۶ رستوران خانوادگی در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی

رستوران‌هایی که تنها فضایی خانوادگی دارند و امکانات لازم مثل صندلی کودک را فراهم کرده‌اند، با رستوران‌هایی که امروز به شما معرفی می‌کنیم کاملا متفاوت هستند. ما سراغ جاهایی رفته‌ایم که برای کودکان محیط بازی دارند، فضای دلبازی فوق‌العاده‌ای ایجاد کرده‌اند یا حداقل فعالیت‌هایی را برای کوچک‌ترها تدارک دیده‌اند تا غذا خوردن برایشان یک اتفاق شاد باشد. پس با ما همراه شوید با رستوران‌های خانوادگی عالی، که بچه‌ها در سفر با تور بالی عاشقشان خواهند شد.

 

La Casita Bali

La Casita یک رستوران متفاوت و بسیار جذاب در بالی هست. جایی که هم یک باغ زیبا دارد، هم محیط بازی مخصوص کودکان در آن پدید آورده شده و از همه مهم‌تر، منویی عالی از غذاهای پرویی دارد که شما را در حال و هوای آن سر دنیا پرت خواهد کرد. جدا از تمام بازی‌هایی که برای کودکان در نظر گرفته شده، اگر چهارشنبه‌ها به رستوران La Casita بروید، می‌توانید بچه‌ها را در کلاس شیرینی‌پزی رایگان نیز شرکت دهید. غذاهای عالی، محیطی فوق‌العاده، مورد پسند کودکان با قیمتی مناسب، دیگر چه چیزی از یک رستوران می‌خواهید؟!

 

هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های شبانه کوتا در بالی

 

آدرس: ang Jalak No.16, Tibubeneng, Kuta Utara, Kabupaten Badung

 

Berawa’s Kitchen

ترکیب یک محیط خانوادگی عالی با منویی مملو از غذاهای بسیار خوب، می‌شود Berawa’s Kitchen. محیط خود رستوران به باغی زیبا ختم می‌شود که با توجه به فضای سبز، سایه درختان و دیگر المان‌هایش، برای بزرگ‌ترها بسیار دلچسب است و با توجه به داشتن محیط بازی نسبتا مجهز و خوب، کودکان نیز از بودن در آن لذت خواهند برد. غذاهای این رستوران اغلب غربی هستند و با توجه به بودن ساندویچ و اسپاگتی و ...، بچه‌ها غذاهایی خوشمزه برای خوردن خواهند داشت. با توجه به این‌که بازار محلی بالی روزهای شنبه به این محل می‌آید، فرصت مناسبی برای سر زدن به Berawa’s Kitchen است.

 

 

آدرس: Jl. Raya Semat No.8, Tibubeneng, Kuta Utara, Kabupaten Badung

 

The Joglo

در روزهای عادی این رستوران، یک باغ بزرگ و زیبا دارد و اگر بخواهید، این امکان برای شما فراهم است که بخواهید تا چند بازی یا دفتر نقاشی برای فرزندانتان بیاورند. غذا نیز عالی هست و قیمت مناسبی نیز دارد، همچنین برای بچه‌ها غذاها تزیینات جالبی نیز می‌شود. یک پارک بازی کودکانه و کوچک هم در این باغ در نظر گرفته شده که بچه‌ها به راحتی می‌توانند دقایقی را خوش باشند. اما نکته بسیار خوب در مورد Joglo، جمعه ‌شب‌های آن است که همه‌ی اعضای خانواده در یک جمع نسبتا کوچک، می‌توانند به دیدن فیلم‌های خانوادگی در فضای باز بپردازند.

 

بازدید از پارک فیل‌های بالی

 

آدرس: Jl. Subak Sari 13 Berawa, Desa Tibubeneng, Canggu Denpasar

 

Alam De Ubud

Alam De Ubud یک رستوران صرف نیست. در واقع یک تفریح‌گاه کوچک است که امکان سفارش غذا و نوشیدنی را نیز در آن دارید. این مکان یک پارک کوچک بازی دارد که در باغی زیبا با امکاناتی مناسب ساخته شده. یک استخر کوچک دارد که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند و همچنین جاهایی نیز برای آفتاب گرفتن در نظر گرفته شده است. Alam De Ubud در کنار یک مزرعه برنج واقع شده و فضایی عالی دارد که در کنار غذاهای غربی و تایلندی خوشمزه و عالی، یک مجموعه جذاب را نیز پدید آورده است.

 

 

آدرس: Bangkiangsidem Village, Jl. Bangkiang Sidem, Ubud

 

Warung Rekreasi Bedugul

در Warung Rekreasi Bedugul همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند در کنار هم به بازی مشغول شوند و بعد از تفریح، یک غذای خوشمزه در جایی دیدنی میل کنند. منظره‌ی جنگلی سبز و کوهستانی بسیار دیدنی، این مکان را هم برای بچه‌ها جذاب کرده و هم برای بزرگ‌ترها و کاملا می‌شود عنوان "رستوران خانوادگی" را برازنده‌ی Warung Rekreasi Bedugul دانست. در بخش بازی‌ها، کوچک‌ترها می‌توانند تاب بازی کنند، روی ترامپولین مشغول بپر بپر شوند و از تجهیزات مختلف استفاده کنند. بزرگ‌ترها تاب مخصوص خود، میز بیلیارد و چند چیز دیگر برای تفریح دارند و البته همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند عکس‌هایی عالی در کنار هم ثبت کنند.

 

معرفی جشن‌ها و فستیوال‌های بالی

 

آدرس: Jalan Raya Bedugul, Candi Kuning, Baturiti, Tabanan

 

Bali Buda Ubud

آخرین انتخاب ما بیشتر برای بزرگ‌ترهایی است که با بچه‌های خردسال به بالی سفر کرده‌اند. مخصوصا اقامت شما هنگام تور بالی، در اوبود باشد. شما در این کافه رستوران فوق‌العاده که خوراکی‌هایش همه از محصولات اورگانیک هستند، امکان خوردن غذاهایی فوق‌العاده خوشمزه را دارید و می‌توانید کودک خردسال را خود در محوطه‌ی بازی مخصوصش قرار دهید. دفتر نقاشی، بازی‌های ساده و البته غذاهایی که به زیبایی تزیین شده‌اند، دیگر امکاناتی هستند که برای بچه‌های کوچک در Bali Buda در نظر گرفته شده است.

 

 

آدرس: (Ubud branch) Jl. Jembawan 1 No.1, Ubud, Gianyar

۱۸ فروردین ۱۳۹۹