معرفی مرکز خرید مترونوم در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان

خرید کردن در هر سفری جز لذت‌ بخش‌ترین فعالیت‌هاست. به خصوص در سفرهای خارجی گردشگران تمایل بیشتری برای گردش در بازارها و مراکز خرید آن دارند. از آنجایی که این روزها تور ارمنستان به یکی از پر مخاطب‌ترین تورها در بین مسافران ایرانی تبدیل شده است قصد داریم تا به معرفی یکی از مراکز خرید مهم و دیدنی آن بپردازیم. اگر شما نیز فکر سفر به ایروان را در سر دارید و عاشق خرید هستید با ما باشید تا با مرکز خرید مترونوم در این شهر آشنا شوید.

 

مرکز خرید مترونوم در ایروان

مرکز خرید مترونوم به دلیل داشتن مراکز خرید متنوع و گسترده، مکان‌های تفریحی، فراهم کردن امکانات رفاهی برای خریداران و همچنین معماری به خصوصی که دارد توانسته است توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. این مکان در بین مسافران ایروان و همچنین بومیان آن محبوبیت‌ بسیار بالایی دارد. سرمایه‌گذاران این مجتمع، معماران و سازندگان شرکت معروف بریتانیایی به نام PRP architects LLP می‌باشد. مترونوم با داشتن مساحتی در حدود ۹۳۰۰ متر مربع یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ایروان محسوب می‌شود. این مکان به دلیل موقعیت مکانی که دارد یکی از آسان‌ترین مراکز خرید برای دسترسی و خرید کردن است. به همین دلیل اکثر گردشگران آن را برای خرید ترجیح می‌دهند.

 

مرکز خرید ایروان مکانی برای خرید، فیلم دیدن و تفریح کردن

 

امکانات موجود در مرکز خرید مترونوم ایروان

مرکز خرید مترونوم به دلیل مساحت زیادی که دارد مغازه‌ها و امکانات تفریحی زیادی را در خود جای داده است. به این صورت که هر فردی با هر سلیقه‌ای که دارد می‌تواند به آنجا برود و از امکانات آن نهایت لذت را ببرد. به غیر از امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایش و سرمایش، ایجاد امنیت بالا در درون آن و دستشویی عمومی تمیز و شیک موارد بسیار دیگری نیز وجود دارند که باعث می‌شوند تا نسبت به سایر مراکز خرید ترجیح داده شوند. این موارد عبارتند از:

  • اختصاص دادن بخشی به عنوان فروش لوازم آرایشی و بهداشتی با قیمت بسیار مناسب
  • اختصاص دادن طبقه‌ای با نام Baby Boom صرفا برای خرید وسایل و پوشاک کودک. والدین می‌توانند در این طبقه لباس‌ها کودکانه از برندهای معروف دنیا را تهیه کنند.
  • از جمله پر مخاطب‌ترین بخش‌ها MOBITEC نام دارد. این بخش تمامی لوازم جانبی و قطعات انواع تلفن‌ همراه را به فروش می‌رساند. بدون شک گردشگران می‌توانند هر آنچه در ارتباط با تلفن همراه نیاز داشته باشند را از آن خریداری کنند.
  • ارمنستان از جمله کشورهایی می‌باشد که دارای صنعت پوشاک به نسبت خوبی است.ELINA از جمله این برندها است که در حوزه تولید لباس‌های زنانه فعالیت می‌کند. خریداران می‌توانند مغازه‌ مربوط به این برند را در این مرکز خرید پیدا کنند و اجناسی با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنند.

 

راهنمای خرید در ایروان؛ بازارها و مرکزخریدها

  • از دیگر بخش‌ها که به فروش انواع محصولات کیف و کفش نسبت داده شده است PAGANI نام دارد. شما می‌توانید کیف و کفش برند را در این قسمت از مرکز خرید تهیه کنید.
  • اگر قصد خرید لباس و لوازم مردانه را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا از قسمت BAROCCO دیدن کنید. شما می‌توانید کالاهای مختلفی را از کشورهایی نظیر مسکو، دبی و پکن را در این بخش پیدا کنید.
  • مترونوم دارای چندین رستوران با غذاهای سنتی ارمنستان می‌باشد. همچنین کافه‌های متنوعی نیز در آن وجود دارد. گردشگران می‌توانند بعد از ساعت‌ها خرید در یکی از این مکان‌ها بنشینند و غذایی خوشمزه و یا نوشیدنی دلخواه خود را میل کنند.
  • اگر به فیلم دیدن علاقه دارید مترونوم فرصتی برای این تفریح نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما می‌توانید از سینما یا آمفی تئاتر جذاب آن برای تماشای فیلم، کارتون و ... لذت ببرید.

 

۵ تفریح شبانه در سفر نوروزی به ایروان

 

طریقه دسترسی به مرکز خرید مترونوم در ایروان

مرکز خرید مترونوم در خیابان آبوویان در شهر ایروان قرار گرفته است. این خیابان از جمله مکان‌های شلوغ و محبوب در بین توریست‌ها است. گردشگران می‌توانند در تمامی ایام هفته از ساعت ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب برای خرید به آن بروند و روز خود را در آن بگذرانند. راه‌های دسترسی به این مرکز خرید بسیار آسان بوده و تمامی توریست‌ها می‌توانند به وسیله تاکسی و یا مترو خود را به آن برسانند. چرا که همیشه رانندگان تاکسی در ورودی مترونوم حضور دارند. همچنین ایستگاه متروی نیز در همین نزدیکی‌ها وجود دارد.

پیشنهاد می‌کنیم تا برای رفتن به مرکز خرید مترونوم ایام وسط هفته را انتخاب کنید. چرا که این مکان در روزهای تعطیل و اواخر هفته شلوغ می‌شود. در نتیجه امکان اینکه به راحتی تمامی مغازه‌ها را بگردید و از امکانات تفریحی و رستوران‌های آن استفاده کنید سخت خواهد بود.

۲۴ فروردین ۱۳۹۹