنجره‌ها، سیستم‌های ضد سرقت، انواع در، سیستم‌های مکانیزه، تکنولوژی‌های روز مرتبط، انواع عایق‌ها و ... از شرکت‌های بزرگ به نمایش گذاشته می‌شود.
برای اینکه به بزرگی و اهمیت این همایش پی ببرید، باید در نظر بگیرید که بیش از ۵۵ فعال در این کسب و کار از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا محصولات خود را برای حضور در بازارهای منطقه به استانبول می‌آورند. البته این را باید در نظر بگیرید که مجموعا سه همایش مختلف در محل این نمایشگاه برپا خواهد شد. نمایشگاه پنجره، در و شیشه که تجمیع آن‌ها باعث می‌شود هر کسی که در این رابطه دستی در آتش داشته باشد، به خاطر اهمیت حضور در بازارهای جهانی و جذب سرمایه یا خرید از برندهای معتبر، خود را به این همیاش برساند.

 

راهنمای کرایه قایق‌های لوکس در استانبول

 

 

 نمایشگاه صنایع در و پنجره

 


استانبول شهری مهم از نظر معماری و ساختمان سازی به حساب می‌آید و حضور در چنین نمایشگاهی آن هم در همچین شهری، امتیازی بزرگ است که باعث می‌شود هم سفری فوق‌العاده داشته باشید و هم در همایشی مهم شرکت نمایید. مجموعا حدود ۷۰۰ شرکت در این نمایشگاه شرکت می‌کنند که همانطور که گفتیم از مجموع ۱۰۰ کشور مختلف خواهند بود. این نمایشگاه بین ۱۵ تا ۱۸ اسفند در سه روز برگزار می‌شود و با توجه به این مدت نسبتا طولانی، به راحتی بتوانید جلسات خود را برای امور کاری به سرانجام برسانید.

 

 

 نمایشگاه صنایع در و پنجره

 

 

همایش در آدرس زیر برگزار خواهد شد:


Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi E5 Karayolu Üzeri, Gürpınar Kavşagı 34500 Büyükçekmece / İstanbul

۰۲ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران