هتل نیروانا کاسموپولیتن (Nirvana Cosmopolitan) آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
هتل نیروانا کاسموپولیتن (Nirvana Cosmopolitan) آنتالیا

هتل‌های لاکچری و بزرگ در آنتالیا کم نیستند و هر کدام شرایط و حس و حال خاص خود را دارند. اما هتل U شکل نیروانا کاسموپولیتن که یکی از مجموعه‌ هتل‌های این برند به حساب می‌آید، جایی خاص و متفاوت نسبت به خیلی از هتل‌هاست و به همین دلیل برای سفرهای جمعی و خانوادگی پیشنهاد می‌شود اما زوج‌ها نیز از بودن در آن‌جا لذت خواهند برد. یک مجموعه شاد و دلپذیر که که با فضایی بزرگ، ساحل اختصاصی و خیلی امکانات دیگر، لحظاتی عالی را در تور آنتالیا برایتان رقم می‌زند. اگر می‌خواهید، بیشتر با این هتل آشنا شوید، در ادامه‌ی این نوشته همراه ما باشید.

 

درباره هتل نیروانا کاسموپولیتن

این مکان یکی از مدرن‌ترین و مهم‌ترین هتل‌های آنتالیا به حساب می‌آید که جدا از اقامتگاه‌های بسیار شیک و جذابش، با داشتن Cosmos City & Performance Hall، میزبان بسیاری از نشست‌های مهم سیاسی، کنسرت‌های مختلف و نمایش‌ها و نمایشگاه‌های هنری است. در کنار این، با داشتن زمین‌های ورزشی حرفه‌‌ای، خیلی از تیم‌های مختلف نیز اردوهای خود در آنتالیا را در این هتل می‌گذرانند.

اما نیروانا کاسموپولیتن برای توریست‌ها چه امکاناتی دارد؟ هتل جدا از چندین زمین ورزشی که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، دارای یک پارک آبی کامل بوده و رستوران‌ها و کافه‌های متعدد دارد. اقامتگاه‌های هتل متنوع بوده، بسیار زیبا هستند و امکانات کاملی در آن‌ها تعبیه شده است. در نهایت مرکز اسپا و سلامتی و همچنین فروشگاه هتل به همراه استخرهای متعددی که در آن‌جا قرار دارد، شما را از مراکز مختلفی که در شهر وجود دارد، بی‌نیاز می‌کند. در ادامه خیلی جزیی‌تر به بخش‌های مختلف هتل می‌پردازیم.

 

اقامت در هتل لاکچری Cornelia آنتالیا

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل نیروانا کاسموپولیتن

اتاق‌ها

 بخش زیادی از اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های سوپریور استاندارد می‌شود که طراحی داخلی بسیار شیک و زیایی داشته و یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره، بالکن کوچک، تلوزیون بزرگ و شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار و ... را در اختیار شما قرار داده، منظره‌ی دریا را در پیش رو دارد و مساحت آن نیز 32 متر مربع است.

یک سری اتاق‌های ورزشی هم در هتل وجود دارد که به زیبایی اتاق‌های سوپریور نیست، مساحت آن ۲۸ متر مربع است اما از نظر امکانت رفاهی همه‌ی چیزهای لازم را در اختیار مهمانان می‌گذارد. این اتاق‌ها بیشتر برای تیم‌های ورزشی استفاده می‌شود که مهمانان آن بیشتر زمان خود را خارج از اتاق و در حال تمرین سر می‌کنند. این واحدها از دو اتاق کوچک درست شده و گنجایش تا ۴ نفر را دارند.

سوییت‌ها

در عوض در بخش سوییت‌ها تنوع خیلی خوبی وجود دارد و هر کدام از آن‌ها طراحی منحصر به فرد خود را داشته و برای سلیقه‌های متفاوت تهیه دیده شده‌اند. سوییت‌های خانوادگی ۵۶ متری بوده و شامل یک اتاق خواب و یک پذیرایی بوده، ظرفیت تا ۴ نفر دارند و طراحی شیکی برایشان در نظر گرفته شده و بعضی دارای ۲ سرویس بهداشتی و بعضی دارای یکی هستند.

سوییت‌های خانوادگی Swim Up هم تقریبا شرایط مشابهی دارند با این تفاوت که ۴۴ متری بوده و در طبقه همکف و در کنار استخر قرار گرفته‌اند و به این ترتیب، اگر با بچه‌ها به هتل می‌روید، خیلی راحت به استخر دسترسی خواهند داشت.

 

معرفی هتل لاکچری Rixos Downtown آنتالیا

سوییت‌های ۵۶ متر مربعی دلوکس بیشتر برای زوج‌هایی است که در سفر به آنتالیا، این محل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند. طراحی داخلی این سوییت‌ها بسیار زیبا بوده و پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای آن نیز تصویر دریا را به شکلی زیبا برایتان به نمایش می‌گذارد. این واحدها دارای بالکن بزرگ و سرویس بهداشتی و حمام مجلل هستند.

سوییت‌های کینگ از نظر طراحی داخلی خیلی شبیه به سوییت‌های دلوکس هستند با این تفاوت که ۱۱۶ متر مربع وسعت داشته و فضای بزرگ‌تری را در اختیارتان می‌گذارد و البته مبلمان کامل‌تری نیز دارند.

مجموعه Cosmos City & Performance Hall

این مجموعه بسیار بزرگ شامل ۴ آمفی‌تئاتر بزرگ می‌شود که هر کدام طراحی داخلی و ظرفیت متفاوتی داشته و برای همایش‌های مختلف مورد بهره برداری قرار می‌گیرند. همچنین سالن‌های متعددی هستند که برای جلسات کاری یا هر جلسه‌ی دیگری در اختیار مهمانان هتل قرار داده می‌شود . این سالن‌ها نیز بر اساسا امکانات و همچنین ظرفیت، طبقه‌بندی شده‌اند. در نظر داشته باشید که حتما برای در اخیتار گرفتن هر کدام از این گزینه‌ها باید از قبل هماهنگی کرده و هزینه‌ی اضافی برایش پرداخت کنید.

 

معرفی هتل تایتانیک دلوکس در آنتالیا

تفریحات مختلفی که در هتل نیروانا کاسموپولیتن می‌توانید تجربه کنید

اولین نکته جذاب در مورد هتل نیروانا کاسموپولیتن، پارک آبی جذاب و بزرگ این مجموعه‌ است. Aqua Atlantis اصلا شبیه به پارک‌های آبی کوچکی که در هتل‌های دیگر دیده‌اید، نیست و یک پارک کامل به حساب می‌آید که دارای ۱۵ سرسره و تونل آبی بوده، شالم دو استخر بزرگ ۱۵۰۰ متر مربعی می‌شود، یک فضای بازی‌های آبی به بزرگی ۴۰۰۰ متر مربع دارد و همچنین استخرها و محل بازی برای کودکان نیز در آن‌جا گنجانده شده است. تمامی این امکانات در محیطی با طراحی بسیار زیبا و با تم شهر گمشده آتلانتیس درست شده و به خوبی می‌تواند، شما و فرزندانتان را ساعت‌ها سرگرم کند.

هتل دارای یک ساحل اختصاصی بزرگ نیز هست که در خود اسکله‌ای چوبی، تخت‌ها و آفتابگیرهای متعدد و امکانات متعدد دارد و هم در آن‌جا می‌توانید به بازی‌های ساحلی و هم به تفریحات آبی بپردازید. این هتل آنقدر بزرگ است که از خود ساختمان تا رسیدن به ساحل، باید دقایقی پیاده روی کنید تا به آن‌جا برسید اما امکان سفارش نوشیدن در محل ساحل، کمی از خستگی شما کم خواهد کرد.

در سالن‌های بزرگ این مکان، تقریبا همیشه در طول سال کنسرت‌های مختلف به راه است، مخصوصا در طول تابستان که هر شب برنامه‌ی موسیقی زنده به صورت جدا و اجرای DJ و نورپردازی و برگزاری پارتی به صورت مجزا برگزار خواهد شد. بخش زیادی از برنامه‌های این مکان به هنرمندان ترک اختصاص دارد اما شرکت در این کنسرت‌ها، شبی شاد را برای شما رقم خواهد زد.

 

معرفی برترین اسپا هتل‌های آنتالیا

زمین فوتبال، زمین تنیس، سالن بزرگ ورزشی چند منظوره و چند زمین ورزشی دیگر در این هتل برای شما تهیه دیده شده و غیر از استخرهای آب گرم و استخرهای پارک آبی، استخری برای شنا نیز در هتل وجود دارد تا همه چیز برای ورزشکاران آماده باشد. اگر این‌ها نیز برایتان کافی نبود، این را هم در نظر بگیرید که نیروانا کاسموپولیتن دارای یک سالن فیتنس بسیار مجهز بوده که از بهترین تجهیزات بهره می‌برد و از دلایل حضور تیم‌های ورزشی در این هتل به حساب می‌آید.

فعالیت‌های مختص کودکان

یک کلاب مختص کودکان در هتل گنجانده شده که مختص بچه‌های ۴ تا ۱۲ سال است. این کلاب از چند بخش تشکیل شده که شامل پارک روباز بازی، سالن سرپوشیده بازی، کلاس نقاشی، دکور عکاسی و ... شده و مربیان مجربی که در آن‌جا قرار دارند، با بچه‌ها بازی‌های گروهی مختلفی را اجرا کرده، با آن‌ها به نقاشی و نمایش می‌پردازند و همراهشان به تماشای انیمیشن‌های مختلف می‌نشینند. این کلاب زمانی عالی را برای بچه‌ها رقم می‌زند و همچنین بزرگ‌ترها نیز می‌توانند، مدتی جدا از بچه‌ها برای خود به تفریح بپردازند.

خوراکی و نوشیدنی

تعداد انتخاب‌ها در این هتل بزرگ در زمینه‌ی خوراکی و نوشدنی بسیار بالاست. یکی از ویژگی‌های هتل، استفاده از مواد اولیه محلی و تا سالم است که در نهایت غذاهای با کیفیت را برای شما تدارک می‌بیند. نان‌های بدون گلوتن، منو غذاهای گیاهی و خیلی ویژگی‌های دیگر در این هتل رعایت شده که در خیلی جاهای دیگر نمی‌بینیم و همچنین منوی مخصوص کودکان نیز در بعضی از رستوران‌ها و کافه‌های هتل وجود دارد. رستوران اصلی هتل، یک مکان بزرگ و بسیار زیبا و مجلل بوده که غذاهای متنوعی در آن‌جا سرو می‌شود و آن‌هایی که به صورت آل انکلوسیو به هتل می‌روند، در این رستوران هر چه که بخواهند، می‌توانند سفارش دهند.

رستوران‌های Sea Club با نمای دریا و امکان سفارش انواع غذاهای دریایی و همچنین رستوران Welldone Grill House برای سفارش انواع استیک‌ها و کباب‌ها در اختیار شما خواهد بود. اگر اهل غذاهای ترکی هستید می‌توانید به رستوران سنتی هتل رفته و همچنین اگر اهل سوشی و غذاهای ژاپنی باشید، Ukiyo انتخاب شما خواهد بود که رستورانی شیک و بسیار جذاب است.

Chi یک رستوران کاملا گیاهی است که پیشنهاد می‌کنیم -حتی اگر گیاه‌خوار نیستید- یک بار به آن‌جا بروید. در کنار این گزینه‌ها، چندین کافه‌ی مختلف وجود دارد که شاید Flower House متفاوت‌ترین آن‌ها باشد. جایی شبیه به گلخانه که فضایی دنج را به وجود آورده و در آن‌جا هم انواع نوشیدنی‌های بر پایه قهوه و هم چای‌های گیاهی در کنار شیرینی‌های مختلف سرو می‌شود. استارباکز هم شعبه‌ای در نیروانا کاسموپولیتن دارد.

بارهای مختلفی در جاهای مختلف هتل وجود داشته که از کنار استخر تا کنار ساحل، لابی و ... بوده  و در کنار این‌ها، پیشنهاد می‌کنیم سری به Jus Organic بزنید که در آن‌جا تنها آبمیوه‌ی طبیعی از محصولات اورگانیک به فروش می‌رسد!

 

معرفی هتل‌های ساحلی برای گردشگران تور آنتالیا

مجموعه اسپا و سلامتی Me Spa

مجموعه اسپا و سلامتی هتل نیز همچون دیگر بخش‌های آن مجلل و لوکس است و امکانات کامل را در بهترین شکل ممکن برای شما تهیه دیده. همچنین پکیج‌های مختلف ماساژ تنها و به صورت زوج و اتاق‌های خصوصی ماساژ وجود دارد که در اختیارتان گذاشته می‌شود و همچنین می‌توانید به حمام ترکی آن‌جا نیز سری بزنید.

نکات پایانی درباره هتل نیروانا کاسموپولیتن

  • نه تنها شما امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را خواهید داشت، بلکه محلی برای رسیدگی و نگهداری از این حیوانات نیز در هتل وجود دارد که از آن‌جا نیز می‌توانید استفاده کنید.
  • اینترنت رایگان پرسرعت به صورت بی‌سیم در بخش‌های مختلف هتل در اختیارتان گذاشته می‌شود.
  • یک مرکز خرید جمع و جور در هتل در نظر گرفته شده اما برندهای مطرحی مثل پرادا، والنتینو، باس، گوچی و ... را شامل می‌شود.

آدرس هتل نیروانا کاسموپولیتن: Güzeloba Mah. Yaşar Sabutay Bulv, Lara Cd. No:32, 07230 Muratpaşa/Antalya

شماره تماس: 00904440552

۰۸ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران