راهنمای شرکت در نمایشگاه مبلمان و اتومکانیک استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
راهنمای شرکت در نمایشگاه مبلمان و اتومکانیک استانبول

استانبول هر ساله میزبان تعداد زیادی همایش‌ و نمایشگاه‌ مختلف است و از همین رو، نه تنها برای آنان که جهت دیدن زیبایی‌های شهر با تور استانبول به این مکان سفر می‌کنند، بلکه برای تجار و صاحبان مشاغل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. ما نیز طبق رویه جاری، دو همایش مهم دیگر را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی مربوط به صنایع مبلمان و دکور خواهد بود که در بهمن ماه برگزار می‌‌شود و دیگری در فروردین به انجام رسیده و به صنعت خودرو اختصاص دارد.

 


نمایشگاه مبلمان استانبول


چهاردهمین دوره نمایشگاه مبلمان استانبول، در روزهای ۲ تا ۷ بهمن در این شهر برگزار می‌شود. بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت مبلمان ترکیه که یکی از سه نمایشگاه بزرگ دنیا نیز محسوب می‌شود، از بسیاری جهات اهمیت فراوانی دارد که اولین و مهم‌ترین آن، پیشرو بودن خود ترکیه در این صنعت بسیار سودده است. این کشور که صادرات خود را به کشورهای اروپایی و آسیایی به انجام می‌رساند، در این روزها شاهد حضور بازدیدکنندگانی از حدود ۱۰۰ کشور دنیا خواهد بود.

 

۷ نمایشگاه عالی استانبول که در زمستان امسال برگزار می‌شوند

 

 

 نمایشگاه مبلمان استانبول

 


دلایل زیادی وجود دارد که صاحبین مشاغل در این زمینه، باید از نمایشگاه مبلمان استانبول دیدن کنند. همانطور که گفتیم ترکیه در این زمینه بسیار پیشرو است و حضور در چنین نمایشگاهی باعث می‌شود تا شما با جزییات جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن آشنا شوید. همچنین این امکان وجود دارد تا با مشاوره با شرکت‌های بزرگ دنیا بتوانید از تجارب آن‌ها استفاده کنید یا اینکه حتی روابط خود در دنیای تجارت بین‌المللی را گسترش داده، شما نیز امکان حضور در این بازار بزرگ را پیدا نمایید.
اما چه محصولاتی بیشتر در این همایش به نمایش در می‌آیند؟ با توجه به تجربه دوره‌های گذشته این نمایشگاه و همچنین بروشورهایی که منتشر شده، محصولات بیشتر در زمینه مبلمان و ست‌های آشپزخانه و اتاق خواهد بود. از جمله مبلمان خانگی و اداری، ست‌های ناهار خوری، میزهای کامپیوتر و کار، ست‌های اتاق‌خواب کودک و بزرگ‌سال و همچنین مجموعه‌های مبلان فضای باز و تجهیزات اینچنینی.

 

 

 نمایشگاه مبلمان استانبول

 

 

التبه این‌ها کلیات مجموعه به حساب آمده و در مجموع شما می‌توانید به جدید‌ترین متدهای تولید، پارچه‌های مختلف، چوب‌ و دیگر متریال‌های استفاده شده و مواردی اینچنینی نیز آشنایی پیدا کنید. نمایشگاه مبلمان استانبول فرصتی ویژه برای تولید کنندگان و فروشندگاه خواهد بود که تنها یک بار در سال آن‌ هم در جایی بسیار نزدیک به ایرانمان اتفاق می‌افتد.


آدرس محل برگزاری: Convention and Congress Center Cumhuriyet Mahallesi Eski Hadımköy Yolu Caddesi 9/1, 34500 Büyükçekmece, İSTANBUL

 


نمایشگاه اتومکانیک استانبول


بهار سال آینده در روزهای ۱۵ الی ۱۸ فروردین، بزرگ‌ترین نمایشگاه مرتبط با خودرو در استانبول برگزار می‌شود که از بزرگ‌ترین‌ها در منطقه نیز محسوبشده با توجه به شرکت گسترده بازدیدکنندگاان از کشورهای مختلف، این همایش نیز از اهمیت بالایی در استانبول برخوردار است و با توجه به نزدیکی به ایران، شرکت در آن دردسر و هزینه زیادی برایتان نخواهد داشت.

 

راهنمای شرکت در دو نمایشگاه تجهیزات پارک بازی و صنایع در و پنجره در استانبول

 

 

 نمایشگاه اتومکانیک استانبول

 


شما در این نمایشگاه بین‌المللی امکان حضور به عنوان تولیدکننده یا بازدیدکننده را خواهید داشت و می‌توانید از حجم فعالان منطقه‌ای، پلی بسازید برای حضور در بازارهای بین‌المللی و پیش‌برد فعالیت‌ها خود. تجار بسیاری از خود ترکیه، ایران، کشورهای منطقه اوراسیا و همسایگان ترکیه در این مکان حضور به هم رسانده و محصولاتشان را به نمایش می‌گذارند یا اینکه در قامت خریدار، به دنبال محصولات نوین خواهند بود.
به طور کلی نمایشگاه به چند بخش مهم تقسیم بندی می‌شود که البته مهم‌ترین آن‌ها مربوط به قطات خودروست. قطعات موتوری تا اتاقک ماشین از جمله پرطرفدارترین بخش‌ها در این همایش بزرگ به حساب می‌آیند. با این حال بخش تعمیرات و نگهداری که هم در مورد تجهیزات جدید در زمینه تعمیر خودرو است و هم روش‌های نوین در این زمینه را معرفی می‌کند نیز بسیار مورد نظر قرار می‌گیرد. بخش‌های مربوط به تکنولوژی‌های روز به کار رفته در خودرو، مسیریاب‌ها و تجهیزات مرتبط با ماهواره و محصولات مرتبط با کارواش و نگهداری ماشین نیز از دیگر بخش‌های مهم این نمایشگاه به حساب می‌آیند.

 

 

 نمایشگاه اتومکانیک استانبول

 


البته این تمام ماجرا نیست و کنفرانس‌های مهم، بخش‌های آموزشی، روابط تجاری که در غرفه‌های مختلف شکل می‌گیرد و آشنایی با پیشرفت‌های مارکتینگ در زمینه خودرو، از دیگر دلایل مهم حضور در نمایشگاه اتومکانیک استانبول محسوب می‌شود.


آدرس: Cumhuriyet Mh., Hadımköy Yolu, Istanbul

۱۶ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران