تور بازدید از نمایش سیمون کابارت پوکت

جاذبه‌های گردشگری پوکت

پوکت برترین جزیره‌ی تایلند است که تمام گردشگران جهان نام آن را شنیده‌اند. جزیره‌ای که انواع ماجراجویی‌ها را در آن می‌‎شود تجربه کرد. جزیره‌ای که بهترین تفریحات آبی عمرتان را در آن می‌توانید در آن داشته باشید و در سواحلش از سیاهی شب تا سپیدی صبح خوش بگذرانید. جزیره‌ای پر از نقاط دنج برای داشتن یک سفر عاشقانه. جزیره‌ای که شب و روز نمی‌شناسد و در تمامی ساعات شبانه‌روز فرصت تفریح و خوشگذرانی برای مسافرانش فراهم آورده است. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال یک تفریح شبانه هستید همراه ما باشید تا تور بازدید از نمایش سیمون کابارت در این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم. توری که اگر علاقه‌مند به فرهنگ، هنر و تئاتر هستید بهترین انتخاب برای شماست.

 

نمایش سیمون کابارت

نمایش سیمون کابارت یکی از نمایش‌های سرگرم‌کننده در پوکت است که با مراجعه به سالن آن می‌توانید انواع رقص‌ها را همراه با موسیقی‌ها ببینید و لذت ببرید. این برنامه‌ی سرگرم‌کننده به نوعی یک نمایش موزیکال به شمار می‌آید که از سال ۱۹۸۱ میلادی در این شهر رواج یافته است و از آن زمان تاکنون در میان گردشگران بسیار محبوب شده است. نمایشی که بدل پوشی زنانه و مردانه یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن است. نمایشی پر از نور و رنگ و موسیقی که در هر شب سه بار اجرا می‌شود. سانس‌های اجرای این برنامه ساعت ۱۸، ۱۹:۳۰ و ۲۱ هستند. این نمایش که در عین حال یکی از نمایش‌های سنتی در تایلند به شمار می‌آید یکی از نمایش‌های مدرن این کشور نیز محسوب می‌شود. در سفرتان به پوکت اگر می‌خواهید یک شب متفاوت داشته باشید می‌توانید با یک تور به دیدن این نمایش بروید و حافظه‌ی بصری خودتان در سفر با تور پوکت را پر از تصاویر جذاب کنید.

 

 ۶ جزیره‌ اطراف پوکت که حتما باید ببینید

تور بازدید از نمایش سیمون کابارت پوکت

این تور یکی از ویژه‌ترین و خاص‌ترین تورهای پوکت است که برگزاری آن یک تا سه ساعت به درازا می‌کشد. توری که طی شرکت در آن با انواع رقص‌های جذاب، ترکیب‌های بدنی بدیع، موسیقی‌های تلفیقی شنیدنی، نورپردازی‌های باورنکردنی و همینطور بدل‌پوشی‌های دیدنی مواجه می‌شوید. توری که در آن می‌توانید به استقبال موارد زیر بروید.

۱- شبی متفاوت و خاطره‌انگیز
۲- تماشای رقص‌های زیبای شرقی که بیشتر متعلق به کره‌ای‌ها هستند.
۳- تماشای رقص‌های قبیله‌ای
۴- شنیدن قطعات موسیقی تایلندی
۵- تماشای لباس‌های متعلق به کشورها و اعصار مختلف

امکانات تور نمایش سیمون کابارت پوکت

۱- این تور برای کسانیکه بخواهند، سرویس رفت و برگشت به محل اقامت در پوکت را دارد. اما این امکان یک امکان اختیاری است که برای کاهش هزینه‌ی تور می‌توانید آن را انتخاب نکنید.
۲- پذیرش در تئاتر سیمون کابارت

 

۶ نکته کاربردی برای سفری ارزان به پوکت

نکات ویژه درباره تور نمایش سیمون کابارت پوکت

۱- حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان این تور ۱۵ نفر است. بنابراین یک تور خلوت در پوکت به شمار می‌آید که می‌توانید بسیاری از اوقات خصوصی در آن شرکت کنید.
۲- این تور در دو سانس مختلف برگزار می‌شود. یک سانس در ساعت ۱۸ و سانسی دیگر در ساعت ۲۰. شما می‌توانید باتوجه به زمان و دلخواه خودتان یکی از این سانس‌ها را برای شرکت در تور انتخاب کنید.
۳- محل آغاز این تور در نزدیکی ایستگاه‌های وسایل حمل و نقل عمومی قرار دارد و در چند نقطه‌ از جزیره است. بنابراین دسترسی مناسبی دارد و بدون نیاز به رزرو سرویس رفت و برگشت می‌توانید در آن شرکت کنید.
۴- در این تور اگر بخواهید می‌توانید فرزندان خود را نیز همراه کنید و محدودیتی در این رابطه وجود ندارد. البته برای نوزادان صندلی وجود ندارد و باید آنها را روی پاهای خود بنشانید.
۵- برای شرکت‌کنندگان این تور محدودیتی وجود ندارد اما باید بدانید ویلچر در دسترس قرار ندارد.
۶- برای شرکت در این تور باید ثبت‌نام انجام بدهید و برای انجام ثبت‌نام می‌توانید به وب‌سایت www.viator.com مراجعه کنید. در این سایت همچنین می‌توانید با جستجوی شهر پوکت به دنبال تور نمایش سیمون کابارت باشید و در آن ثبت‌نام نمایید.
۷- اگر بنا به هردلیلی پس از ثبت‌نام از شرکت در این تور منصرف شدید، ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور فرصت دارید حضورتان را لغو کنید و در این صورت تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده خواهد شد.
۸- شاید با خودتان فکر کنید این تور تنها برای افراد علاقه‌مند به هنر است اما باید بدانید اصلا چنین نیست. با سفرتان به پوکت و بازدید از این نمایش می‌توانید یک شب بسیار متفاوت و پرانرژی برای خودتان رقم بزنید.

۰۴ تیر ۱۳۹۹