بهترین پارک‌های آبی دبی برای بچه‌های زیر ۶ سال

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین پارک‌های آبی دبی برای بچه‌های زیر ۶ سال

تور دبی می‌تواند برای تمامی اعضای خانواده، سفری لذت بخش و جذاب باشد. سفری که خاطره‌ی آن هیچ زمانی از یادتان نخواهد رفت. اما انجام فعالیت‌های مختلف با بچه‌های خیلی کوچک در سفر، همیشه کاری دشوار است، مخصوصا اگر پای فعالیت‌های تفریحی به میان بیاید. اما پارک‌های آبی دبی برای خردسالان نیز بخش‌های مخصوص دارند.

در کنار سرسره‌های آبی بزرگ و خفن و تونل‌های آبی طول و دراز، خوشبختانه بازی‌های فوق‌العاده‌ای برای کودکان زیر ۶ سال در پارک‌های آبی دبی در نظر گرفته شده که این‌ها، بهترین انتخاب‌های در میانشان هستند.

 

  1. پارک آبی آکواداک (Aquaduck)

بر خلاف دیگر گزینه‌های لیست ما که برای تمامی اعضای خانواده مناسب هستند، این پارک برای کودکان ۳ تا ۱۴ سال تدارک دیده شده و در ساخت تمامی بازی‌هایش، نکات امنیتی در بهترین شکل ممکن رعایت شده است. این پارک با تجهیزات کوچک و بامزه‌اش، چندین سرسره آبی، چرخ آب و خیلی بازی‌های جذاب دیگر را برای کودکان شما تدارک دیده است.

 

بهترین پارک‌های دبی برای تفریح خانوادگی

Aquaduck

البته این پارک مثل مشتریانی که دارد، خیلی بزرگ نیست و استخرهای متعددی در آن وجود ندارد. همین ظرفیت محدود باعث می‌شود، خیلی اوقات برای وارد شدن به آن‌جا، نیاز باشد تا کمی منتظر باشید، مخصوصا اگر در روزهای شلوغ دبی، به این شهر سفر کرده‌اید.

  • آدرس: Villa No. 6, Street 33, Al Mankhool Road next to ADCB Metro exit 2)

 

  1. پارک آبی آکواونچر (Aquaventure)

وقتی صحبت از پارک‌های آبی خانوادگی در دبی می‌شود، یکی از اولین اسم‌هایی که به گوش خواهد رسید، پارک آبی اکواونچر دبی است. فضای بزرگ این پارک که محیطی بسیار زیبا دارد، به دو بخش تقسیم شده که بخش بازی‌های خاص بزرگسالان را از فعالیت‌های خانوادگی و استخر مخصوص کوچک‌ترها جدا می‌کند.

Aquaventure

این پارک آبی که در هتل معروف و نمادین Atlantis The Palm واقع شده، هم بازی‌های مختص کودکان زیر ۶ سال را به صورت اختصاصی برایشان تدارک دیده و هم فعالیت‌هایی هستند که به صورت خانوادگی می‌توان آن‌ها را انجام داد. یک بخش آموزشی خارج از پارک آبی نیز هست، که مربیان در آن‌ها بچه‌ها را با آبزیان مختلف آشنا کرده و به شنا با بعضی ازآن‌ها می‌برند.

  • آدرس: Atlantis The Palm, Crescent Road

 

  1. پارک آبی جانگل بِی (Jungle Bay)

این پارک آبی نیز جزو بزرگ‌ترین‌ها و هیجان‌انگیزترین‌ها در دبی به حساب نمی‌آید، اما در کنار انواع بازی‌ها و سواری‌هایی که برای بزرگسالان داشته، بخش‌های خیلی خوبی برای سنین پایین نیز دارد که شامل سرسره‌های مخصوص خردسالان و استخر اختصاصی آن‌ها است.

پارک آبی جانگل بِی با تم آبی و سفید دوست داشتنی، در هتل ماریوت واقع شده و شما می‌توانید بین ساعات ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر، در آن‌جا به تفریح بپردازید. خوشبختانه تعداد بازی‌ها برای خردسالان در این محل اصلا کم نیست و بزرگ‌ترها نیز بازی‌های متنوعی را می‌توانند در آن‌جا انجام دهند. این را هم در نظر داشته باشید که هزینه‌ی ورودی این پارک آبی، به مراتب از جایی مثل آکواونچر که بازی‌های خیلی بیشتری دارد، پایین‌تر خواهد بود.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره دیره

Jungle Bay

  • آدرس: Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina - Dubai Marina

 

  1. پارک آبی لاگونا (Laguna)

اگر به دنبال یک پارک آبی جذاب در جایی عالی در دبی هستید که برای کوچک‌ترها نیز مناسب باشد، پارک آبی لاگونای دبی انتخابی عالی برای شماست. این مکان در کنار سرسره‌های آبی بزرگ و بازی‌های جذابی که تنها بزرگسالان می‌توانند آن‌ها را انجام دهند، بخش‌های مخصوص کودکان و خردسالان و استخرهای متعدد آب آرام را در خود دارد.

Laguna

آکواپلی و اسپلش پد، دو بخش مخصوص کودکان است که در پارک آبی لاگونا طراحی شده و بچه‌ها می‌توانند به راحتی در آن‌جا به بازی مشغول شوند. همچنین جاهایی مثل رودخانه نیز این امکان را به شما می‌دهد تا تفریحات جمعی را همراه با تمامی اعضای خانواده، در این محل تجربه کنید.

  • آدرس: La Mer - Jumeirah 1

 

  1. پارک آبی لگولند (LEGOLAND)

مسلما وقتی متوجه می‌شوید لگو یک پارک آبی و بازی چسبیده به هم در دبی دارد، حتما دوست خواهید داشت تا با فرزندان خود به این مکان بروید. جایی که عملا برای کودکان و نوجوانان درست شده و شخصیت‌های لگویی در آن، جذابیت این مکان را برای بچه‌ها بسیار بالاتر خواهد بود.

LEGOLAND

اما چرا لگولند دبی در این جای لیست ما قرار می‌گیرد، چون بخش زیادی از بازی‌های آن برای بچه‌های بالای ۷ سال است و بازی‌های نسبتا کمی خردسالان در آن وجود دارد، اما همان بازی‌های جذاب و بودن در کنار عروسک‌های لگویی و بازی همراه با دیگر اعضای خانواده، خاطره‌ای ماندگار برای کوچک‌ترها خواهد بود.

  • آدرس: Dubai Parks & Resorts
۱۹ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران