تجربه‌ی یک روز فراموش نشدنی در پارک آبی Ramayana پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
تجربه‌ی یک روز فراموش نشدنی در پارک آبی Ramayana پاتایا

پاتایا بهشتی طبیعی که جاذبه‌هایی متنوعی برای گردشگران در خود دارد. به همین خاطر سالانه تعداد بی‌شماری گردشگر با تور تایلند به این جزیره سفر می‌کنند. پاتایا پارک‌های آبی بسیاری دارد و در کنار سواحل زیبای این جزیره‌‌ی فوق‌العاده، انتخاب از میان اینکه دقیقا به کجا بروید کمی سخت است. Ramayana یکی از این پارک‌های آبی بسیار خوب است که در وسط طبیعتی زیبا بنا شده و جدا از خوبی‌ها و تنوعی که همین حالا دارد، هر ساله چند بخش جدید نیز به آن اضافه می‌شود. در حال حاضر ۵۰ سرسره، تونل آبی وبازی‌های دیگر دارد که در وسعتی به اندازه ۱۸۴ هزار متر مربع قرار شده و با این ابعاد و این حجم از بازی‌ها، بزرگ‌ترین در کل پاتایا به شمار می‌آید.

 


پارک آبی Ramayana


این پارک به تازگی و در سال ۲۰۱۶ بازگشایی شد و از ابتدا قرار بود برای تمام سنین از خردسالان تا بزرگ‌تر از حضور آن لذت برده و جایی مناسب برای تمام خانواده باشد. برای مثال همانطور که بسیاری سواری‌های ترسناک و عجیب برای بزرگ‌سالان دارد، یک استخر بسیار کم عمق با آب پاش‌های مناسب نیز در آن تعبیه شده که خردسالان بتوانند در حضور مربیان مجرب در آن به بازی مشغول شوند. چندین غذا خوری، سرویس از درب هتل و خدمات متنوعی از طرف پارک آبی Ramayana به مشتریانش ارائه می‌شود که حضور در آن را لذت‌بخش‌تر نیز می‌کند.

 

معرفی چند فعالیت‌ خانوادگی جذاب پاتایا که شاید در مورد آن‌ها نمی‌دانستید

 

 

  پارک آبی Ramayana

 


معرفی بازی‌ها و جاذبه‌های پارک آبی Ramayana


قبل از هر چیز باید ابتدا از بازی‌های متنوع و سرسره‌ها و تونل‌های آبی گفت. همانطور که گفتیم، Aqua Splash برای کوچک‌ترین شرکت‌کنندگان در بازی‌های پارک است. یک استخر بزرگ کم عمق پر از بازی‌های مختلف از جمله تونل آب پاش، ماشین‌های آبی، سرسره‌های خیلی کوچک و همچنین چرخ و فلک‌های خاص. تجربه‌ای مفرح و عالی با حضور چندین مربی مختلف.
بزرگ‌ترها اما انتخاب‌های زیادی دارند. بازی‌های هیجان انگیزی مثل Mat Racer که در آن چند نفر از تونل‌های مختلف وارد شده و در نهایت با هم به آخر کار می‌رسند تا سواری ترسناک و عجیب پایتون. سرسره‌های دو نفره سوار بر قایق، تونل‌هایی با سرعت کم‌تر و چندین و چند بازی جذاب و هیجان انگیزکه تا ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند.

 

 

 پارک آبی Ramayana

 


در کنار بازی‌ها، چند بخش مجزا و عالی نیز برای پارک آبی در نظر گرفته شده. یکی از آن‌ها رودخانه آرام است که همانطور که از اسمش پیداست جریانی آرام دارد وشما می‌توانید بر روی آن‌ها در آرامش سواری کنید. استخر موج یکی از بخش‌های هیجان انگیز و جذاب پارک است که همه بدون شک به آن‌جا می‌روند چون بزرگ‌ترین بخش پارک محسوب می‌شود. چند استخر کوچک و بدون بازی هم در Ramayana در نظر گرفته شده که در کنار فروشگاه‌های نوشیدنی است و صدای موسیقی در آن پخش شده برای کمی استراحت و خوشگذرانی در نظر گرفته می‌شوند. استخر مخصوص بازی‌های آبی از جمله واترپلو بخش دیگری از پارک است که جان می‌دهد برای فعالیت‌ها گروهی.

 

۴ پارک آبی هیجان‌انگیز پاتایا که دلتان نمی‌خواهد ترکش کنید!

 

 

 پارک آبی Ramayana

 


برای بچه‌ها جزیره میوه با وجود جذابیت‌های ظاهری برایشان عالی خواهد بود و یک هزارتوی سبز و عالی نیز در محوطه تعبیه شده تا کودکان و نوجوانان بتوانند راه خود را همراه با تفریح از میان مسیرها باز کنند.به غیر از چند بخش دیگر که نمی‌شود همه را یک به یک ذکر کرد، یک بازار شناور نیز گوشه‌ای از این محل برای گردشگران در نظر گرفته شده که در آن‌ها تجربه‌ای اگر چه بسیار سطحی از بازارهای شناور و خوردن غذاهای خیابانی بر روی قایق همچون چیزی که در بانکوک است را داشته باشند.

 


چطور به پارک آبی Ramayana برویم؟


با توجه به اینکه این پارک کمی از مرکز پاتایا فاصله دارد، بهترین راه برای رفتن به آن تاکسی است و مسیر حدودا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. البته اگر مشکلی از بابت پرداخت نداشته باشید، پارک آبی سرویس از درب هتل نیز دارد که با صرف هزینه شما را به در پارک آورده و بر می‌گرداند.

 

 

  پارک آبی Ramayana

 


آدرس: 9 Moo 7, 7km off Sukhumvit Road, Na Jomtien

 


هزینه‌ها


قیمت‌ بلیط‌ها با توجه به زمانی که به آن مراجعه می‌کنید ممکن است کمی متفاوت باشد. بر همین حساب بلیط بزرگسالان ۲۶ تا ۳۶ دلار، بلیط‌های VIP شامل سرویس از هتل ۳۶ تا ۵۱ دلار، بلیط معمولی به همراه بوفه آزاد ۳۶ تا ۴۵ دلار و سرویس از هتل جدا از بلیط ۸ تا ۹ دلار است.
برای کسانی که بلیط VIP تهیه می‌کنند، اتاق مجزا برای آماده شدن، مکان مجزا برای صرف غذا و چند امکان جزیی دیگر در نظر گرفته می‌شود.

 

تجربه‌ی هیجان در این ۵ پارک آبی پاتایا را از دست ندهید

 

 

  پارک آبی Ramayana

 


 ساعت فعالیت این پارک آبی ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر هر روز

۳۰ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران