معرفی مرکز خرید روسیا مال، ایروان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
معرفی مرکز خرید روسیا مال، ایروان

در سفر با تور ارمنستان، شما می‌توانید تفریحات مختلفی را تجربه کرده و از جاذبه‌های گردشگری متنوعی بازدید کنید. در رستوران‌ها غذاهای محلی ارمنستان سفارش دهید و در کافه‌ها به خوردن انواع نوشیدنی‌های جذاب ارمنی بپردازید. با این حال پایتخت زیبای ارمنستان یعنی ایروان، مراکز خرید و بازارها زیادی هم دارد تا شما بتوانید در سفر، یک دل سیر خرید هم کنید.

قبلا در نوشته‌های مختلف، مراکز خرید زیادی از ارمنستان به شما معرفی کردیم و امروز به سراغ روسیا مال در ایروان می‌رویم که از محبوب‌ترین‌ها در ایروان به حساب می‌آید.

 

کوتاه درباره روسیا مال

روسیا مال یک مرکز خرید مدرن است که در ۷ طبقه ساخته شده و میزبان انواع برندهای بین‌المللی است و یکی از بهترین مراکز خرید ایروان برای خرید، وقت گذراندن و تفریح است. از نکات بسیار خوب در مورد این مکان، قرار گیری آن در جایی بسیار عالی در شهر است که باعث می‌شود شما به راحتی بتوانید به آن‌جا بروید. روسیا مال در فاصله‌ی ۳۰۰ متری از میدان جمهوری واقع شده و شما به راحتی از طریق مترو، تاکسی یا هر وسیله‌ی نقلیه عمومی دیگری می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید.

این مرکز خرید تعداد زیادی فروشگاه را میزبانی می‌کند و همچین دارای فود کورت، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف و همچنین یک پارک بازی عالی برای کودکان است. همچنین یک سینمای ۹ بعدی نیز در این محل تعبیه شده که باعث می‌شود روسیا مال را یک جای عالی برای خرید و تفریح برشماریم، جایی که برای مراجعه خانواده‌ها عالی به نظر می‌آید.

فروشگاه‌ها

در مرکز خرید روسیا، شما هم می‌توانید چندین مورد از برندهای مطرح دنیا را ببینید و هم این که از برندهای کم‌تر مطرح و ارزان‌تر خرید کنید. همین باعث می‌شود تا ما این مکان را به عموم کسایی که به تور ارمنستان رفته‌اند پیشنهاد کنیم چون تقریبا با هر بودجه‌ای می‌توانید اجناس مناسب خود را در این محل پیدا نمایید.تنوع محصولات نیز در روسیا بسیار خوب بوده و شما می‌توانید، انواع چیزهایی که می‌‌خواهید را در آن‌جا خریداری کنید.

 

در مرکزخرید دالما گاردن ایروان تفریح کنید

برای مثال در مورد لباس مردانه شما امکان خرید از برند مطرح L.C. Waikiki را دارید که در بیش از ۲۵ کشور جهان فعالیت می‌کند. تنوع در مورد لباس‌های زنانه بیشتر بوده و غیر از L.C. Waikiki شما امکان انتخاب از برندهایی همچون ELIS یا PAULA RICHI را نیز خواهید داشت. در مورد لوازم شخصی، کیف، کفش، عینک، لباس بچه‌گانه و ... نیز اوضاع به همین منوال است.  آن‌ها هم که به کت‌ها و لباس‌های چرم یا خز علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم به Lama یا Edika سری بزنند.

فروشگاه‌های خوبی در زمینه زیورآلات در روسیا مال وجود دارد اما اگر به دنبال تهیه موبایل یا قطعات دیجیتال هستید، فروشگاه My Mobile تنها گزینه‌ی شما خواهد بود که با تنوعی عالی از محصولات مطرح، می‌تواند جایگاهی مناسب برای خرید این گونه محصولات باشد. به غیر از گزینه‌هایی که گفتیم، در این هفت طبقه، چندین فروشگاه محلی نیز وجود دارند که برندهای متنوع را عرضه کرده و همانطور که گفتیم بازه‌ی قیمتی بسیار گسترده‌ای از جنس‌های ارزان تا گران را شامل می‌شوند.

 

معرفی مرکز خرید ریو در ایروان

غذا و نوشیدنی در روسیا مال

چند کافه و رستوران در روسیا مال وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها فود کورت بزرگی است که با انواع غذاها با قیمت‌های مناسب، جایی خوب برای خوردن غذا برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. کافه وانیل و کافه PS نیز برای سفارش نوشینی و دسر عالی به نظر می‌آیند.

بخش‌های تفریحی

اولین چیزی که باید در این مرکز خرید به شما معرفی کنیم، سینمای ۹ بعدی بسیار جذابی است که در روسیا مال گنجانده شده و طرفداران زیادی در بین مردم محلی هم دارد. در این سینما فیلم‌های خاصی نمایش داده می‌شود و با افکت‌های تصویری و فیزیکی، حس و حالی واقعی به فیلم‌های فانتزی داده می‌شود. در بخش دیگری از این مرکز خرید، یک سالن بزرگ برای بازی کودکان و نوجوانان نیز در نظر گرفته شده که انواع بازی‌ها در آن وجود دارد و بچه‌ها می‌توانند ساعتی را پارک PS خوش بگذرانند.

 

لذت خرید از بازار سر پوشیده ایروان

دیگر نکاتی که باید در مورد روسیا مال بدانید

با توجه به نزدیکی مرکز خرید به میدان جمهوری، می‌توانید در بین گشت و گذار خود سری به این مرکز بزنید. همچنین نباید فراموش کنید که امکانات رفاهی خوبی در این مکان در نظر گرفته شده تا به راحتی بتوانید طبقات را طی کنید. با این حال روسیا مال را نباید یک مرکز خرید بسیار مدرن به حساب آورد و باید در یک حد متوسط از آن انتظار داشت.

آدرس: Tigran Mets 16

شماره تماس: 011200500

۰۲ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران