تفریح و سرگرمی در شب‌های پکن

جاذبه‌های گردشگری پکن
تفریح و سرگرمی در شب‌های پکن

چنانچه به دنبال تفریحات پر جنب و جوش و متنوع شبانه در پکن هستید اما اطلاعاتی در این مورد ندارید این مقاله می‌تواند شما را راهنمایی کند. علاقه‌مندان به شب‌گردی و کشف در تاریکی‌های تور چین با مکان‌های متنوع و سرگرم‌کننده‌ای روبرو خواهند شد. مهم نیست که علاقه‌مند به خوردن یک شام در ساعات دیر وقت شب هستید و یا به قصد کمی رقص با موسیقی‌های شاد از هتل خود بیرون آمده‌اید. چرا که در تور پکن تمامی این گزینه‌ها را خواهید یافت. میراث غنی و تمدن مدرن پایتخت چین را به زندگی شبانه متنوع تبدیل کرده است. در نتیجه، این شهر فعالیت‌های شبانه زیادی را برای افراد با علایق مختلف ارائه می‌دهد.

پکن با تعداد زیادی کلاب شبانه، بارها، تئاترها و رستوران‌های گوناگون تجربه زندگی شبانه فوق العاده‌ای را برای توریست‌ها رقم می‌زند. پکن که یکی از بزرگترین شهرهای چین به شمار می‌آید به شما این امکان را می‌دهد تا از لحظه به لحظه ساعات خود در طول شب لذت ببرید. اغلب بارهای پکن میزبان تعداد زیادی از خواننده‌ها و مجری‌ها از کره جنوبی و روسیه هستند تا از مهمانان به بهترین نحو ممکن پذیرایی کنند.

 

بهترین بارها و کلاب‌های شبانه در پکن

از جمله اولین مکان‌هایی که به منظور تفریحات شبانه به ذهن‌ها می‌رسند، بارها و کلاب‌های شبانه پکن هستند. پکن مملو از چنین جاهایی بوده و برای انتخاب آسان در زیر چند مورد از بهترین‌های این دسته را معرفی می‌کنیم:

کلاب شبانه ویکس (Vics Night Club)

ویکس قدیمی‌ترین کلاب شبانه در پکن است که بیش از یک دهه نیازهای مردم محلی و گردشگران را برآورده می‌کند. این یک کلاب شرقی مجلل است که در آن می‌توانید جوانان ثروتمند زیادی را مشاهده کنید که در تمام شب می‌رقصند، می‌نوشند و موسیقی‌های شاد را همراهی می‌کنند. بار این مجموعه ورودی و نوشیدنی رایگان ارائه می‌دهد و این یکی از دلایل خوبی برای رفتن به ویکس در شب‌های پکن است. این یکی از کلاب‌های محبوب پکن می‌باشد که هر شب گردشگران و افراد محلی به آن رفت و آمد می‌کنند و شما نیز اگر عاشق چنین مکان‌هایی هستید، قطعا ویکس بهترین انتخاب برای شادی و تفریح شما در شهر خواهد بود. جمعیت در روزهای آخر هفته در ویکس به بیشترین حد خود می‌رسد. این مکان بعد از نیمه شب با ترکیبی از موسیقی R&B، پاپ و راک بهترین لحظات را برای شما رقم خواهد زد.

 

معرفی ۱۱ کلاب شبانه برتر شانگهای

آدرس: Workers’ Sports Complex N Rd, Chaoyang, Beijing, China

ساعات کاری: همه روزه از ۸:۳۰ بعد از ظهر تا ۶:۰۰ صبح

 

کلاب شبانه کارگو (Cargo Night Club)

کلاب شبانه کارگو یکی از کلوپ‌های سبک چینی است که باید رفتن به آن را در لیست تفریحات شبانه خود در تور پکن قرار دهید. فضای داخلی این مجموعه با محیطی به سبک چینی تزیین شده و دی‌جی‌ها برای لذت بردن از یک شب با دوستان یا اعضای خانواده‌تان، موسیقی‌های فوق‌العاده‌ای را پخش خواهند کرد. علاوه بر این، این باشگاه تعداد زیادی جمعیت بین‌المللی را به خود جذب می‌کند، زیرا هر شب میزبان رویدادهای موسیقی عالی است. کلاب شبانه کارگو در امتداد خیابان Gongti Xi lu چین قرار داشته و یک کلاب رقص عالی است که می‌توانید در اواخر شب از آن دیدن کرده و با دوستان خود خوش و بش کنید. این مکان ترکیبی از موسیقی‌های شاد و آرام متنوعی را در طول شب اجرا و پخش می‌کند.

آدرس: 6 Gongti Xi Lu, Chaoyang, Beijing, China

ساعات کاری: همه روزه از ۸:۳۰ بعد از ظهر تا ۳:۰۰ بامداد

 

میکس کلاب (Mix Club)

میکس یک کلاب بسیار محبوب در پکن برای مواقعی است که دوست دارید یک شب به یاد ماندنی با موسیقی، سرگرمی و غذا داشته باشید. این کلاب شبانه دارای فضای دیوانه‌کننده‌ای است که باعث می‌شود تجربه‌ای فراموش نشدنی از پکن داشته باشید. اینجا عالی‌ترین مکان برای وقت گذرانی با دوستان و رقصیدن، مهمانی و داشتن یک شب هیجان‌انگیز در شب‌های این شهر است. از جمله موسیقی‌هایی که توسط دی‌جی‌ها پخش می‌شوند می‌توان به رپ، هیپ هاپ و موسیقی R&B اشاره کرد. همچنین در این مکان محل رقص بزرگی برای رقصیدن با یکدیگر وجود دارد و شما می‌توانید ترکیبی از ملیت‌های مختلف را در این بار پیدا کنید. کارکنان میکس کلاب کاملا حرفه‌ای هستند و به شما کمک می‌کنند یک شب باشکوه با دوستان داشته باشید.

جمعه‌ها، شنبه‌ها و یکشنبه‌ها اوج شلوغی در این کلاب است. میکس که یکی از بزرگترین کلاب‌های رقص پکن است، شب‌های شما را با ترکیبی عالی از موسیقی و نوشیدنی به یاد ماندنی خواهد کرد.

 

سفر به دنیای حیرت‌انگیز ژانگ جیاجی، چین

آدرس: China, Beijing, Chaoyang, Workers’ Sports Complex N Rd

ساعات کاری: همه روزه از ۸:۳۰ بعد از ظهر تا ۵:۰۰ صبح

 

کلاب شبانه بیبی فیس (Baby Face Night Club)

یکی از بهترین کلاب‌های شبانه به سبک لانژ در پکن، بیبی فیس می‌باشد. این مکان به دلیل آوردن دی‌جی‌ها و بیت‌های کوکتل متنوع در شهر شهرت زیادی دارد. این فضا با موسیقی مهیج و محیطی عالی برای گذراندن یک شب جذاب در پکن شدیدا توصیه می‌شود. کلاب شبانه بیبی فیس با دارا بودن دو سالن رقص ترکیب خوبی از موسیقی‌های هیپ هاپ و موسیقی معاصر را پخش می‌کنند تا مهمانان تمام طول شب برقصند و شاد باشند. چراغ‌های نئون، آینه‌های دیواری و دستگاه‌های پین‌بال فضای داخلی این کلاب را هم چون یک مکان لوکس در تمام شب جلوه می‌دهند. از جمله امتیازهای این مکان می‌توان به اتاق‌های خصوصی آن برای استراحت و بارمن‌های فوق‌العاده حرفه‌ای و آموزش دیده اشاره کرد. اگر می‌خواهید تجربه‌ای به یاد ماندنی از یک کلاب شبانه چینی داشته باشید که ترکیبی از هر دو فرهنگ مدرن و سنتی را ارائه می‌دهد، Baby Face نقطه ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

آدرس: China, Beijing, Chaoyang, Sanlitun Rd

ساعات کاری: همه روزه از ۸:۳۰ بعد از ظهر تا ۳:۰۰ بامداد

 

کلاب شبانه شکلات (Chocolate Night Club)

مورد بعدی از بهترین کلاب‌های شبانه که برای کمی تفریح و رقص در پکن می‌توانید انتخاب کنید، کلاب شبانه شکلات است. این مکان در حقیقت یک کلاب شبانه و رستوران محبوب روسی می‌باشد که مهمانان خود را به خاطر دکوراسیون به سبک باروک و غذاهای عالی که دارد جذب می‌کند. هنگامی که برای اولین بار از پله برقی به سمت کلاب شبانه شکلات می‌روید، تصویر ناپلئون بزرگ چشمان شما را به خود جذب خواهد کرد. نکته جالب اینکه کارکنان کلاب شکلات به زبان روسی صحبت می‌کنند و با مهمانان خود بسیار مهربان و باادب هستند. بعد از نیمه شب در این مکان شاهد، رقصندگان با استعداد روسی و چینی خواهید بود که روی صحنه اجراهای سرگرم‌کننده‌ای خواهند داشت. همچنین در این مکان قلیان نیز سرو می‌شود.

 

بهترین ریزورت‌های اسکی در چین

آدرس: Chaoyang, China

ساعات کاری: همه روزه از ۸:۳۰ بعد از ظهر تا ۵:۰۰ صبح

 

بهترین رستوران‌ها برای صرف غذای آخر شب در پکن

خوردن یک شام به یادماندنی در ساعات دیروقت شب می‌تواند یکی از جذاب‌ترین کارهایی باشد که در تور پکن به همراه دوست یا معشوق خود انجام می‌دهید. چنانچه به دنبال چنین مکان‌هایی می‌گردید، رستوران‌های زیر را معرفی می‌کنیم:

رستوران روسی گلدن منگو (Golden Mango Russian Restaurant)

رستوران روسی گلدن منگو که از سال ۱۹۸۰ از مهمانان چینی خود پذیرایی می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر است که غذاهای روسی و شراب گازدار و ودکای روسی سرو می‌کند. این رستوران یک بار و زمین رقص جداگانه برای مهمانان خود نیز دارد که می‌توانید تمام شب را در آنجا برقصید و لذت ببرید. علاوه بر این، اتاق‌های نیمه خصوصی نیز در این رستوران تعبیه شده‌اند و شما می‌توانید در آن‌ها با منظره‌ای باشکوه از زمین رقص استراحت کنید. تراس این رستوران دارای یک قسمت نشیمن عالی و غذاهای فوق العاده با ترکیبی از غذاهای روسی و مکزیکی در منوی است. در این رستوران قلیان و آبجوی روسی نیز برای علاقه‌مندان سرو می‌شود.

هر هفته، خوانندگان و رقصندگان کوبایی و روسی برنامه‌های متنوعی را در طول شب ترتیب می‌دهند. رستوران روسی گلدن منگو مکانی فوق‌العاده برای لذت بردن از نوشیدنی‌های خنک و گوش دادن به موسیقی جذاب روسی در اواخر شب در شهر پکن است. این مکان خدمات عالی و غذاهای باکیفیت را با قیمت مناسب ارائه می‌دهند.

آدرس: 6 Ritan Nd, Chaoyang, Beijing, China

ساعات کاری همه روزه از ۱۰:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ شب

 

رستوران و کافه مورل (Morel’s Restaurant & Café)

این رستوران قدیمی بلژیکی یک مکان افسانه‌ای برای بازدید در پکن است. بیش از دو دهه است که این رستوران با منوی سنتی و خوشمزه خود از میهمانان پذیرایی می‌کند. اگر دوست دارید که در سفر خود به پکن غذاهای اروپایی را نیز امتحان کنید، این رستوران گزینه‌ای است که باید در شب از آن بازدید کنید. رستوران و کافه مورل منوی گسترده‌ای با پیش غذاها، غذاهای اصلی و دسرهای خوشمزه دارند. این مجموعه رستورانی باشکوه بوده که می‌تواند تجربه‌ای اروپایی را با محیطی عالی و موسیقی آکاردئون به شما ارائه دهد. این مکانی مناسب برای خوردن یک استیک و آبجو خوشمزه با دوستان و خانواده است. مردم محلی به خاطر صدف‌های خوشمزه و انواع غذاهای بلژیکی رفتن به این رستوران را ترجیح می‌دهند.

 

خوش منظرترین نقاط پکن

آدرس: China, Beijing, Dongcheng

ساعات کاری: همه روزه از ۱۱:۰۰ صبح تا ۱:۰۰ بامداد

 

بار و رستوران لا بامبا (La Bamba Restaurant & Bar)

این بار و رستوران معروف مکزیکی مکانی عالی برای گیاهخواری در پکن است. همچنین این یکی از بهترین مکان‌ها برای امتحان لازانیا، فاهیتا، ناچو، برگر، ساندویچ، گوشت کبابی، بوریتو، چیپس تورتیلا، سالسا، کوسادیلا، حلقه‌های پیاز و سالاد نیز می‌باشد. علاوه بر این، در هر روز هفته انواع غذاهای خاص در آن سرو می‌شوند که توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. لا بامبا یک مکان عالی برای استراحت و لذت بردن از یک شام خوشمزه با محیط و موسیقی عالی است. اگر عاشق آبجو هستید، می‌توانید از یکشنبه تا پنج‌شنبه در ساعت‌های شب به آنجا رفته و در کنار غذا از نوشیدنی محبوب خود نیز لذت ببرید.

این رستوران دارای یک میز بیلیارد، میز فوتبال، دارت و صفحه تلویزیون برای ایجاد فضایی پر جنب و جوش برای جوانان است. اگر دوست دارید غذاهای متفاوتی غیر از چینی را در پکن امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما برای یک شام آخر شب به رستوران لا بامبا بروید. کارکنان این رستوران بسیار دوستانه و صمیمی هستند و خدمات سریعی را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، قیمت غذاها در مقایسه با سایر نقاط شهر مقرون به صرفه است.

آدرس: China, Beijing, Haidian District, Caijing E Rd

ساعات کاری: همه روزه از ۱۰:۰۰ صبح الی ۱:۰۰ بامداد

 

برگر کینگ (Burger King)

برگر کینگ از دیگر گزینه‌هایی است که تا ساعات دیروقت شب در پکن باز بوده و شما می‌توانید در آنجا شک خود را با خوشمزه‌ترین ساندویچ‌های همبرگر سیر کنید. برگز کینگ یک رستوران زنجیره‌ای معروف فست فود، همبرگر کبابی، بستنی، سیب زمینی سرخ شده، شیک و ساندویچ است. این مکان معمولا انتخاب جوانان و علاقه‌مندان به غذاهای فست فودی می‌باشد. اگر برای مدت طولانی در پکن اقامت دارید و هوس یک همبرگر کردید قطعا برگز کینگ باید اولین انتخاب شما باشد. برگر کینگ به خاطر نان و شیرینی‌های نرمش نیز معروف بوده و یکی از بهترین مکان‌هایی است که در پکن برای صرف یک غذای ترد و خوشمزه می‌توانید از آن دیدن کنید.

 

برترین جاذبه‌های گردشگری شهر پکن

آدرس: 16 Guangshun N St, Wangjing Subdistrict, Chaoyang, Beijing, China

ساعات کاری: همه روزه از ۷:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ شب

 

رستوران گستروپاب بیرسمیت (Beersmith Gastropub Restaurant)

گستروپاب بیرسمیت یکی از بهترین مکان‌های تفریحی برای بازدید در شب‌های است و تجربه غذاخوری عالی در این شهر را ارائه می‌کند. این مکان دارای فضای وسیعی با صندلی‌های داخلی و خارجی، مخازن بزرگ آبجو، میزهای بیلیارد و تلویزیون‌های بزرگی است که رویدادهای ورزشی زنده را نمایش می‌دهند. در منو غذایی این رستوران می‌توانید مواردی از قبیل برگر واگیو، میگوهای سیر تند، فیله گوشت گاو، ماهی و چیپس، سوپ، سالاد و فینگر فود پیدا کنید. این مکان محیط تاریک و فضای دنج مناسبی را برای صرف شام با گروهی از دوستان فراهم می‌کند. همچنین در طول شب خوانندگان خارجی در آن حضور پیدا می‌کنند و با اجرای موسیقی زنده شبی به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند.

ساعات کاری: روزهای جمعه‌ و شنبه از ساعت ۱۱:۰۰ صبح تا ۲:۰۰ بامداد و روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ صبح تا ۳:۰۰ بامداد

۰۲ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران