تور لوکس شفق قطبی ( مورمانسک + ایگلو + مسکو )

نام هتل قیمت ۲ تخته (هر نفر) قیمت ۱ تخته (هر نفر)
Cosmos Murmansk Hotel, a member of Radisson Individuals B.B
Aurora Village Murmansk Eco Hotel B.B
Intercontinental Moscow Tverskaya B.B
۰۲۱-۷۵۲۱۲
۱٫۱۹۰ دلار آمریکا + ۱۹٫۹۹۰٫۰۰۰ تومان ۱٫۵۰۰ دلار آمریکا + ۱۹٫۹۹۰٫۰۰۰ تومان

اطلاعات تور

  برای مشاهده سایر گزینه‌های تور روسیه کلیک کنید.

 

تور لوکس شفق قطبی ( مورمانسک + ایگلو + مسکو )
تلفن: ۰۲۱-۷۵۲۱۲
تلگرام: @moghtaderseir
تهران مورمانسک ایگلو مسکو
تاریخ رفت ۲۰ دی ۱۴۰۳
تاریخ برگشت ۰۹ اسفند ۱۴۰۳
هوایی - ماهان
۷ شب و ۸ روز

برنامه سفر

ردیف به مدت اقامت توضیح
۱ مورمانسک ۴ تور شفق قطبی 1403
مورمانسک + ایگلو + مسکو
پرواز ماهان

4 شب و 5 روز مورمانسک


روزهای پروازی : 20 و 27 دی و 4 و 11 و 18 و 25 بهمن و 2 اسفند 1403


برای اطلاع از ساعت های پروازی با کانتر مربوطه تماس حاصل بفرمایید.
۲ ایگلو ۱ 1 شب و 2 روز ایگلو
۳ مسکو ۲ 2 شب و 3 روز مسکو

مشخصات تور

مدارک لازم

  • فایل اسکن عکس زمینه سفید متفاوت ازعکس گذرنامه و اسکن گذرنامه با 7 ماه اعتبار
    در موارد خاص موقع بررسی مدارک مسافر از طرف آفیسر/آژانس در صورت صلاحدید ضمانت بازگشت نقدی یا چک از مسافر دریافت میشود

خدمات تور

  • 7 شب و 8 روز اقامت
  • پرواز داخلی رفت و برگشت مسکو/مورمانسک
  • پرواز رفت و برگشت ماهان ایر
  • 1 روز گشت شهری با ناهار در مسکو
  • 1 روز گشت شهری با ناهار در مورمانسک
  • راهنمای فارسی زبان
  • ویزای تورسیتی
  • بیمه مسافرتی
  • 1 سیم کارت به ازای هر اتاق
  • 7 وعده صبحانه، 2 وعده ناهار

توضيحات

برنامه سفر :

روز اول:

حرکت از فرودگاه امام خمینی تهران به سمت فرودگاه شرمیتوو/ حرکت به سمت ترمینال پروازهای داخلی جهت سوار شدن به هواپیما و رفتن به شهر مورمانسک. بعد از رسیدن به شهر مورمانسک با ترانسفر به سمت هتل جهت تحویل اتاق‌ها حرکت می‌کنیم. در شب اول اقامتمان در شهر مورمانسک زمان آزاد جهت استراحت و گذران وقت در شهر را داریم.

روز دوم:

بعد از صرف صبحانه در بوفه هتل به گشت شهری مورمانسک می‌رویم. در این گشت از بنای یادبود آلیوشا، کشتی یخ شکن لنین، فانوس دریایی و کلیسای منجی دریا دیدن می‌کنیم. بعد از گشت شهری به صرف ناهار رفته و بعد از صرف ناهار امکان استراحت در هتل را داریم. بعد از چند ساعت استراحت، در انتهای شب به سمت محل مناسب جهت شکار شفق قطبی رفته و تا دم صبح به انتظار دیدن شفق قطبی می‌نشینیم.

روز سوم:

بعد از صرف صبحانه در بوفه‌ی هتل روز سوم اقامت خود در شهر مورمانسک را شروع می‌کنیم. در این روز امکان خرید تور آپشنال دهکده سامی ها را داریم که شرکت در این برنامه شامل هزینه جداگانه است. در صورت عدم رویت شفق قطبی در شب اول، برنامه شکار شفق دوباره به صورت رایگان اجرا خواهد شد.

روز چهارم:

بعد از صرف صبحانه در بوفه‌ی هتل روز چهارم اقامت در شهر مورمانسک را شروع می‌کنیم. گشت روز چهارم به صورت اختیاری برنامه بازدید از دهکده هاسکی است که شرکت در این برنامه شامل هزینه جداگانه است.
در شب در صورت عدم رویت شفق قطبی در دوشب گذشته و در صورت درخواست مجدد همراهان گشت شکار شفق قطبی به صورت برنامه اختیاری و با پرداخت هزینه جداگانه اجرا خواهد شد.

روز پنجم:

بعد از صرف صبحانه در بوفه هتل به سمت ایگلو رفته و در ایگلوهای 5 نفره اقامت خواهیم داشت.
 
روز ششم:
بعد از صرف صبحانه راهی فرودگاه شهر مورمانسک شده و به مسکو می‌رویم. در فرودگاه مسکو ترانسفر منتظر ماست تا ما را به هتل محل اقامتمان برساند. بعد از تحویل اتاق در هتل مسکو، ادامه روز برنامه سفر آزاد بوده و با توجه به نزدیکی هتل محل اقامت به ایستگاه مترو و مرکز شهر، امکان گشت و گذار در میدان سرخ وجود دارد.
 
روز هفتم:
مسکو    بعد از صرف صبحانه در هتل گشت شهری ما در مسکو شروع می‌شود. در گشت شهری مسکو از ایستگاه‌های مترو مسکو که ثبت جهانی شده‌اند بازدید کرده و با فرهنگ و تاریخ کشور روسیه بیشتر آشنا می‌شویم، به سمت میدان سرخ رفته از نقطه‌ی صفر مسکو دیدن کرده و از نمای بیرونی کلیسای سنت باسیل(باسیلی مقدس)، کاخ کرملین دیدن می‌کنیم. به باغ الکساندر رفته آتش جاویدان و بنای یادبود سرباز گمنام را می‌بینم.از نمای بیرونی فروشگاه گوم بازدید کرده و برای صرف ناهار می‌رویم. در ادامه روز برنامه سفر آزاد بوده و با توجه به نزدیکی هتل به مرکز شهر می‌توانیم به گشت و گذار در شهر بپردازیم.
 
روز هشتم:
بعد از تحویل اتاق و صرف صبحانه به سمت فرودگاه مسکو رفته و سفر خود را به پایان رسانده و به ایران باز می‌گردیم. 
 
 

اقامت در ایگلوهای شیشه ای به صورت 5 نفره می‌باشد.
برنامه‌های آپشنال با توجه به آب و هوای منطقه ارزیابی و اجرا می‌شوند.ترتیب گشت‌ها با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی امکان تغییر دارد.
گشت شفق قطبی برای بار اول رایگان، در صورت عدم رویت شفق در شب دوم هم رایگان، در صورت عدم رویت در شب دوم و درخواست مجدد با پرداخت هزینه جداگانه در شب سوم اجرا خواهد شد.
این برنامه به صورت طبیعت گردی و کمپینگ اجرا شده و مناسب کودکان زیر 10 سال و افراد با بیماری ها و شرایط جسمی خاص نمیباشد.
مسئولیت کنترل پاسپورت بابت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. هتل و پرواز به صورت گارانتی می باشد و در صورت کنسلی سوخت کامل می باشد. پرداخت 50% مبلغ تور در هنگام ثبت نام الزامی است.


در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات در روزهای تعطیل و ساعتهای غیر کاری با شماره همراه 09122502106 آقای امیری تماس حاصل فرمایید.

نظرات کاربران