خرید در بهترین سوپرمارکت‌های دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
خرید در بهترین سوپرمارکت‌های دبی

در سفری مقرون به صرفه در تور دبی مجبورید وقت و تلاش زیادی به کار ببرید تا بتوانید خریدهای سوپرمارکتی مناسبی داشته باشید. با این حال سوپرمارکت‌های برتر دبی خریدهای روزانه شما را بسیار آسان‌تر می‌کنند. آن‌ها تخفیف‌ها و معاملات عالی ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد تمام وسایل ضروری روزانه خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. نگاهی به برخی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین سوپرمارکت‌های شهر بیندازید که می‌توانند به شما در خرید غذای مناسب کمک کنند و در نتیجه در کیفیت سفرتان تاثیر مستقیم بگذارند.

 

لیست سوپر مارکت‌ها در دبی

سوپرمارکت‌های زیادی در دبی وجود دارد که می‌توانند به عنوان خواربار فروشی خوب عمل کنند. اکثر مراکز خرید در دبی دارای یک هایپر مارکت بزرگ هستند تا خریداران بتوانند کالاهای ضروری را تهیه کنند و جوامع مسکونی اغلب خواربار و فروشگاه های اختصاصی نیز دارند. در حالی که تعداد زیادی فروشگاه‌های کوچک محلی وجود دارد، این سوپرمارکت‌ها در دبی معمولا طیف گسترده‌ای از محصولات را برای جوامع مختلف در شهر ارائه می‌دهند.

 

گردش و خرید در بازارهای محلی دبی

Union Coop

یونیون کوپ با داشتن شهرت بسیار زیاد به عنوان یکی از قابل اعتمادترین سوپرمارکت‌ها در دبی، مکانی مناسب برای هر خریدار مواد غذایی در دبی است. فرقی نمی‌کند به میوه‌های تازه، مبلمان، لوازم آشپزخانه، لباس یا لوازم التحریر نیاز داشته باشید، سوپرمارکت همه این‌ها و موارد دیگر را دارد. سوپرمارکت‌های یونیون کوپ در دبی به‌خاطر مواد اولیه باکیفیت و محصولات تازه‌شان معروف هستند. آن‌ها همچنین یک برنامه وفاداری ویژه برای اتباع امارات متحده عربی دارند زیرا یک فروشگاه دولتی است. با بیش از ۱۱ فروشگاه در شهر در مناطقی مانند البرشا، پالم جمیرا، ساتوا، رشیدیه، الطوار و ام سقیم، بیش از ۲۵ سال است که به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. همچنین یکی دیگر از سوپرمارکت‌های محبوب در دبی برای مردم محلی، انجمن تعاونی امارات است که تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای ساکنان امارات دارد.

Carrefour

به دنبال مقرون به صرفه‌ترین نقطه برای خرید مواد غذایی هستید؟ کارفور، یک خرده‌فروش چندملیتی فرانسوی، یکی از راحت‌ترین سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در دبی است که در مقایسه با سایر هایپرمارکت‌های امارات، چندین محصول را با هزینه کمتری ارائه می‌دهد. این سوپرمارکت زنجیره‌ای محبوب در دبی نیز طیف متنوعی از اقلام مانند لوازم جانبی، لباس، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی را ارائه می‌دهد. با شعبات مختلف در سراسر شهر، معاملات بی‌نظیر و تخفیف‌های شگفت انگیزی را ترتیب می‌دهد که خرید محصولات مربوطه را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند. علاوه بر بخش‌های معمول، کارفور دارای یک بخش غذاهای ارگانیک نیز است. Carrefour همچنین دارای یک برنامه اختصاصی است که در آن می‌توانید با هربار خرید امتیاز جمع آوری کرده و در خریدهای بعدی از آن‌ها استفاده کنید. آن‌ها همچنین اخیرا خرید آنلاین را برای کسانی که وقت کافی برای خرید مواد غذایی ندارند، راه اندازی کرده‌اند. برخی از بزرگترین شعب کارفور در دبی در مرکز شهر دیره، مرکز خرید وافی، مرکز برجمان، مرکز الغریر و مرکز خرید امارات قرار دارند.

 

مرکز خرید لوکس و جذاب نخیل در دبی

Spinneys

اسپینیز که متعهد به ارائه مواد غذایی ارگانیک با کیفیت است، یکی از بهترین سوپرمارکت‌های دبی است که در آن می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات محلی و بین المللی را پیدا کنید. از بستنی گرفته تا غذاهای دریایی گرفته تا مرغ و غذاهای آماده، Spinneys تقریبا همه چیز را در فروشگاه خود برای مشتریان دارد. به علاوه با داشتن شعبه‌های مختلفی در شهر دسترسی به آن نیز آسان است. یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اسپینیز در دبی در شهر موتور واقع شده است و شعبه‌های محبوب دیگر را می‌توانید در جاده ساحلی جمیرا، الورقا ۱ پیدا کنید. اخیرا شعبه‌ای از اسپینیز نیز در مرکز خرید سیرکل، نزدیک به آپارتمان‌های JVC برای فروش افتتاح شد.

Lulu Hypermarket

هایپر مارکت لولو، یکی از بزرگترین زنجیره های خرده فروشی در خاورمیانه، بیش از ۱۵۰ شعبه در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس (GCC) دارد که همه چیز مانند میوه‌ها و سبزیجات، لبنیات تازه، غذاهای حیوانات خانگی، لوازم ضروری نوزاد، محصولات مراقبت از پوست، اقلام بدون گلوتن، لوازم جانبی سفر و لوازم الکترونیکی را می ‌فروشد. قیمت مقرون به صرفه و هزاران معاملات و تبلیغات عالی آن را برای مشتریان قابل اعتماد و کاربردی کرده است. هایپر مارکت های لولو در دبی با داشتن چندین فروشگاه بزرگ و کوچک، محبوبیت خاصی در بین مهاجران هندی در این شهر دارد. برخی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها را می‌توان در Al Karama، Al Barsha و Arabian Center در Al Mizhar یافت.

Choithrams

چویترامز یک فروشگاه خرده فروشی بی‌نظیر در دبی است که اقلام متنوعی از میوه، سبزیجات و گوشت تازه را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. علاوه بر غذاهای ارگانیک، طیف گسترده‌ای از کیک‌های خامه‌ای، کروسان و نان دانه‌دار را نیز برای دوستداران دسر ارائه می‌دهد. اگر فکر می‌کنید محصولات Choithrams فقط به خوراکی‌ها محدود می‌شوند، سخت در اشتباهید چرا که محصولات کودک، لوازم آرایش، محصولات مراقبت از پوست و لوازم خانگی را نیز ارائه می‌دهد. Choithrams همچنین به دلیل جوراب ساق بلند محصولات برند محبوب Tesco از بریتانیا شهرت بسیار زیادی کسب کرده است. چندین شعبه از چویترامز در سرتاسر دبی وجود دارد، از جمله شعبات محبوب در الفهیدی، The Greens Souk، DIFC و گارهود.

 

معرفی مرکز خرید Cityland دبی

West Zone Group

گروه West Zone که یکی از سوپرمارکت‌های پیشرو در دبی است، تجربه خریدی آرامش بخش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و طیف وسیعی از محصولات داخلی و وارداتی را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در اختیار آن‌ها قرار می دهد. از اینجا می‌توانید انواع کالاها از جمله غذاهای گرم، میوه‌ها و سبزیجات تازه، گوشت، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و غیره را خریداری کنید. این سوپرمارکت که به ویژه در بین مهاجران فیلیپینی محبوب است، از معدود سوپرمارکت هایی است که محصولات گوشت خوک را در دبی نیز ذخیره می‌کند. همچنین دارای طیف محصولات برند مخصوص به خود است، بنابراین می‌توانید آن‌ها را نیز خریداری کنید. وست زون یکی از سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای که به سرعت در حال گسترش در دبی است، که در اکثر مناطق مسکونی دبی حضور دارد. آن‌ها چندین مارک در گروه Wet Zone از جمله سوپرمارکت‌های West Zone Fresh و W Mart دارند.

Waitrose

سوپرمارکت Waitrose در دبی سوپرمارکت مورد علاقه بریتانیایی‌ها ‌است که به خاطر حفظ کیفیت بسیار بالای محصولات به شهرت رسیده. میوه‌های ارگانیک، سبزیجات تازه و گوشت‌های آبدار در قفسه‌ای در سوپرمارکت ذخیره می‌شوند تا شما آن‌ها را بخرید و با خودتان به محل اقامت خود ببرید. این سوپرمارکت همچنین دارای طیف وسیعی از محصولات لبنی، پاستا و شیرینی است. Waitrose با مجموعه‌ای عالی از محصولات و مواد اولیه بریتانیایی همراه با وعده‌های غذایی کامل منجمد، مکان مناسبی برای افراط در نوستالژی برای مهاجران بریتانیایی در شهر است. شش شعبه Waitrose در دبی وجود دارد که شامل فروشگاه‌های بزرگ در دبی مال، دبی مارینا مال، موتور سیتی و جمیرا می‌شود. با این حال، محصولات منتخب Waitrose در فروشگاه‌های Spinneys در سراسر شهر موجود است.

