۹ هتل آنتالیا با استخرهای روباز آب گرم

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۹ هتل آنتالیا با استخرهای روباز آب گرم

تنها بازه‌ی زمانی کوتاهی در سال است که اگر به تور آنتالیا بروید، هوا آن قدری سرد می‌شود که نتوانید وارد دریا شوید یا در استخرهای روباز شنا کنید. در این ایام است که هتل‌هایی که دارای استخر آب گرم در تمام طول سال هستند، طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. هتل‌هایی که عموما دارای امکانات تفریحی متنوعی بوده و حتی در فصل زمستان نیز، روزهایی شاد و مفرح را برای مشتریان خود می‌سازند. لیست امروز نیز، به ۹ هتل برتر آنتالیا که دارای چنین استخرهایی هستند، خواهیم پرداخت.

 

مکس رویال بلک آنتالیا (Maxx Royal Belek)

مکس رویال آنتالیا با ساحل اختصاصی بزرگ خود، یکی از گران‌ترین و البته بهترین ریزورت‌های ۵ ستاره آنتالیا به حساب می‌آید. این مجموعه دارای یک استخر روباز آب گرم با بازی‌های آبی از جمله ۱۰ سرسره آبی است که در تمامی طول سال در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد، اما امکانات ساحل تنها در فصول گرم سال فعال هستند. مکس رویال دارای یک مرکز اسپا و سلامتی لاکچری و فوق‌العاده عالی بوده و به همه‌ی این امکانات، باید زمین گلف با ۱۸ حفره را نیز اضافه کرد!

مجموعه مکس رویال، انتخابی عالی برای تمامی اعضای خانواده بوده و برای همه در هر سن و سالی، امکانات تفریحی خوبی مهیا کرده است. ۷ رستوران در این مجموعه در نظر گرفته شده و غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، بین‌المللی و همچنین ژاپنی در آن‌جاها سرو می‌شود. اتاق‌های بسیار شیک، فضای سبز با درختان گرم سیری، تجمل و استفاده از سنگ‌های قیمتی در جاهای مختلف هتل و مشخصه‌های این چنینی، از مکس رویال، ریزورتی فوق‌العاده ساخته است.

آدرس: İskele Mevkii, Serik, Antalya, 07506 Belek

شماره تماس: 00902427102700

 

سلکتیوم لاکچری ریزورت بلک آنتالیا (Selectum Luxury Resort Belek)

این ریزورت خوش استایل و شیک، از جمله اقامتگاه‌های ۵ ستاره معروف آنتالیاست که مثل هتل قبلی در بلک قرار گرفته و دارای استخر آب گرم با ۸ سرسره آبی است. البته تعداد استخرهای هتل سلکتیوم آنتالیا بیشتر از این حرف‌هاست و در کنار آن‌ها، ۱۲ زمین تنیس، یک زمین مینی فوتبال، مرکز اسپا و سلامتی بسیار بزرگ و ساحل اختصاصی با اسکله چوبی نیز برای مسافران سلکتیوم در نظر گرفته شده است.

طراحی اتاق‌ها و فضای داخلی به اندازه فضای روباز هتل زیبا و رنگارنگ است و از نظر امکانات رفاهی نیز، همه چیز به شکلی عالی و مجلل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

آپارتمان‌های اجاره‌ای در کالکان آنتالیا

آدرس: Tasliburun Mevkii, Serik, Antalya, 07500 Belek

شماره تماس: 00902427224200

 

تی‌یو‌آی سنساتوری ریزورت سورگان بای باروت هتلز آنتالیا (TUI Sensatori Resort Sorgun by Barut Hotels)

۳.۵ کیلومتر دورتر از سیده (Side) این ریزورت اولترا آل اینکلوسیو ۵ ستاره قرار گرفته، که دارای ساحل اختصاصی و همچنین استخر سرپوشیده و دو استخر روباز آب گرم است که در تمام طول سال می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. از جمله ویژگی‌های این مجموعه، داشتن چندین زمین ورزشی بوده و برای هر کس با هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارد. همچنین کودکان و نوجوانان نیز فضا و بازی‌های مخصوص خود را خواهند داشت.

۷ رستوران، ۶ بار و همچنین یک کافه و مکان‌های در نظر گرفته شده برای کباب کردن، انتخاب‌اهی شما برای غذا و نوشیدنی هستند که غذاهایی از کشورهای مختلف را ارائه می‌کنند. فضای داخلی این ریزورت بسیار زیبا طراحی شده، یک سالن یوگا رو به ساحل دارد و همچنین اتاق‌ها نیز شیک و با امکانات کامل بوده و در آن‌ها از رنگ‌های آرامش بخش استفاده شده است.

آدرس: Acısu Caddesi, 07600 Side

شماره تماس: 00904444045

 

باروت هِمِرا سیده آنتالیا (Barut Hemera Side)

اغلب هتل‌هایی که دارای استخرهای آب گرم در تمام طول سال هستند، از بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو 5 ستاره آنتالیا بوده و باروت همرا سیده نیز یکی دیگر از این گزینه‌ها محسوب می‌شود که تنها ۲ کیلومتر از سیده فاصله داشته و در فضایی آرام و بسیار زیبا واقع شده است.

این مجموعه دارای دو استخر آب گرم بزرگ بوده و مثل دیگر گزینه‌هایی که تا این جا به آن‌ها اشاره کردیم، دارای مرکز اسپا و سلامتی و همچنین حمام ترکی است. باروت مرا همچنین دارای ۶ رستوران بوده که غذاهای ترکی، آسیایی و مدیترانه‌ای سرو می‌کنند و منو مخصوص گیاهی و غذاهای دریایی را نیز به صورت جداگانه در آن‌جا می‌بینید. حتی اگر به دنبال غذاهای بدون لاکتوز یا بدون گلوتن هستید نیز، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار داده می‌شود. البته هتل‌های نزدیک به سیده از مرکز شهر دور هستند، پس اگر قصد انتخاب‌ آن‌ها را دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید.

 

۱۰ فعالیت شبانه جذاب در آنتالیا

آدرس: Selimiye Mahallesi S.Demirel Bulvarı No:1 07330 Side

شماره تماس: 00904449600

 

وویاج گلف و اسپا بلک آنتالیا (Voyage Golf & Spa Belek)

این هتل قدیمی به تازگی نوسازی بزرگی را تجربه کرده و حالا به یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای اقامت در بلک به حساب می‌آید. این مجموعه ۵ ستاره در یک طبیعت فوق‌العاده زیبا احاطه شده که به جذابیت اقامت شما در تور آنتالیا می‌افزاید. وویاج دارای ۶ استخر روباز، سرسره‌های آبی، مرکز اسپا و سلامتی، حمام ترکی و بسیار امکانات تفریحی دیگر بوده و همچنین دارای استخر سرپوشیده و همچنین چند استخر روباز آب گرم در تمام طول سال نیز می‌باشد.

همان طور که از نام هتل پیداست، گلف بازها زمین اختصاصی و با کیفیت خود را خواهند داشت، دیگر مهمانان می‌توانند در زمین‌های ورزشی دیگر بازی کنند و بچه‌ها نیز یک پارک اختصاصی با بازی‌های هیجان انگیز در اختیار دارند. جدا از اتاق‌های شیک با امکانات، یکی دیگر از نقاط قوت ریزورت وویاج، داشتن رستوران‌های متنوع بوده که در آن‌ها، از غذاهای مکزیکی و ژاپنی تا ایتالیایی سرو می‌شود. رستوران‌ها و بارهای این مجموعه بسیار با کیفیت بوده و جوایز متعددی را نیز طی سال‌های مختلف فعالیت هتل، به دست آورده‌اند.

آدرس: İskele Mevkii, Belek, 07506 Belek

شماره تماس:  00902427102500

 

باروت کالکشن لارا آنتالیا (Barut Collection Lara)

بارون کالکشن آنتالیا ریزورتی ۵ ستاره و بسیار شیک است که در ۸ کیلومتری فرودگاه آنتالیا و چسبیده به ساحل معروف لارا قرار دارد. این مجموعه دارای اتاق‌ها و سوییت‌های متنوعی بوده و انتخابی بسیار خوب برای سفر ماه عسل به آنتالیا نیز به حساب می‌آید. ریزورت باروت کالکشن دارای ۳ استخر روباز آب گرم و استخر سرپوشیده بوده تا در همه‌ی ماه‌های سال بتوانید به آبتنی در آن‌جا برپدازید.

برای تمام سینین، تفریحات مختلف در ریزورت تهیه دیده شده و ساحل اختصاصی و رستوران‌های متنوعی که انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را سرو می‌کنند نیز، از دیگر امکانات آن‌جا به حساب می‌آیند.

 

مناطق و محله‌های آنتالیا برای زندگی

آدرس: Güzeloba Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:30 07235 Muratpaşa

شماره تماس: 00904449600

 

علی بِی ریزورت سورگان آنتالیا (Ali Bey Resort Sorgun)

علی بِی ریزورتی بسیار عالی است اما حدودا ۸۰ کیلومتر از فرودگاه فاصله داشته و از طرفی، ۱۲ کیلومتر از ماناوگات (Manavgat) دور است. با این وجود، قرار گیری در محیطی بسیار زیبا، وجود درختان متنوع و فضای سبز بزرگ و یک ساحل اختصاصی استثنایی، این مکان را به گزینه‌ای عالی برای اقامت در تور آنتالیا بدل کرده است.

جدا از چندین استخر که بعضی‌هایشان در تمام طول سال با آب گرم پر می‌شوند، این مکان دارای یک پارک آبی به وسعت ۲۵ هزار متر مربع با ۱۹ سرسره آبی بوده و ۶۲ زمین تنیس دارد! فضای بسیار بزرگ هلی بِی ریزورت، امکانات تفریحی و رفاهی کامل و بسیاری ویژگی‌های دیگر باعث شده تا با اقامت در این مجموعه، دیگر نیازی به جاهای دیگر نداشته باشید و حتی می‌توانید، تمام طول سفر خود را در آن‌جا مانده و روزهایی شاد و متنوع را سر کنید.

آدرس: Sorgun Tourism Center Manavgat Antalya, 07600 Side

شماره تماس: 00902427441414

 

گلوریا ورده ریزورت آنتالیا (Gloria Verde Resort)

از دیگر هتل‌های لاکچری آنتالیا در نزدیکی بلک که مملو از امکانات تفریحی است و با چندین استخر، ساحل اختصاصی، مرکز اسپا و امکاناتی از این دست از مسافران پذیرایی می‌کند. این مجموعه همچنین دارای یک زمین گلف با ۱۰ حفره و یک زمین مینی گلف تفریحی نیز بوده تا علاقه‌مندان به این ورزش بتوانند در آن‌جا خوش بگذرانند. اگر در طول فصول گرم به گلوریا ورده بروید، می‌توانید از اسکله اختصاصی این ریزورت، انواع تفریحات آبی را نیز امتحان کنید اما در ماه‌های سرد، باید به دو استخر آب گرم و استخر سرپوشیده اکتفا کنید.

ریزورت گلوریا ورده دارای رستوران‌های مختلف، مهد کودک، کلاب کودک و نوجوان و همچنین زمین‌های ورزشی دیگر نیز هست و فعالیت‌های مختلفی را در مدت اقامت خود در آن‌جا می‌توانید به انجام برسانید. در واقع یک منطقه از این هتل به نام گلوریا اسپورتز آرنا نام گذاری شده و زمین‌های ورزشی و سالن‌های مختلف در این محدوده وجود دارد.

آدرس: Ileribasi Mevkii 7506, Serik,Antalya, 07505 Belek

شماره تماس: 00902427100500

 

دلفین امپریال آنتالیا (Delphin Imperial)

ریزورت لاکچری دلفین امپریال که در ساحل لارا واقع شده به خاطر ساختمان زیبا و خاصی که دارد معروف است اما، این امکانات گسترده تفریحی هتل بوده که باعث می‌شود، در بیشتر زمان‌های سال آن‌جا مملو از گردشگر باشد. دلفین امپریال دارای استخرهای متعدد آب گرم در تمام طول سال، سرسره‌های آبی و زمین‌های بازی متعدد است و زمین‌های ورزشی مختلف را در اختیار مهمانان می‌گذارد.

در کنار زمین‌های تنیس، فوتبال، دارت و ...، سالن بیلیارد و بولینگ نیز در این مجموعه مهیاست و ۱۰ رستوران آن‌جا نیز غذاهای متنوع مکزیکی، آسیایی، یونانی فرانسوی و ... پخت می‌کنند. این مجموعه اتاق‌ها و فضای داخلی بسیار شیکی دارد و از نظر امکانات رفاهی در زمره بهترین هتل‌هایی قرار می‌گیرد که در تور آنتالیا می‌توانید برای خود انتخاب کنید.

 

بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در منطقه کاس آنتالیا

آدرس: Lara Turizm Merkezi Antalya, 07113 Lara

شماره تماس: 00902423200707

 

منبع

 

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران