معروف ترین جهانگردان خارجی

اطلاعات مفید
معروف ترین جهانگردان خارجی

در نوشته‌ی امروز ما به سراغ معروف ترین جهانگردان خارجی رفته‌ایم، اما منظور ما مارکو پولو، کریستوف کلمب یا ژوان زانگ نیست، بلکه به سراغ اینفلوئنسرهای سفری رفته‌ایم که در این روزها به نقاط مختلف دنیا سفر کرده و تجربیات خود در این سفرها را با ما در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌های خود به اشتراک می‌گذارند. دنبال کردن این جهانگردان، کمک زیادی می‌کند تا بتوانید با مقاصد مختلف گردشگری آشنا شده و شهری ایده‌آل برای تور خارجی انتخاب کنیم.

 

۱۵ جهانگرد خارجی معروف جهان

اگر به فکر رفتن به تور ترکیه یا تور روسیه یا سفر به هر کشور دیگری افتاده‌اید، احتمالا بخواهید از این کشورها اطلاعات مختلفی به دست بیاورید. جهانگردانی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، به هر گوشه‌ای از جهان سفر کرده‌اند و اطلاعات مختلفی را در مورد این کشورها منتشر کرده‌اند که حتما به درد هر مسافری خواهد خورد و حتی می‌تواند، در انتخاب شما برای مقصد سفر بعدی‌تان موثر باشند.

عکس: multivu.com

 

مراد عثمان و ناتالی عثمان

مراد عثمان (Murad Osmann) عکاسی روسی است که با پروژه "مرا دنبال کن" به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد و در نهایت به یکی ازمعروف ترین جهانگردان خارجی و اینفلوئنسرهای سفر تبدیل شد. او و همسرش ناتالی عثمان (Nataly Osmann) که یک مدل آلمانی است، از سال ۲۰۱۱ این پروژه را راه اندازی کردند و حالا توانسته‌اند، مقالات، عکس‌ها و فیلم‌های زیادی از کشورهای مختلف در جهان را روی شبکه‌های اجتماعی و وبسایت رسمی خود منتشر کنند.

لوییس کول

لوییس کول (Louis Cole) با داشتن بیش از ۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و بیش از ۲ میلیون دنبال کننده در یوتیوب، از آن جهانگردان ماجراجویی است که بر هر گوشه‌ای سرک می‌کشد و البته به خاطر ویدیوهای سری  FunForLouis به شدت محبوب شده که رزومرگی‌هایش را به عنوان یک کوله گرد و مسافر ثبت می‌کند و از ماجراجویی‌ها، جذابیت‌های سفر و البته مشکلاتش می‌گوید. از جذابیت‌های دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی لویس کول، دیدن فعالیت‌های هیجان انیگزش، همچون غواصی در اعماق دریا، سقوط آزاد، موج سواری و خیلی کارهای دیگر است!

عکس: worldofwanderlust.com

 

بروک ساوارد

بروک ساوارد (Brooke Saward) دارای یک وبسایت شخصی و خیلی معروف به نام  World of Wanderlust، وبسایتی که از یک بلاگ کوچک آغاز شد و به مرور او را به یکی ازمعروف ترین جهانگردان خارجی در دنیا بدل کرد. بروک حدود ۳۰ سال سن دارد و نه تنها در انواع شبکه‌های اجتماعی، شهرت بالایی داشته بلکه یک کتاب راهنمای معروف برای تنها سفر کردن را نیز منتشر کرده است و در کنار اطلاعات مختلف از کشورهای دنیا، آموزش‌های جذابی را نیز در زمینه چگونه سفر کردن و حتی بلاگری سفر، روی شبکه‌های اجتماعی خود و وبلاگش منتشر می‌کند.

کریس بورکارد

کریس بورکارد (Chris Burkard) از نظر تعداد دنبال کننده، جزو ۵ اینفلوئنسفر سفر اول دنیا قرار می‌گیرد که به خاطر عکس‌های چشم‌نواز از مناظر طبیعی‌اش معروف است. بسیاری از عکس‌ها و فیلم‌هایی که او منتشر می‌کند، با استفاده از درون بوده و نقاط مختلف جهان را از زاویه آسمان به تصویر می‌کشند. او از جملهمعروف ترین جهانگردان خارجی است که به طور مستمر به جای جای این کره خاکسی سفر می‌کند تا بتواند، محتوای جدیدی را بر روی شبکه‌های اجتماعی و وبسایت خود منتشر کند.

عکس: halubeauty.com

 

جنیفر تافن

بر خلاف خیلی از اینفلوئنسرهای معروف جهان که خیلی‌هایشان آمریکایی هستند، جنیفر تافن (Jennifer Tuffen) اهل انگلستان است و به خاطر عکس‌های رنگارنگ و خاصی که از نقاط مختلف جهان به تصویر می‌کشد، معروف شده است. اکانت شبکه‌های اجتماعی او هر کدام به شکل خود، همچون یک کتاب سفر رنگارنگ هستند و جالب این که اگر به مدت‌ها قبل برگردید، می‌بینید که او کارش را با یک آیفون قدیمی آغاز کرد و به مرور و با کسب درآمد بیشتر به این جایگاه و چنین عکس‌هایی دست پیدا کرد.

جک موریس

یکی ازمعروف ترین جهانگردان خارجی اهل استرالیا که بیشتر سفرهای خود را به آسیای شرقی انجام می‌دهد و مدت زیادی از سال را در بالی سر می‌کند. شکل سفرهای جک موریس (Jack Morris) با خیلی از گردشگران دیگر فرق کرده و او بیشتر به دنبال ماجراجویی و انجام کارهای خاص در مناطق مختلف است. او قراردادهای سنگینی با شرکت‌های هوایی و گردشگری دارد و همچنین از سفرهایش، عکس‌های هنری و زیبایی ثبت می‌کند.

عکس: megaricos.com

 

الکس استرول

الکس استرول (Alex Strohl) نه تنها اینفلوئنئسری موفق در زمینه سفر است، بلکه یک عکاس، فیلم‌ساز و معلم نیز محسوب می‌شود و بخش زیادی از وقت خود را صرف عکاسی و تهیه فیلم از مناظر طبیعی و حیات وحش می‌کند. او جوایز متعددی را دریافت کرده و عکس‌های در مجلات معتبری همچون فوربس به نمایش در می‌آید. موفقیت‌های او به قدری هست که ارزش دارایی خالص او در حد ۱۵ میلیون برآورد می‌شود!

دنیل کُردان

دنیل کردان (Daniel Kordan) یکی دیگر ازمعروف ترین جهانگردان خارجی است که به کشورهای بسیار زیادی سفر کرده و پا به نقاط خاصی از جمله قطب جنوب رفته است. چیزیکه باعث می‌شود دنیل کردان تا این اندازه محبوب و متمایز از دیگران باشد، نحوه روایت و عکس‌هایی است که او از سفرهای خود به نمایش در می‌آورد. جدا از تصاویر هنرمندانه و فوق‌العاده زیبای کردان، نحوه‌ی عکاسی، رنگ بندی و روایت‌های او از هر شهری و در هر فصلی کاملا متفاوت از دیگر پست‌های اوست. او هم علاقه‌ی بسیار زیادی به کشورهای جنوب شرق آسیا دارد و این را می‌توان از اینستاگرام و پست‌های یوتیوبی او به خوبی متوجه شد.

عکس: cntraveler.com

 

QUIN

یکی دیگر از اینفلوئنئسرهای محبوب سفر که به خاطر عکس‌های زیبایش، توانسته بیش از ۱.۳  میلیون دنبال کننده در اینستاگرم و صدها هزار نفر دنبال کننده در یوتیوب داشته باشد. عکس‌ها و فیلم‌هایی که او روی اکانت معروف خود everchanginghorizon منتشر می‌کند، ترکیبی از عکس‌های هنرمندانه و تصاویر هوایی است که با بهترین تجهیزات و به بهترین شکل گرفته شده‌اند. بر خلاف خیلی دیگر از جهان گردان خارجی، QUI خود را به کشور یا منطقه‌ای خاص محدود نکرده و تقریبا هر ماه در یکی از قاره‌ها در حال سفر کردن است.

امیلی ریستوسکی

امیلی رستیوسکی (Emilie Ristevski) با اینستاگرام معروفش به نام helloemilie تبدیل به یک نام شناخته شده در میان اینفلوئنسرهای سفر شده است. یک عکاس حرفه‌ای که سفر کردن را به عنوان شغلش در نظر گرفت و البته در این مسیر، کتاب پر فروشی را نیز منتشر کرد. تصاویر و ویدیوهای گرفته شده توسط امیلی آن‌قدر خوب و متفاوت هستند که به محض ورود به اکانت او، متوجه می‌شوید که با یک عکاس حرفه‌ای مواجه هستید.

عکس:everchanginghorizon.com

 

جان اولسون

جان اولسون (Jon Olsson) در موناکو زندگی می‌کند و خب شبکه‌های اجتماعی او ابتدا با تصاویری که از موناکو به اشتراک می‌گذاشت به محبوبیت رسید و سپس سفرهایش به دور دنیا آغاز شد. او از جمله فعال‌ترین و معروف ترین جهانگردان خارجی در یوتیوب به حساب می‌آید که فیلم‌های حرفه‌ای و زیبایی را در آن‌جا به اشتراک می‌گذارد.

چلی یاماسه

در آن سوی دنیا، چلسی یاماسه (Chelsea Yamase) در هاوایی اقامت داشته با بیش از یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، می‌توان تصاویر زیبایی که از این جزیره بهشتی و خیلی شهرها و جزایر معروف دیگر در جهان به اشتراک می‌گذارد را تماشا کرد. یاماسه خلبان، غواص، هنرمند و قایق ران حرفه‌ای بوده و به خاص‌ترین نقاط جهان سفر می‌کند تا در آن‌جا به فعالیت‌های ماجراجویانه پرداخته و عکس‌ها و ویدیوهای منحصر به فردی تهیه کند و در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارد.

عکس: hawaiimagazine.com

 

منبع

 

۲۵ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران