بهترین هتل‌‌های آنتالیا با زمین گلف اختصاصی

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین هتل‌‌های آنتالیا با زمین گلف اختصاصی

بخش زیادی از هتل‌های بزرگ و لوکس آنتالیا که در اطراف شهر واقع شده‌اند، فضای بزرگی داشته و به طبع آن، امکانات تفریحی زیادی نیز در آن‌ها تعبیه شده است. برای مثال، خیلی از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره دارای استخرهای بزرگ و سرسره‌های آبی بوده، زمین تنیس دارند و در کلاب مخصوص کودکان آن‌ها، پارک‌های کوچک با بازی‌های متنوعی در نظر گرفته شده است. اما هتل‌هایی که ما امروز به شما معرفی می‌کنیم، در کنار خیلی امکانات گفته شده، دارای زمین‌های اختصاصی گلف بزرگ بوده و به مهمانان خود این فرصت را می‌دهند که در طول سفر با تور آنتالیا، روزانه ساعتی را به انجام این ورزش بپردازند.

 

ریزورت مکس رویال بلک (Maxx Royal Belek Golf Resort)

این ریزورت ۵ ستاره‌ی فوق‌العاده جذاب، یکی از هتل‌های برتر منطقه بلک به حساب می‌آید که با داشتن ساحل اختصاصی، امکانات گسترده رفاهی و تفریحی و چندین رستوران درجه‌ یک، یکی از بهترین اقامتگاه‌هایی خواهد بود که می‌توانید برای تور آنتالیا انتخاب کنید. این مجموعه جذاب و بسیار بزرگ، اقامتگاه‌های متنوعی دارد که شامل اتاق‌های دو نفه تا ویلاهایی با استخرهای اختصاصی می‌شود. ساحل بزرگ و مملو از امکاناتی برای آن در نظر گرفته شده و چندین استخر مختلف و سالن‌های تفریحی و زمین‌های بازی در آن‌جا وجود دارد.

زمین گلف هتل مکس رویال بلک دارای ۱۸ حفره بوده که گلف باز معروف، کالین مونتگومری آن را طراحی کرده است و یکی از بهترین زمین‌های گلف در تمام ترکیه به حساب می‌آید. البته نباید فراموش کرد که با تمام خوبی‌های مکس رویال بلک، این هتل مجلل و زیبا یکی از گران‌ترین انتخاب‌ها در سفر به آنتالیا نیز به حساب می‌آید.

آدرس: Belek İskele Mevkii, 07505 Serik

شماره تماس: 00902427102700

 

ریزورت گلوریا وِرده (Gloria Verde Resort)

اگر چه این هتل نیز یک اقامتگاه لاکچری و ۵ ستاره است اما تفاوت‌های آشکاری با هتل قبلی دارد. گلوریا ورده یک ریزورت سرسبز و زیباست که از سمتی به ساحل اختصاصی بزرگش راه دارد و از سمتی دیگر به رودخانه می‌رسد و محیط کلی آن را درختان پر کرده‌اند و فضایی استثنایی را به وجود آورده است. در این مجموعه، اقامتگاه‌های مجلل و زیبایی ساخته شده و انتخاب‌های متنوعی پیش پای شما قرار داده می‌شود.

گلوریا وِرده دارای دو زمین گلف مجزاست که یکی زمین گلف بزرگ گلوریا گلف کلاب با ۱۸ حفره بوده که مسابقات بین‌المللی در آن برگزار می‌شود و مهمانان هتل نیز می‌توانند در آن به بازی بپردازند. در کنار این زمین بزرگ، یک زمین گلف دیگر با ۹ حفره نیز وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. گلوریا گلف کلاب دارای دوره‌های اختصاصی آموزش گلف بوده که بزرگ‌ترین آکادمی در نوع خودش در ترکیه به حساب می‌آید.  اگر اهل تفریح هستید در گلوریا وِرده به شما خوش خواهد گذشت چون این مکان دارای چندین استخر بزرگ، زمین‌های ورزشی متعدد، مینی گلف، بازی‌های مخصوص کودکان و خیلی چیزهای دیگر نیز هست و تنها به زمین گلف و باغ بزرگش محدود نمی‌شود.

 

معرفی هتل تایتانیک دلوکس در آنتالیا

آدرس: Belek Mah. Kongre Cad. No: 14A/A, 07500 Serik

شماره تماس: 00902427100500

 

ریزورت کایا پلازو (Kaya Palazzo Golf Resort)

کایا پلازو از جمله انتخاب‌های اول در زمینه هتل‌های لاکچری در بلک به حساب می‌آید و دلیلش، طراحی خاص این مجموعه، اقامتگاه‌های مجلل، سوییت‌های منحصر به فرد و امکانات تفریحی‌اش است. این هتل بزرگ را یکی از شرکت‌های مهم معماری در دنیا، WATG طراحی کرده و با فضای بسیار بزرگی که دارد، امکانات تفریحی زیادی را نیز در خود میزبانی می‌کند.

زمین گلف هتل حدودا سه دقیقه با بنای اصلی فاصله داشته و در زمینی به مساحت ۶۵۰ هزار متر مربع ساخته شده است و دارای ۱۸ حفره می‌باشد. اگر شما پکیج‌های ALL هتل را انتخاب کنید، نه تنها استفاده از این زمین گلف برایتان رایگان خواهد بود، بلکه امکانات کاملی نیز برای رفت و آمد و درون زمین نیز در اختیارتان گذاشته می‌شود. از دیگر امکانات تفریحی کایا پلازو می‌توان به چندین استخر، مینی کلاب، کلاب اختصاصی و تفریحات شبانه، ساحل بسیار بزرگ، یکی از بهترین اسپاهای منطقه بلک و ... اشاره کرد.

آدرس: Kadriye Üçkum Tepesi Mevki, 07506 Serik

شماره تماس: 00902427104000

 

هتل رگنوم کاریا (Regnum Carya)

رگنوم کاریا آنقدر مجموعه‌ی کاملی است که نمی‌دانیم از کجا باید به معرفی آن بپردازیم. این هتل فضایی بسیار مجلل و بزرگ داشته و در کنار ساختمان اصلی که اتاق‌ها و سوییت‌های هتل را در خود دارد، این مکان امکان اقامت در ویلاهای لاکچری با استخرهای اختصاصی را نیز به شما می‌دهد. مجموعه دارای یک فضای سبز بزرگ، چندین استخر و امکانات متعدد بوده و سالن کنسرت اختصاصی دارد که ستارگان بزگری همچون ریتور اورا، دوا لیپا یا جنیفر لوپز در آن به اجرا پرداخته‌اند و خیلی از اوقات سال، میزبان یک ستاره‌ی بزرگ است.

ابتدا از زمین‌های گلف رگنوم کاریا بگوییم که اصلا به همین دلیل این هتل را در لیست امروزمان قرار دادیم. زمین اصلی گلف مجموعه توسط گلف باز معروف استرالیایی، پیتر توماسون طراحی شده و ۱۸ حفره دارد و در کنار آن یک زمین ۲۷ حفره‌ای نیز طراحی شده که در آن‌جا نیز می‌توانید به بازی بپردازید. البته در کنار این زمین گلف، چندین زمین تنیس خاک رسد، یک زمین فوتبال در اندازه استاندارد، زمین مینی فوتبال، زمین والیبال و ... نیز طراحی شده و مراکز تفریحی بی‌شماره در مجموعه تهیه دیده شده تا هر روز اقامت شما در رگنوم کاریا، روزی متفاوت و شاد باشد.

 

اقامتی بی‌نظیر در هتل لاکچری Cornelia آنتالیا

آدرس: Kadriye Bölgesi,, Üçkum Tepesi Mevkii, 07500 Serik

شماره تماس: 00902427103434

 

ریزورت گلوریا سِرِنیتی (Gloria Serenity Resort)

گلوریا سرنیتی از آن‌ هتل‌های جذاب آنتالیا است که سعی کرده از طبیعت زیبای اطرافش به بهترین شکل استفاده کند. این اقامتگاه لوکس ۵ ستاره، رودخانه‌ای را بین بنای اصلی و ساحل اختصاصی‌اش می‌بیند و فضای بزرگ آن نیز با دخرتان بی‌شمار، فضای سبز و استخرهای بزرگ پر شده است. همین باعث شده تا شما هم بتوانید در اتاق‌های دو نفره‌ی زیبا اقامت داشته باشید و هم اتاق‌های خانوادگی، سوییت‌های لوکس یا حتی ویلاهای بزرگ را انتخاب کنید.

کلاب گلف مجموعه‌ی گلوریا سرنیتی دارای دو زمین مجزا بود که یکی زمین استاندارد ۱۸ حفره‌ای است که بازی‌های بین‌المللی در آن‌جا برگزار می‌شود و دیگری زمین آکادمی بوده که 9 حفره دارد و برای کسانی که پیکیج زمین گلف را تهیه می‌کنند، یک دوره‌ی آموزش کوتاه و رایگان نیز در آن‌جا برایشان برگزار می‌شود. زمین گلف اصلی گلوریا سرنیتی را مایکل گایون برای مسابفات مختلف طراحی کرده که یک معمار به نام است و طراحی‌های آن را می‌توان در هتل‌های معروفی در تمام دنیا مشاهده کرد. این هتل نیز شبیه به دیگر ریزورت‌هایی که در نوشته‌ی امروز به آن‌ها اشاره داشتیم، دارای مراکز تفریحی و سرگرمی مختلف بوده، چندین رستوران و بار دارد و همه چیز برای اقامتی مفرح و مجلل در آن مهیا شده است.

آدرس: Belek Mah. Turizm Cad. No: 12B/B, 07506 Serik

شماره تماس:  00902427102300

 

ریزورت کورنلیا دلوکس (Cornelia De Luxe Resort)

کورنلیا دلوکس از جمله ریزورت‌های بزرگ و مجلل آنتالیا به حساب می‌آید که با اقامتگاه‌های لاکچری و متنوع، رستوران‌های پرشمار، مراکز مختلف برای تفریحات شبانه، ساحل اختصاصی بزرگ و امکانات رفاهی فوق‌العاده عالی خود، اقامتی ایده‌آل در تور آنتالیا را برای شما فراهم می‌کند. فضای ریزورت نیز طراحی منحصر به فردی دارد و فضای سبز و استخرهای متعدد، شکلی زیبا به آن‌جا داده است و حتی قدم زدن در بخش‌های مختلف هتل را برای مهمانانی که در آن‌جا اقامت خواهند داشت، لذت بخش خواهد کرد.

اما به سراغ زمین گلف معروف کورنلیا دلوکس برویم که ۲۷ حفره داشته و حدودا ۷ دقیقه پیاده از بنای اصلی مجموعه فاصله دارد. این زمین گلف را سِر نیک فالدو گلف باز اسطوره‌ای طراحی کرده و شاتل‌های مخصوصی برای بردن شما به زمین در نظر گرفته شده تا حتی همین مسیر را نیز نیاز نباشد پیاده بروید. آن‌هایی که پکیج‌های گلف کورنلیا دلوکس را انتخاب می‌کنند، می‌توان از ترانسفر فرودگاهی خصوصی، آموزش و خیلی امتیازات دیگر استفاده کنند. البته کورنلیا دلوکس دارای چند زمین گلف کوچک‌تر نیز هست که در همان حوالی قرار گرفته‌اند اما زمین اصلی آن، همانی است که در ابتدای این بند از آن یاد کردیم.

 

۵ هتل برتر سه ستاره آنتالیا از نگاه کاربران تریپ‌ادوایزر

آدرس: Belek İleribaşı Mevkii

شماره تماس:  00902427101500

 

هتل کمپینسکی دوم (Kempinski The Dome Hotel)

هتل کمپینسکی دوم با ۱۵۸ هتل و سوییت مجلل و ۱۸ ویلای لاکچری، در فضایی لاکچری و منحصر به فرد، حتی در میان هتل‌های ۵ ستاره‌ی متعدد بِلِک نیز خوش می‌درخشد. در بنای اصلی هتل و ویلاهای این مجموعه، سعی شده تا از المان‌های معماری عثمانی استفاده شود و فضای داخلی تمامی بخش‌های عمومی و تک تک اتاق‌ها به شیوه‌ای هنرمندانه کار شده است. فضای بزرگ خود هتل نیز این اجازه را به طراحان داده تا بخش‌های متنوعی برای تفریح و رفاه حال مسافران بسازند که شامل یک مرکز اسپا و سلامتی بزرگ، محیط‌های استراحت و لذت بردن از منظره‌ی دریا، سالن‌های تفریحی و کلاب شبانه، رستوران‌ها و بارهای مختلف و ... می‌شود.

طراحی زمین گلف استاندارد و ۱۸ حفره‌ای را دیوید جونز به عهده داشته این زمین بارها برای مسابقات مختلف بین‌المللی و خاص انتخاب شده است. البته برای استفاده از این زمین، حداقل باید ۴ روز اقامت در هتل را برای خود رزرو کنید. هتل کمپینسکی دوم از نظر مراکز تفریحی و زمین‌های ورزشی نسبت به هتل‌های دیگری که از آن‌ها اسم بردیم کمی عقب می‌ماند و بخش زیادی از تفریحاتی که می‌توانید در آن‌جا تجربه کنید، به تجهیزات بازی‌های آبی ساحل و البته زمین‌های تنیس آن بر می‌گردد. اما به طور کلی هتل کمپینسکی دوم بیشتر یک مکان لوکس و آرامش بخش است و فضایی این چنینی دارد. اما اگر به صورت خانوادگی به این محل سفر می‌کنید هم نباید نگران باشید، چون کلاب مخصوص کودکان با مربیان کار بلد و همچنین بازی‌های متنوع، فرزندان شما را روزها شاد و سرگرم نگه خواهد داشت.

آدرس: Yeni Mahalle, Uckumtepesi Caddesi No 20-2, 07500 Serik

شماره تماس: 00902427101300

۰۹ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران