بهترین هتل‌ها و هاستل‌های ارزان ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان

سفر ارمنستان تعطیلاتی جذاب به سرزمینی سرشار از شگفتی‌هاست. ایروان به عنوان پایتخت ،میزبان بیشترین گردشگرانی است که به این کشور سفر می‌کنند و برای اقامت نیاز به هتل و اقامتگاه دارند. اگر به دنبال پیدا کردن هتل‌ یا هاستلی ارزان هستید، برایتان لیستی تهیه کرده‌ایم از بهترین‌های زیر ۲۸ دلاری که می‌توانید در این شهر برای اقامت انتخاب کنید.
۸ انتخاب ما در این لیست همگی نمرات بسیار خوبی از مهمانان خود دریافت کرده‌اند، به همین دلیل ما آن‌ها را از گران به ارزان لیست کرده‌ایم.


Red Hotel

Red Hotel مکانی شیک و بسیار تمیز است که قیمت اتاق‌های دو نفره‌ی آن از ۲۸ دلار آغاز می‌شود. این هتل اینترنت رایگان به مهمانانش می‌دهد، دارای پارکینگ است و صبحانه‌ی رایگان آن در دسته‌ی خیلی خوب قرار می‌گیرد.

 

۱۰ هتل عالی در ایروان برای داشتن اقامتی راحت و دلپذیر در سفر


آدرس: Charents Street 113, 0025


Alex Hotel

این هتل مکانی دنج و جمع و جور برای اقامت در ایروان است. جایی با اتاق‌های مختلف که هر کدام رنگ بندی خاص به خود را دارند، یک حیاط جذاب برای نوشیدن چای و استراحت، اینترنت رایگان و یک صبحانه عالی که هر روز برای مسافران سرو می‌شود.اتاق‌ها همه دارای توزیون و امکانات رفاهی خوبی هستند.

 

 


آدرس: 13/3 Admiral Isakov Avenue, 0082 


Hotel Merien

Hotel Merien به نظر یک هتل معمولی در این رنج قیمتی است، اما این محل جایی بسیار خوب و شیک است که امکانات خیلی خوبی برای مسافرانش ارائه می‌کند. قیمت اتاق‌های این هتل از ۲۶ دلار آغاز شده و تا ۵۰ دلار نیز پیش می‌رود. جایی که هم سرویس دهی بسیار خوبی داشته، امکانات تهیه چای و قهوه در اتاق‌هایش ارائه می‌کند و اینترنت رایگان نیز دارد.

 

 معرفی هتل Lata ؛ مجموعه‌ای لاکچری در قلب ایروان 

 


آدرس: Myasnikyan Avenue 39/6 Myasnikyan Avenue 39/6


Hostel Vagary

این هاستل می‌توانست در بخش ارزان‌ترین این لیست نیز قرار بگیرد چون گرفتن تخت در آن می‌تواند تا ۷ دلار ارزان باشد. اما اتاق‌های این مکان نیز واقعا عالی هستند و تنها حدود ۲۰ دلار برایتان هزینه در بر خواهد داشت. تمامی این مجموعه دارای اینترنت رایگان و صبحانه رایگان است. همچنین اگر به صورت خانوادگی به ایروان سفر کرده باشید، می‌توانید اتاق‌های خانوادگی آن را کرایه کنید که کمی گران‌تر از اتاق‌های معمولش است.

 

 


آدرس: Movses Khorenatsi Street 30/72

 

 Apri Hostel

از نظر مکانی این هاستل در جایی بسیار خوب قرار گرفته است. تقریبا ۴۰۰ متر از سالن اپرا و باله‌ی معروف شهر فاصله داشته و دیدنی‌های شهر به راحتی در دسترس شما خواهند بود. این مکان نیز هم دارای تخت‌های متعدد بوده و هم می‌توانید در آن با قیمت پایین اتاق تهیه کنید. فضای این هاستل بسیار صمیمی و جذاب بوده و دارای یک باغ کوچک، تراس و مکان‌هایی برای استراحت است.

 

  در مرکزخرید دالما گاردن ایروان تفریح کنید 

 


آدرس: Marshal Baghramyan Avenue 3/a, 0019


Yerevan Hostel

در هاستل ایروان شما سه انتخاب دارید. یکی اتاق‌های دو نفره‌ی این مکان است که ۲۰ دلار قیمت دارد و یا اینکه از اتاق‌های ۴ تخته پسران یا دختران استفاده کنید که برای بودن در آن تنها ۱۰ دلار باید پرداخت نمایید. اتاق‌ها شیک و زیبا هستند و از امکانات خوبی همچون تلوزیون ماهواره‌ای، چای ساز، قهوه ساز و دیگر امکانات رفاهی بهره می‌برند. از خوبی‌های این هاستل موقعیت مکانی آن است که در فاصله‌ی سه دقیقه‌ای از میدان جمهوری ایروان قرار گرفته است و همچنین اینترنت رایگان دارد و صبحانه‌ای عالی در آن سرو می‌شود.

 

 


آدرس: Tpagrichner Street 5, 0010


KaTun Hostel

KaTun یکی از هاستل‌های بسیار محبوب و جوان پسند در ایروان است که هم قیمتی پایین دارد، هم بسیار شیک و تمیز است و هم جوی سرگرم کننده و گرم برای مسافرانش ایجاد می‌کند. قیمت تخت‌ها از ۶ دلار آغاز می‌شود و در اتاق‌ها امکانات رفاهی بسیار خوبی فراهم شده است و همچنین همه‌ی مسافران به اینترنت رایگان نیز دسترسی خواهند داشت.

 

 راهنمای سفر ارزان به ارمنستان؛ کشور جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی 

 


آدرس: Aygestan 3 street building 9, 0070


Apartments Tigran Petrosyan

این مجموعه آپارتمان‌های بسیار ارزان جدا از تمام هتل‌ها و هاستل‌هایی که به شما معرفی کردیم، با حداقل قیمت ۲۱ دلار و حداکثر ۳۴ دلار، انتخابی بسیار خوب برای خانواده‌هایی خواهند بود که با تور ارمنستان سفر می‌روند. آپارتمان‌ها بسیار شیک و عالی هستند و امکانات خوبی در آشپزخانه و بخش‌های دیگر خانه دارند.

 

 


آدرس: Tigran Petrosyan Street 39/5

۲۱ مهر ۱۳۹۸