Baqer Mohebi

باقر محبی یکی از بهترین سوپرمارکت‌های دبی است که سبزیجات تازه و سایر محصولات را با نرخ بسیار مناسب تولید می‌کند. شرکت باقر محبی (BME) علاوه بر سوپرمارکت بودن، توزیع و بازاریابی کالاهای مصرفی (FMCG) اعم از مواد غذایی و غیرخوراکی را نیز بر عهده دارد. باقر محبی همچنین به دلیل معاملات عالی در زمینه شکلات و سایر شیرینی‌ها بین مشتریان خود شناخته شده است. در حالی که چندین شعبه قابل توجه این سوپرمارکت در دبی وجود دارد، برخی از شعبات بزرگ‌تر را می‌توان در المنخول، بر دبی و القیاده در دیره یافت.

 

خرید اسنک‌های سالم و خوشمزه در دبی

Shaklan

شاکلان یکی از بهترین فروشگاه‌های مواد غذایی در دبی برای خرید میوه‌ها و سبزیجات تازه و مقرون به صرفه است. همچنین می‌توانید مجموعه متنوعی از آجیل را از آنجا خریداری کنید. شاکلان با داشتن برندهای معقول متعددی که تبلیغات و تخفیف ارائه می‌دهند، ارزش خوبی به خرید شما می‌افزاید. چندین شعبه Shaklan وجود دارد، اما برخی از قابل توجه‌ترین آن‌ها عبارتند از شعبه در مرکز البستان النهضه و شعبه الخیل روچ نزدیک به مستاجرین ویلاهای اجاره‌ای در البرشا. با خرید از این مجموعه هم می‌توانید غذاهای باکیفیت تهیه کنید و هم در مجموع هزینه‌های پرداختی صرفه جویی خوبی انجام دهید.

Ripe Organic Farm Shop

اگرچه صرفا این سوپرمارکتی زنجیره‌ای در دبی نیست، اما اگر می‌خواهید انبار خود را با مواد سالم پر کنید، این جایی است که باید بروید! فروشگاه مزرعه ارگانیک ریپه واقع در المنارا، میوه‌های ارگانیک، سبزیجات، عسل خام، کراکرهای بدون گلوتن، پودر کاکائو، شکلات پالئو گرانولا و پنیر وگان دارد که می‌توانید برای حفظ یک سبک زندگی سالم خریداری کنید. چه بخواهید خریدهای کتو پسند یا سایر محصولات رژیمی خاص انجام دهید، همیشه می‌توانید به این سوپرمارکت اعتماد کنید. این فروشگاه در مرکز شهر جمیرا، نزدیک مسجد المنار دبی واقع شده است.

Aswaaq

اسواق با دریافت گواهینامه‌های تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی برای پردازش، ذخیره سازی و ایمنی مواد غذایی، یکی از مورد اعتمادترین خرده فروشان در دبی است که محصولات تازه ارائه می‌دهد. این سوپرمارکت بزرگ دارای یک سیستم فناوری AiroCide توسعه یافته توسط ناسا است که طراوت سبزیجات، میوه‌ها، مرغ و محصولات لبنی را تضمین می‌کند، بنابراین نگران کیفیت غذایی که ارائه می‌دهد نباشید. Aswaaq همچنین استفاده از کیسه‌های سازگار با محیط زیست را به شدت تشویق می‌کند. شما می‌توانید این سوپرمارکت برند را که در البداء، جمیرا، الریگا و میردیف واقع شده، پیدا کنید.

 

راهنمای مختصر برای خرید عطر عربی در دبی

این سوپرمارکت‌ها به هیچ وجه تنها مقاصد خرید مواد غذایی در دبی نیستند. برخی دیگر از سوپرمارکت‌های برجسته عبارتند از:

  • Zoom
  • 7Eleven
  • Al Maya Supermarkets
  • Madina Supermarkets
  • Grandiose Supermarket
  • All Day Supermarket
  • Geant Hypermarket
۱۸ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران