درباره تور لحظه آخری تایلند

تور لحظه آخری تایلند

تور لحظه آخری تایلند تماشای کشور شگفتی‌ها و دیدنی‌هاست. کشوری که مقصد بسیاری از گردشگران سراسر دنیاست و این مسافرین به واسطه دیدن زیبایی‌های شگرفت این سرزمین، تفریح در مراکز برتر این کشور و خرید از بازارهای بزرگش به آن سفر می‌کنند. سفر با تورهای لحظه آخری به واسطه هزینه کم و امکانات زیادی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، بهترین انتخاب ممکن برای یک مسافرت ایده‌آل به این کشور شرق آسیایی به حساب می‌آید.

 سفر به تایلند

 

 

سفر به تایلند

 

۱۰ تصویر از تایلند که شما را مشتاق به سفر به این کشور می‌کند

 

با تور لحظه آخری تایلند به هر جای این کشور که سفر کنید، دنیایی متفاوت از دیگر مناطق آن خواهید یافت. از بانکوک مدرن گرفته با مراکز خرید بزرگ و بازارهای شلوغش تا جزایری که هر کدام با ویژگی‌های خود، دنیایی کم‌نظیر و زیبا را پیش چشمتان رسم می‌کنند، هر کدام جلوه‌ای خاص دارند که می‌توانند برای سفر انتخاب شوند.

اما مهم‌ نیست شما کجا را برای سفر با تور تایلند ، این کشور شگرف انتخاب می‌کنید، همه‌ جا برای شما انواع فعالیت‌ها و تفریحات تدارک دیده شده و خود نیز می‌توانید به دل طبیعت بزنید تا با جزییات بیشتری با جلوه‌های این کشور خاص مواجه شوید. کشوری که میزبان معابد و اماکن باستانی بسیاری است و دیدنی‌های آن تمام نشدنی و باید چندین و چند بار به آن مسافرت کرد تا بتوان بخشی از جلوه‌ها و زیبایی‌هایش را به چشم دید.

 

سفر در لحظه آخر به تایلند

 

تایلند

 

تایلند مقصد عاشقانی که می‌خواهد اولین‌بار با هم سفر کنند

 

تایلند با فاصله نسبتا دوری که از کشور ما قرار دارد، هزینه نسبتا زیادی روی دست مسافرین می‌گذارد و تور تایلند لحظه آخری روشی مناسب برای کم کردن این هزینه‌ها به شمار می‌رود. مهم نیست تور لحظه آخری بانکوک را انتخاب می‌کنید یا تور لحظه آخری پاتایا یا هر شهر دیگری، در اینگونه سفرها شما مبلغ بسیار کم‌تری از ارزش واقعی تور تایلند ، تور بانکوک و یا تور پاتایا را پرداخت کرده اما امکاناتی کاملا یکسان با تور اصلی دریافت خواهید کرد.

دلیل این موضوع نیز واضح است، به واسطه اینکه این سفرها به لحظه انجام نزدیک می‌شود، چند صندلی معدود در هر سفر که باقی خواهند ماند، در لحظه آخر و تنها چند روز مانده به سفر با مبلغی کم‌تر به فروش می‌رسند و این فرصتی استثنایی برای شماست تا از تور لحظه آخر تایلند بهره ببرید.

 

در تایلند به کدام شهرها سفر کنیم؟

جدا از بانکوک که یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری کل آسیا محسوب می‌شود، کرابی، پاتایا، پوکت و دیگر شهرها و جزایر زیبای تایلند، با هوای همیشه تابستانی‌شان بهترین مکان ممکن برای سفر با تور تایلند در تعطیلات فصلی به شمار می‌روند.

 

 

معبدهای زیبا در بانکوک

 

۹ تفریح هیجان انگیز در تایلند که آدرنالین خونتان را بالا می‌برد

 

اگر چه ممکن است در نگاه کلی بعضی از این جزایر همچون پوکت و پاتایا شبیه به هم به نظر بیایند، اما در جزییات بسیار متفاوتند. طبیعت بکر و فوق‌العاده پوکت از زیباترین‌ها در نوع خودش است و تفریحگاه‌های پاتایا که در جهان معروف است، مکانی بسیار جذاب برای یک مسافرت جذاب و هیجان انگیز با تور تایلند لحظه آخر به شمار می‌رود. پس باید با نگاهی دقیق به مشخصه‌های این شهرها، بهترین انتخاب ممکن را برگزینید و از سفر خود به یکی از این شهرها لذت ببرید یا اینکه تور تایلند را برای سفر به چند شهر برگزینید.

 

در تایلند از کجا دیدن کنیم؟

سفر به بانکوک

پایتخت تایلند جدا از مراکز تفریحی خود، دیدنی‌های بسیاری دارد که باید حتما از آن‌ها بازدید کرد. کاخ بزرگ یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک است که با معماری منحصر به فردش شما را در تور بانکوک مجذوب خود خواهد کرد. بازارهای شناور نیز که از دیرباز مورد توجه گردشگران بوده‌اند، حالا بسیار معروف‌تر از قبل و بیشتر از قبل شده‌اند. اگر کمی از شهر خارج شوید هم می‌توانید به سراغ آیوتایا، پایتخت قدیمی تایلند بروید و از زیبایی‌ها و جلوه‌های یک شهر پر رونق قدیمی بازدید کنید.

 

 

بانکوک

 

سفر به پاتایا

مجسمه‌ی بودای بزرگ، از مهم‌ترین بناهای شهر و از جاذبه های گردشگری پاتایا است که تقریبا تمام گردشگران در زمان سفر به این بخش تایلند از آن بازدید می‌کنند. معبد وات فرا یایی نیز از دیگر نقاط دیدنی شهر به حساب می‌آید. پیشنهاد ما به شما این است که با تور پاتایا حتما به باغ مینیاتوری مینی سیام هم سر بزنید. یک باغ بسیار زیبا که در آن بناهای مینیاتوری از سازه‌های معروف تایلند و جهان کار شده است.

 

 

پاتایا

 

سفر به پوکت

این منطقه بسیار زیبا به جزایر جذابش معروف است. جزایری که هر کدام نگینی در آب‌های تایلند محسوب می‌شود. فی فی از معروف‌ترین این جزایر است که بدون رفتن به آن سفرشما با تور پوکت تکمیل نخواهد شد. دیدن از بودای بزرگ پوکت، این تندیس سفید و زیبا که یکی از جاذبه های گردشگری پوکت است نیز حتما به شما توصیه می‌شود.

 

 

جاذبه های گردشگری تایلند

 

 

البته این‌ها تنها ذره‌ای کوچک از دریای جاذبه های گردشگری تایلند است و شما می‌توانید با یک تحقیق کامل و برنامه‌ریزی درست جاذبه‌های بسیار بیشتری را به چشم ببنیدی، مخصوصا اینکه قرار است با استفاده از تور لحظه آخری تایلند ، صرفه جویی بزرگی در هزینه سفر خود انجام دهید.