بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

جاذبه‌های گردشگری داخلی

با این که ماه عسل یکی از رسوم بین‌المللی در اغلب کشورهای جهان است اما کم‌تر کسی خبر از قدمت ۴ هزار ساله آن دارد. این رسم زیبا امروزه با سفر و گشت و گذار برگزار می‌شود، بنابراین علاوه بر انجام کارهای عروسی میبایست هم به دنبال مقصد مناسب و هم اقامتگاهی راحت و زیبا بود. برگزاری عروسی به خودی خود استرس‌زا و پر مشغله هست پیدا کردم جایی برای اقامت هم بر فشار روزهای قبل از عروسی می‌افزاید. اگر برنامه دارید در داخل مرزهای کشور به سفر با تورهای داخلی بروید، ما بهترین هتل‌ها را برای اقامتی رویایی معرفی می‌کنیم.

 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد هتلی ۵ ستاره در مشهد است که به خودی خود از برجسته‌ترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود که می‌توانید در تور مشهد می‌توانید تجربه حضور در آن را داشته باشید. این هتل جهت ارائه تشریفات برجسته ماه عسل سوییتی اختصاصی به اسم سوییت پرنسس در نظر گرفته است. این سوییت مجلل و بزرگ دارای دکوراسیونی چشمگیر با فضاهای مختلف اختصاصی شامل اتاق خواب، فضای نشیمن، سرویس بهداشتی و حمام است. سوییت پرنسس با تخت بزرگ دبل کینگ و ملحفه‌های ساتن، حمام مدرن با جکوزی و لوازم بهداشتی، و دکوراسیونی لوکس نظر مثبت زوج‌ها را به خود جلب می‌کند. مخصوصا این که جدا از رفاه داخل سوییت، امکاناتی همچون استخر، سونا و جکوزی، خدمات درمان و ماساژ و سالن بیلیارد اوقات فراغت مفرحی را برای مهمانان خود تدارک دیده. به علاوه می‌توانید از غذاهای بی‌نظیر ایرانی و خارجی رستوران‌های هتل هم نوش جان کنید.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره قشم کدامند؟

هتل عباسی اصفهان

نمی‌شود حرف از ماه عسل و انتخاب مقصدی برجسته باشد و اسمی از اصفهان به میان نیاید. اصفهان با شهرتی جهانی یکی از مقاصد اصلی ایران و از نقاط برجسته توریستی در کل خاورمیانه محسوب می‌شود. شما می‌توانید با اقامت در هتل بی‌نظیر عباسی گشت و گذار در اصفهان را به تجربه‌ای بی‌تکرار تبدیل کنید. این هتل با ۳۰۰ سال قدمت کهنه‌ترین هتل دنیا و از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۱۰۶ قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی بنا شد و مورد بازسازی قرار گرفت و به سبک مدرنی درآمد. این هتل در چهار باغ عباسی یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده و ۲۲۵ واحد اقامتی را در دسترس قرار داده است. این اتاق‌ها از داخل دارای امکاناتی مثل روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، چای‌ساز،  آب رایگان، رخت آویز و کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی و دمپایی، شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع در اتاق و گاوصندوق هستند. در حالی که دو سالن رستورانی با غذاهای عالی، پارکینگ رایگان، صرافی، کافی نت، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، خدمات تور، و خودپرداز نیز در نظر گرفته شده است. فضا به شدت زیبا و معماری هتل بی‌نظیر است.

 

گروه هتل‌های هلیا مشهد

هتل ترنج کیش

کیش جزیره‌ای گرمسیری  و به شدت زیبا است که در تمام طول سال بازدیدکنندگان خودش را دارد. با این‌ همه شاید در خیالتان دوست داشته باشید در ویلاهای روی آب اقامتی رویایی را تجربه کنید. هتل ۵ ستاره ترنج کیش با الهام از نقوش ایرانی ویلاهای روی آبی را در دسترس قرار داده که از نمای بالا به شکل بته جقه در کنار هم قرار گرفته‌اند. این هتل دارای دو بخش است که ساختمان اصلی روی ساحل و ویلاهای روی آب را شامل می‌شود. هتل ترنج اولین هتل روی آب خاورمیانه محسوب می‌شود. این هتل با ۱۰۰ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و از آن زمان توجه زوج‌ها را برای گذراندن ماه عسل به خود معطوف کرده است. اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی رایج مثل سیستم سرما و گرما، تلوزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی و حمام لوکس و نمایی بی نظیر منحصر به فرد به اقیانوس هستند. شما در اینجا می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی همچون زمین ورزشی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، استخر، سونا و ماساژ نیز بهره‌مند شوید. در سفر با تور کیش یکی از بهترین اتفاق‌ها اقامت داشتن در این هتل رویایی است.

هتل مروارید خزر محمود آباد

خطه شمالی ایران نیز پر از نقاط سرسبز و ساحلی با نمای منحصر به فردی رو به کوه و دریا هستند. این هتل با ۳۲ واحد اقامتی در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. مروارید خزر هتلی ۵ ستاره است که در ۳ طبقه گسترده شده و هیچ آسانسوری برای آن در نظر نگرفته. احتمالا تنها نکته عجیب هتل همین مورد باشد. از ۳۲ واحد، ۲۲ اقامتگاه به شکل ویلاهای رو به ساحل در محوطه قرار گرفته و در دو معماری دوبلکس و همکف و با تمامی امکانات رفاهی در دسترس قرار گرفته‌اند. تمامی ۳۲ واحد هتل مجهز به حمام و لوازم بهداشتی، دمپایی، شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت هستند. از امکانات رفاهی هتل نیز می‌توان به  زمین تنیس، پارک کودک، سالن بیلیارد و آرایشگاه اشاره کرد.

 

اقامتی جذاب در هتل فلامینگو کیش

۲۴ اسفند ۱۳۹۹