معرفی ۷ برنامه برتر تاکسی اینترنتی در هند

جاذبه‌های گردشگری هند
معرفی ۷ برنامه برتر تاکسی اینترنتی در هند

خوشبختانه این روزها در شهرهای بزرگ هند، تاکسی‌های اینترنتی فعال هستند و از بسیاری جهات کار را برای گردشگران راحت کرده‌اند. خیلی اوقات دیگر توضیح مقصد، چانه زدن بر سر قیمت و خیلی مشکلات دیگر تاکسی‌های سنتی نخواهید شد. البته برای استفاده از چنین سرویس‌هایی، نیاز به یک سیم کارت اعتباری هند دارید که می‌توانید در همان آغاز سفر تور هند تهیه نمایید. برای پرداخت پول هم امکان پرداخت به صورت نقدی را دارید. این تاکسی‌ها که برخی برندهای جهانی در این بیزینس هستند، در شهرهایی همچون دهلی، بمبئی، بانگلور، کلکته، حیدرآباد و ... فعالیت می‌کنند.

با هم به مرور بهترین شرکت‌های تاکسی اینترنتی در هند بپردازیم:

 

Ola Cabs

Ola Cabs اگر بهترین برنامه‌ی تاکسی اینترنتی در هند نباشد، اما مسلما محبوب‌ترین است. این کمپانی در شهرهای بزرگی همچون دهلی، بنگلور، کلکته و ... فعال بوده و در مجموع بیش از ۱۰۰ شهر را در این کشور پوشش داده است و ۶۰۰ هزار ماشین فعال دارد. شما تنها با ثبت نام در برنامه به وسیله‌ی شماره موبایل یا ایمیل می‌توانید درخواست تاکسی کنید. این برنامه بسیار ساده بوده و زبان انگلیسی نیز دارد به همین دلیل گردشگران خیلی راحت می‌توانند از آن استفاده کنند.

 Uber

اوبر یکی از مطرح‌ترین برندهای تاکسی اینترنتی در دنیا است. این شرکت که از سال ۲۰۱۳ در هند شروع به فعالیت کرده، حالا دومین شرکت موفق در این زمینه بوده که بسیاری شهرهای بزرگ و کوچک در این کشور پهناور را پوشش داده است. یکی از مزیت‌های استفاده از اوبر این است که شما می‌توانید هم از نسخه‌های گوشی‌های هوشمند استفاده کنید و هم از طریق سایت خود اوبر برای خود تاکسی بگیرید. امکاناتی از جمله انتخاب کلاس ماشین و محاسبه پیچیده‌تر قیمت تمام شده از جمله امکانات اوبر به شمار می‌روند.

 

بهترین مقاصد پاییزی برای سفر به هند

Meru Cabs

این شرکت ابتدا کار خود را در بمبئی آغاز کرد اما بعدتر فعالیت خود را به بعضی دیگر از شهرهای هند از جمله دهلی گسترش داد. البته Meru Cabs‌ در ابتدا یک شرکت تاکسی سیار بود که به وسیله‌ی تماس می‌توانید از آن تاکسی ماشین بگیرید، اما بعدا با پیشرفت تکنولوژی فعالیت خود را به صورت اپلیکیشن موبایلی درآورد. Meru Cabs به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار تاکسی، ون، ماشین‌های شاسی بلند یا مدل‌های مختلف را نیز به صورت مشخص درخواست نمایید.

Carzonrent

Carzonrent شرکتی معروف در دهلی است که بخش عمده فعالیت آن در همین شهر است اما می‌توانید در بعضی دیگر از شهرهای بزرگ از جمله بمبئی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. کار با این برنامه نیز بسیار ساده بوده و متد تخمین قیمت نیز در آن اصلا پیچیده نیست. این شرکت همچنین ماشین‌های کوچک برقی نیز در لیست خود دارد که شما را با قیمت پایین‌تری به مقصد می‌رسانند.

 

تجربه آخرهفته ای جذاب در اطراف بمبئی

Savaari Car Rentals

این کمپانی با حضور در ۹۸ شهر مختلف هند و داشتن بیش از ۵۰ هزار ماشین مختلف، یکی از گزینه‌های عالی برای مسافت‌های طولانی و همچنین به خدمت گرفتن ماشین‌های خیلی خوب محسوب می‌شود. شما تمام کارهای خود را می‌توانید از طریق اپلیکیشن انجام دهید و حتی برای مسافت‌های طولانی نیز نیازی به برقرای تماس نخواهید داشت. البته کرایه تاکسی در Savaari Car Rentals به آسانی دیگر سرویس‌های اینترتی نیست و البته خیلی هم از این کمپانی برای مسیرهای کوتاه استفاده نمی‌شود.

 

مشکلات رایج گردشگران در سفر با تور هند

Fasttrack Taxi App

لیست خودمان را با معرفی دو شرکت نسبتا کوچک‌تر ادامه می‌دهیم. Fasttrack Taxi App یکی از شرکت‌های تاکسی تلفنی است که حالا اینترنتی کار کرده و در حدود ۱۰ شهر هند فعالیت دارد. این شهرها شامل مادورای، حیدرآباد، پونه و همان حوالی می‌شود و بسیاری از مردم محلی در این شهرها، ترجیح می‌دهند از آن اپلیکیشن استفاده کنند. این شرکت در حال حاضر بیش از ۳ هزار ماشین دارد و از نظر قیمتی تفاوت چندانی با دیگر اپلیکیشن‌های بزرگ لیست ندارد.

Mega Cabs

این شرکت کوچک که در چند شهر مثل دهلی، کلکته، آمریتسار و ... فعالیت دارد، یکی از سریع‌تر رشد‌ها را در میان کمپانی‌های اینچنین داشته و به نظر می‌رسد خیلی زود قرار است، اسم آن را به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تاکسی اینترنتی در هند بیاوریم. به خدمت گرفتن ماشین‌های نو خوب، نرم‌افزار خیلی خوب و همچنین امکان انتخاب مدل ماشینی که می‌خواهید از جمله مزیت‌های استفاده از Mega Cabs در شهرهایی است که در آن‌ها خدمات می‌دهد.

 

بایدها و نبایدهای سفر به هند

  • تمامی برنامه‌های یاد شده در این پست هم برای اندروید و هم iOS ارائه شده‌اند
۱۰ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران