۱۰ کشور عالی برای سفر در هوای تابستان

اطلاعات مفید
۱۰ کشور عالی برای سفر در هوای تابستان

تابستان‌ها زمان سفر است و ماه جولای نیز آغاز این فصل جذاب خواهد بود. در واقع  جولای زمان اوج گیری تعداد گردشگران است. به همین خاطر جولای زمان مهمی برای برای صنعت گردشگری به حساب می‌آید و با توجه به شرایط آب و هوایی، این ۱۰ مقصد پیشنهاد ما به شما برای سفر خواهند بود.


۱- سیشل


چرا سیشل؟ در واقع باید پرسید چرا که نه؟ یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا که مجموعه‌ای بیش از ۱۰۰ جزیره آن را شکل داده‌اند. سواحل استثنایی و هتل‌های مختلفی که از اقامتگاه‌های ارزان تا لوکس‌ترین ویلاها را شامل می‌شوند. با توجه به شرایط آب و هوایی، مناطق طبیعی دیدنی و ماهیت ساحلی بودن سیشل، این مقصد بهترین انتخاب برای سفر در این ماه محسوب می‌شود.

 

مقاصدی خیال انگیز در جهان که باید از آن‌ها دیدن کنید

 

 سیشل

 


۲- آلمان


آب هوای سرد آلمان در این ماه‌ها به آب و هوایی دلچسب و گرم بدل می‌شود به شکلی که مردم آلمان را می‌بینید که در هر پارک و ساحلی که پیدا کنند در حال آفتاب گرفتن هستند. برلین با فستیوال‌های مختلف انتظار شما را می‌کشد و بازارهای فصلی کار خود را آغاز می‌کنند. اگر دوستدار سفر به آلمان هستید، مسلما یکی از بهترین ماه‌ها برایتان، جولای خواهد بود.

 

 

آلمان

 


۳- مکزیک


دلایل زیادی وجود دارد که بتوان مکزیک را در صدر سفرهای تابستانه مخصوصا در ماه جولای قرار داد. شهرهای مختلف این کشور که هر کدامشان جاذبه‌های زیادی دارند، در این مدت فستیوال‌ها و برنامه‌های مختلفی به خود می‌بینند. Yucatan فستیوال کوسه وال را برگزار می‌کند و آب و هوا برای بازدید از ویرانه‌های تاریخی مایان‌ها فوق‌العاده است. پایتخت نیز با توجه به سیل گردشگرانی که در این ماه به خود می‌بیند، برنامه‌های بسیار زیاد و متنوعی برای آن‌ها تدارک خواهد دید.

 

۷ مقصد خنک برای سفر در تابستان‌های داغ

 

مکزیک

 


۴- اندونزی


شهری با هزاران جزیره و مناطقی که شاید در خواب هم نتوانید تصورش را کنید. بخش‌های مختلفی از اندونزی آب و هوای متفاوتی خواهند داشت، اما در این ماه سفر با تور بالی و چند جزیره‌ی اطرافش، انتخابی عالی برای جولای محسوب می‌شود. در این ماه برنامه‌های غواصی و بازی‌های آبی برپا هستند و همه چیز برای تفریح و خوشگذارنی به پاست.

 

بالی را همچون بومی‌ها تجربه کنید

 

اندونزی

 


۵- اسپانیا


با توجه به وضعیت آب و هوایی بسیار مطلوب برای سفر به کشورهای اروپایی، اسپانیا نسبت به دیگر مقاصد مهم گردشگری این قاره‌، جیب شما را کم‌تر خالی می‌کند. ایبیزا، بارسلونا، مادرید یا جزایر قناری همه انتخاب‌هایی بسیار عالی هستند که اسپانیا برایتان تدارک دیده است. از طرفی تابستانِ اسپانیا سرشار از انرژی است و جشن‌های مختلف و فستیوال‌ها سفری عالی و خاطره‌انگیز را برایتان رقم می‌زند.

 

تعطیلاتی رویایی در جزایری به زیبایی مالدیو

 

اسپانیا

 


۶- ترکیه


تابستان فرصتی عالی برای شماست تا بتوانید با تور ترکیه سفر کنید. کاپاوکیا بالن‌هایش را به پرواز در می‌آورد، آنتالیا و بودروم و کوش آداسی برای شنا عالی هستند و استانبول نیز روزهای عالی و البته مملو از گردشگرش را سپری می‌کند. در واقع جولای فرصتی عالی برای شماست تا هنوز آفتاب داغ نشده به شهرهای ساحلی بروید و به دور از گرمای شدید وسط تابستان از شهرهایی همچون استانبول یا آنکارا دیدن کنید.

 

یک روز هیجان‌انگیز در ساحل کنیالتی آنتالیا

 

ترکیه

 


۷- ایسلند


اگر چه بسیاری ترجیح می‌دهند تا تجربه ایسلند یخ زده را داشته باشند، اما ماه‌های گرم سال در این کشور کمند اما این ماه‌ها فرصتی بی بدیل برای دیدن زیبایی‌های منحصر به فرد ایسلند هستند. دریاچه‌های کوهستانی، آتشفشان‌ها، سواحلی که مثالش در دنیا نیست و دشت‌های سرسبز در هوایی بهاری و عالی انتظار شما را می‌کشند. البته این ایسلندی شلوغ‌تر از باقی سال را خواهید دید، اما همه چیز به دیدن دشت‌های سرسبز و آبشارهای این کشور می‌ارزد.

 

 

ایسلند

 


۸- یونان


ماه جولای چند وقتی شده که سواحل یونان شروع به کار کرده‌اند و قایق‌های تفریحی گردشگران را به این سمت و آن سمت می‌برند، اما هنوز هم این کشور در صدر مقاصد گردشگری دنیا خواهد بود و برای ماه‌ها نیز در این لیست باقی می‌ماند. سواحل بسیار زیبا، جزایر دیدنی، شهره‌های کهن و ویرانه‌های تاریخی همه دلایل مهمی هستند که حداقل یک بار در زندگی باید این کشور باستانی را از نزدیک مشاهده کرد.

 

دریاگردی در کوش آداسی و سفر به جزایر یونان

 

یونان

 


۹- کانادا


بدون شک، بهترین زمان برای بازدید از کانادا، ماه جولای است چون زمستان کانادا از آن دست زمستان‌هایی است که هر کسی نمی‌تواند آن را تحمل کند. این ماه هوا در کانادا عالی است و شما می‌توانید به نقاط مختلف این کشور رفته و از پارک‌ها ملی، آبشار نیاگارا و بسیاری جاهای این چنینی دیدن کنید.

 

 

کانادا

 


۱۰- سوییس


سوییس نیز همچون یونان، از جولای به بعد برای چند ماهی در لیست بهترین مقاصد باقی می‌ماند. دشت‌های آلپ سرسبز می‌شوند، ماجراجویی‌های آغاز و همه چیز در این کشور زیبا رنگ و بویی متفاوت می‌گیرد. سفرهای تابستانه از محبوب‌ترین سفرها به سوییس است اما با توجه به تنوع مقاصد در این کشور، شما تجمیع گردشگران در یک جا را تجربه نخواهید کرد.

 

 

سوییس

۱۲ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران