عید سعید فطر شروع جشنواره تابستانی

اخبار

عید سعید فطر شروع جشنواره تابستانی و آغاز رالی بزرگ کیش

 معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز جشنواره تابستانی کیش به همراه برنامه های متنوع از عید سعید فطر خبر داد و گفت : سومین رالی جایزه بزرگ کیش نیز از اول مرداد ماه با تاکید بر ترویج قانون مداری و سفری امن برگزار می شود.

محمد محب خدایی روز سه شنبه در نخستین نشست خبری خود در سال 94 به تشریح برنامه ها و جشنواره تابستانی کیش پرداخت و گفت : برگزاری جشنواره ها بر اساس گروه سنی مخاطبین برنامه ریزی شده است و از آنجا که شعار کیش بهشت خانواده ها تلقی می شود تلاش کردیم محوریت جشنواره تابستانی و سفر خانواده ها باشند.

وی با بیان اینکه جشنواره تابستانی کیش امسال همزمان با عیدسعید فطر آغاز خواهد شد افزود : نخستین برنامه ، جشنواره خرید است که با همکاری جامعه بازاریان برگزار می شود، گردشگران می توانند در این جشنواره علاوه بر بهره مندی از برنامه های شاد و مفرح از جوایز روزانه یک دستگاه خودرو ، تخفیف 30 تا 50 درصدی خرید و همچنین جایره ویژه کارت هدیه تا سقف 10 میلیون تومانی برخوردار شوند.

محب خدایی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی هایی برای ارتقا کیفی کالاها در بازار در جزیره کیش انجام شده اظهار داشت : تلاش شده درراستای بهبود گردشگری خرید ورونق اقتصادی بازارها ، اجناس درمبادی ورودی کنترل کیفی و برندهای مطرح وارد بازار شوند .

ارائه خدمات مشاوره ای و آزمایشات رایگان به گردشگران در جشنواره سلامت

محب خدایی به برپایی جشنواره سلامت همزمان با آغاز جشنواره تابستانی اشاره کرد و گفت : در این جشنواره خدماتی شامل فیبرو اسکن در حوزه تشخیص بیمارهای کبدی ، نازایی ، روماتولوژی ومفاصل و پوست وزیبایی توسط پزشکان مطرح به گردشگران ارائه شود. ارائه خدمات ماسه درمانی ، آب درمانی وطب سنتی نیز از دیگر برنامه های جشنواره سلامت است.

وی اظهار داشت :آزمایشات و معاینات اولیه به صورت رایگان است و گردشگران می توانند برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش مراجعه و از خدمات در مانی بهره مند شوند.

این جشنواره با همکاری معاونت گردشگری ، بیمارستان تخصصی کیش ، مرکز توسعه سلامت و بیمارستان ایرانیان برگزار می شود.

پیشتر اعلام شده بود این جشنواره از 10 تیر ماه همزمان با جشنواره تابستانی برگزار می شود که به دلایلی به عید فطر موکول شد .

برگزاری رالی تور و اهدا جایزه 385 میلیون تومانی به برنده

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری سومین جشنواره رالی تور به عنوان یکی دیگر از برنامه های مفرح و شاد در تابستان اشاره کرد و گفت : این برنامه از اول مرداد ماه تا آغاز می شود که علاوه بر تخفیف ها و تسهیلات ویژه به شرکت کنندگان ، به برندگان این رقابت یک دستگاه لودور به ارزش 385 میلیون تومان اهدا خواهد شد .

محب خدایی ترویج قانون مداری ، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ،داشتن سفری ایمن ، رشد و توسعه فرهنگ و ایجاد رقابت سالم را از اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد .

نام نویسی برای شرکت در رالی تور تابستانی کیش از خرداد آغاز شده است وعلاقمندان می توانند با مراجعه به سایت rally-kish.ir یا famirally.ir و یا ارسال عدد 527 به سامانه پیامکی 6122 برای ثبت نام در رالی تورجایزه بزرگ کیش اقدام کنند..

برنامه ریزی خانواده ها باید به گونه ای باشد که پس از انجام مراحل ثبت نام دربازه زمانی اول مرداد تا 20 شهریور به کیش سفرکنند.

مسابقات بازی های رایانه ای و برگزاری رقابت های آسیایی این بازی ها در اوایل مهر ماه

وی از برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای در جشنواره تابستانی کیش خبر داد و افزود : مرحله اول این رقابت ها در سطح کشور است و برندگان در رقابت های آسیایی که اوایل مهر ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد .

محب خدایی اظهار داشت : رقابت ها در سطح آسیایی با حضور 80 نفر از کشورهای مختلف آسیایی برگزارخواهد شد .

معاون گردشگری سازمان درپایان گفت : در طول جشنواره تابستانی برنامه ای دیگر ویژه کودکان و نوجوانان به نام دهکده لاکی و دلفی برگزار می شود که در این کودکان ضمن بهره مندی از برنامه های شاد و متنوع با با کاراکترهای عروسکی با نامهای لاکی و دلفی شخصیت های اصلی عروسکی حوزه گردشگری آشنا می شوند.

وی در پایان به فعال کردن همه ظرفیت های در راستای جذب گردشگر اشاره کرد و گفت : تلاش ما این است تا تمامی گروه های سنی در سفر کیش از برنامه های تفریحی و گردشگری استفاده کنند.

نشست خبری معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد با حضور مدیرکل روابط عمومی و اصحاب رسانه در سالن جلسات سازمان برگزار شد.

94/04/03
۰۷ تیر ۱۳۹۴

نظرات کاربران