بعد از شکم‌گردی در هند با غذاهای تند آشتی می‌کنید!

اطلاعات مفید
بعد از شکم‌گردی در هند با غذاهای تند آشتی می‌کنید!

در تور هند بدانید که در هرشهر از میان باغ‌ها و عمارت‌های سرخ عبور می‌کنید تا به رستوران‌هایی برسید که طعم بی‌نظیر انواع غذاها و نوشیدنی‌های مخصوص هند را در آنجا مزه خواهید کرد. تجربه‌های فوق‌العاده‌ای در انتظار شماست.مطمئنا یکی از جاذبه‌های هند، طعم متفاوت غذاهاست. اگر هنوز فرصت این را نکرده‌اید که لیستی از غذاهایی که باید در هند بخورید را در بیاورید این مطلب را بخوانید.


سوپ دال عدس با ماسالا (ما دی دال)

 

 

سوپ دال عدس

 

این سوپ یکی از غذاهای معروف در هندوستان است. عدس و لوبیا سفید و شکر و کرم تنها چیزهایی نیستند که این سوپ خوشمزه را می‌کنند. ماسالا و ادویه‌های تند هندی، همان چیزهایی هستند که مزه‌ی این سوپ را از هر سوپ دیگری متفاوت می‌کنند.


پانی پوری (پوچکا)
پانی پوری یکی از غذاهای پرطرفدار خیابانی در هند است. البته که این غذا در رستوران‌ها هم سرو می‌شود.

 

 

پانی پوری در دهند

 

 

این غذا ترکیبی از آرد و پیاز و سیب‌زمینی است که بعد از سرخ شدن با سس‌های مختلفی سرو می‌شود. طعم سس‌ها به انتخاب شما می‌تواند متفاوت باشد، سس کاری، سس ماسالا، سس فلفل و ....

 

 

پاچوکا

 

 

پاکورا(پاکودی)
پاکورا یکی از پیش‌غذاهای خوشمزه‌ی هندوستان است. اگر تا الان هیچ عکسی از آن ندیده اید همین الان سراغش بروید تا ببینید، چه غذای فوق‌العاده ای را تا امروز امتحان نکرده‌اید.

 

 

پاکورا

 

 

این پیش‌غذا ترکیبی از آرد و کاری است که سبزیجات به آن اضافه و سرخ می‌شود. از آنجایی که چای در هندوستان به عنوان رایج‌ترین نوشیدنی استفاده می‌شود، در بعضی از رستوران‌ها پاکورا را همراه با چای سرو می کنند.

 


چای ماسالا
چای ماسالا را باید در سرزمینی که به آن تعلق دارد، امتحان کنید. تجربه خوردن چای چیزی فراتر از آن ماسالایی است که هرجای دیگری خورده اید، تک تک ادویه‌های ماسالا را حس خواهید کرد.

 

 

چای ماسالا

 

 

طعم متفاوت هل که با چای سیلان هندوستان مخلوط شده، بوی چوب دارچین و زنجبیل که بدون شک باعث می‌شود بهتر نفس بکشید و بعد از آن طعم و بوی متفاوت این نوشیدنی را کشف کنید. بعد از آن است که  آرامش را در خودتان می‌بینید و بادیان رومی شما را جادو می‌کند.

۲۸ شهریور ۱۳۹۶

نظرات کاربران