معرفی هتل ۵ ستاره ترنج کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش

جزیره کیش به عنوان زیباترین جزیره کشور ایران این روزها به یکی از پرطرفدارترین مقصد‌ اکثر گردشگران ایرانی تبدیل شده است. طبیعت فوق‌العاده و خلیج نیلگون همیشه فارس آن را به مکانی برای خوشگذرانی تمامی افراد با هر رده سنی تبدیل کرده است. این عوامل باعث شده است تا هتل‌های زیاد و متنوعی در این جزیره زیبا ساخته شوند. همچنین بازار رقابتی بین هتل‌ها برای جذب توریست از جمله دلایلی است که اکثر هتل‌های کیش را در رده بهترین‌ها قرار داده است. گردشگران می‌توانند با رزرو تور کیش چند روزی را در یکی از بهترین هتل‌های ایران و در آرامش کامل سپری کنند. هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل‌های کیش می‌باشد که در این مقاله صرفا به بررسی این هتل پرداخته‌ایم. اگر قصد اقامت در این مکان بی‌نظیر و بی‌همتا را دارید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.  

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش با طراحی بی‌نظیری که دارد توانسته است به یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران تبدیل شود. این هتل فقط دارای یک طبقه می‌باشد که اتاق‌های آن بر روی آب قرار گرفته‌اند. امروزه تقریبا ۴ سال از ساخت این هتل‌ها می‌گذرد و از جمله هتل‌های تازه تاسیس به شمار می‌آید. گردشگرانی که قصد اقامت در هتل ترنج را کرده‌اند می‌توانند شاهد معماری و طراحی مدرن و به روز آن شوند. با اینکه هزینه این اقامتگاه نسبت به جاهای دیگر بیشتر است ولی اطمینان داشته باشید که ارزش امتحان کردن را دارد. هرگز از اقامت خود در این هتل پشیمان نخواهید شد.

 

گشت‌و گذار یک روزه در جزیره کیش

 

طراحی هتل ترنج کیش

هتل ترج کیش تقریبا از ۱۰۰ اتاق تشکیل شده است. این اتاق‌ها حالت سوئیت‌ مانندی دارند. نقطه عطف معماری اتاق‌های هتل ترنج کف آن‌ها می‌باشد که حالت شیشه‌ای دارند و مسافران می‌توانند در داخل اتاق کف دریا را مشاهده کنند. این طراحی زیبایی بسیار زیادی به اتاق‌ها بخشیده است چرا که زلال و شفاف بودن آب خلیج فارس مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. مسافران می‌توانند ماهی‌های رنگارنگ، آبزیانی مثل لاکپشت و مرجان ها را از کف اتاق شخصی خود مشاهده کنند. از دیگر مزیت‌های اتاق‌های هتل ترنج بالکن‌های زیبا و مشرف به آب دریا می‌باشد. اگر عاشق دریا هستید قطعا هتل ترنج می‌تواند اولین و بهترین انتخاب شما در سفر به کیش باشد. البته ناگفته نماند که تمامی طراحی‌ها برای ساخت این اقامتگاه طوری برنامه‌ریزی شده است که کمترین آسیب به محیط طبیعت وارد شود.

 

 ۶ رستوران کیش برای خوردن بهترین فست‌فودها 

 

محوطه هتل ترنج نیز شامل دو جزیره مصنوعی می‌باشد. در این جزیره‌ها محیط مناسبی برای پرندگان مهاجر ایجاد کرده‌اند که زیبایی منظره را دو چندان کرده است. البته می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین هدف‌ها در طراحی و ساخت این هتل ایجاد اکوسیستم مناسب برای جذب پرندگان بوده است. همچنین برای احتیاط کار موج شکن‌های بزرگی را تعبیه کرده‌اند تا در صورت ایجاد طوفان‌های شدید مشکلی برای هتل و مسافران پیش نیاید. به طور خلاصه باید بگوییم که در این هتل فکر همه‌جا را کرده‌اند و مسافران می‌توانند با خیال راحت سفر فراموش نشدنی را با اقامت در هتل ترنج برای خود رقم بزنند.

 

امکانات هتل ترنج

هتل ترنج یکی از هتل‌های پنج ستاره در کیش می‌باشد. به همین دلیل از همه نظر سعی شده است تا رفاه مسافران فراهم شود. همچنین امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران‌ها متنوع آن اشاره کرد. دیگر نیازی نیست در جزیره به دنبال رستوران بگردید. کافی است تا غذایی را از منو این رستوران انتخاب کنید و از میل کردن آن لذت ببرید. قطعا خوردن یک وعده غذای خوشمزه در وسط آب خلیج فارس برای هر ایرانی می‌تواند جذاب و دوست داشتنی باشد.

 

۷ سوغاتی معروف جزیره‌ی کیش

 

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی و تفریحات آبی و سالن ماساژ و اسپا اشاره کرد. از طرفی دیگر پرسنل و کارکنان این مکان همواره با روی خوش از شما استقبال کرده و در صورت بروز هر مشکلی کمک خواهند کرد. سالن بازی کودکان، سالن بیلیارد و سالن ورزشی با کف شیشه‌ای سایر تفریحاتی است که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. با انتخاب این هتل می‌توانید از صبحانه‌های رایگان و ترانسفر رایگان هتل تا فرودگاه و برعکس استفاده کنید.

 

دسترسی به هتل ترنج کیش

جزیره کیش یک جزیره کوچک در جنوب ایران محسوب می‌شود و وسعت چندان بزرگی ندارد. از این رو به راحتی می‌توانید با تاکسی‌های درون شهری به راحتی هتل ترنج را پیدا کنید. همچنین در اطراف این هتل مراکز خرید معروف و خوبی وجود دارند که مسافران می‌توانند خریدهای مناسب و خوبی برای خود و اطرافیانشان انجام دهند.

 

 ۱۲ مرکزخرید کیش برای خریدن بهترین اجناس و سوغاتی‌ها در سفر 

۲۴ بهمن ۱۳۹۸