جزیره آب‌های آبی دبی (Bluewaters Island)

جاذبه‌های گردشگری دبی
جزیره آب‌های آبی دبی (Bluewaters Island)

از زمانی که جزیره آب‌های آبی دبی افتتاح شده تبدیل به موضوع محبوبی برای صحبت در بین مردم شده است. تور دبی برای توریست‌ها پر از شگفتی و داستان‌های ماجراجویانه است. همیشه چیزهای جدیدی برای کاوش و کنجکاوی وجو دارد که جزیره آب‌های آبی یکی از آن‌هاست. گردشگران همیشه برای این جزیره، کارهایی که می‌توان در آن انجام داد و جزئیات جزیره سوالات زیادی می‌پرسند. اگر شما هم از افرادی هستید که درباره این جزیره سوالات زیادی دارید در این پست شما را به سفر مجازی به دور تا دور جزیره می‌بریم.

 

درباره جزیره آب‌های آبی دبی

درست مانند بسیاری از پروژه‌های املاک در شهر، این جزیره نیز یک پروژه بزرگ دست‌ساز بشر است که جدیدترین مورد در لیست جزایر مصنوعی تور دبی محسوب می‌شود. این جزیره که در ۳۰۰ متری ساحل جمیرا (JBR) و در داخل اقیانوس قرار گرفته جایی برای بیش از ۷۱۹ واحد مسکونی لوکس و Ain Dubai معروف، که بزرگ‌ترین و بلندترین چرخ فلک دنیا محسوب می‌شود است. هیچ جای تعجب نیست که چطور این پروژه جدید میراث تا این اندازه توجه عموم مردم را به خود جلب کرده است.

 

گشت و گذار در دبی مارینا

چه انتظاری در بازدید از این جزیره باید داشته باشید؟

تمام زیبایی این جزیره از ظاهر سیتی واک و پارک باکس که سایر مقاصد محبوب میراث هستند پیروی می کند. از مسیرهای کلانشهر تا سازه‌های بلند که در شب روشن می‌شوند طراحی جزیره گویی از آیندگان گرفته شده باشد. از آنجا که این پروژه‌ای ساحلی است، یکی دیگر از چیزهایی که می‌توانید در جزیره از آن لذت ببرید، تماشای چشم انداز برخورد امواج اقیانوس با ساحل افق دبی است. اکنون که ایده‌هایی در مورد این جزیره تازه معرفی شده داریم، بیایید نگاهی به همه کارهایی که می‌توانید در آنجا انجام دهید بیندازیم.

از AIN DUBAI دیدن کنید

یکی از مواردی که هنگام قدم زدن در مسیرهای شهری نمی‌توانید از دست بدهید  چرخ بزرگ تماشای عین دبی است که بر فراز جزیره قرار گرفته است. با سوار شدن در این چرخ و فلک می‌توانید از تماشای منظره‌ای حماسی از افق ساختمان‌های برجسته شهر لذت ببرید. اما فراتر از این عرشه مشاهده نقطه ایده‌آل برای مشاهده جزایر نمادین نخل جمیرا، برج العرب و برج خلیفه است.

 

شکم گردی در ۷ کافه‌ی خانوادگی دبی

تجربه لوکس در قصر قیصر

اکنون شعبه‌ای از مشهورترین برندهای جهانی هتل‌های دنیا که در لاس وگاس پر زرق و برق حضور دارد، اکنون در دبی سرمایه گذاری کرده‌اند. یکی از این برندها هتل Caesars Palace Bluewaters است که منحصر به فردترین و مجلل‌ترین تجربه‌ها را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد و جز لوکس‌ترین هتل‌های دبی به شمار می‌رود. این هتل دارای یک باشگاه ساحلی در محل، دو استخر روباز، یک آبگرم بزرگ و مراکز درمانی است. همچنین در آن رستوران معروف Hell’s Kitchen متعلق به گوردون رمسی قرار دارد که فقط با رزرو قبلی امکان نشستن در آن وجود دارد.

در ساحل (Cove Beach) تفریح کنید

ساحل Cove به عنوان بخشی از هتل Caesars Palace، یک باشگاه ساحلی معاصر است که امکان فرار از خیابان‌های شلوغ شهر و لذت بردن از طبیعت زیبای ساحلی را ارائه می‌دهد. با تخت‌های آفتابگیر، استخر روباز و جکوزی ، هر چیز مورد نیاز برای استراحت را در اینجا خواهید یافت. آن‌ها همچنین موسیقی زنده و کلوپ برای خانم‌ها نیز ارائه می‌دهند. ساعات کار ساحل کاو در قصر سزارس از شنبه تا چهارشنبه ۱۰ صبح تا ۱ شب و آخر هفته ها ۱۰ صبح تا ۳ شب است.

 

۵ رستوران عالی منطقه سیتی واک دبی

غذا خوردن

هیچ گشت و گذاری در میراث بدون ماجراجویی بین رستوران‌های معروف جهانی کامل نخواهد بود. آن جایی که این پروژه کم کم افتتاح می‌شود برای شروع چند رستوران در آن افتتاح می‌شوند. رستوران‌های موجود در جزیره بلوواترز که برای عموم آزاد است شامل Hell’s Kitchen اثر گوردون رمسی و زن وی است که هر دو در قصر قیصر واقع شده‌اند. همچنین کافه کلوب و بسیاری از ایستگاه‌های غذایی کوچک دیگر غذا سرو می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

چشم انداز جزیره آب‌های آبی دبی

اگرچه این جزیره اکتبر امسال افتتاح شده و بسیاری از رستوران‌های آن هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده‌اند اما طی چند ماه آینده روند رو به رشدی را تجربه خواهد و بی‌شک این جزیره در لیست بهترین نقاط دبی قرار خواهد گرفت که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. بنابراین اگر به دنبال کاوش جاهای جدید در دبی هستید حتما باید از این جزیره دیدن کنید.

 

بهترین مکان‌ها برای صرف صبحانه در دبی

موقعیت مکانی جزیره آب‌های آبی دبی

این جزیره در میراث و دقیقا در فاصله‌ای با ساحل جمیرا ساخته شده است که توسط خیابان Garn Al Sabka خیابان قابل دسترسی است. اگر سوار ماشین هستید، و از سیتی واک از طریق خیابان شیخ زاید می‌رانید، رانندگی به جزیره تقریباً ۱۵-۲۰ دقیقه طول خواهد کشید. برای کسانی که با وسایل نقلیه عمومی رفت و آمد می‌کنند، نزدیکترین ایستگاه مترو به جزیره Bluewaters DMCC است و پس از آن برای رسیدن به جزیره باید از تاکسی استفاده کنند. اگر در JBR (جمیرا) اقامت دارید، در واقع می‌توانید در امتداد پل از ساحل به جزیره بروید.

۲۲ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران