پارک آبی دریم لند، سرزمین رویایی امارات برای گردشگران تور دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
پارک آبی دریم لند، سرزمین رویایی امارات برای گردشگران تور دبی

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید تور دبی، حتی در تابستان هم طرفداران فراوانی دارد. بر خلاف بعضی تصورها که با گرم شدن هوا، مسافران کمتری به این شهر زیبای خاورمیانه سفر می‌کنند، دبی در گرم‌ترین روزهای خود هم میزبان گردشگرانی از سراسر جهان است.

یکی از دلایل این محبوبیت این است که در دبی، همه چیز با توجه به ویژگی‌های طبیعی و جغرافیایی این شهر طراحی شده است. به همین دلیل هم شما هنگام تفریح، خرید و یا در مکان‌های عمومی، هیچ‌وقت با گرمای طافت‌فرسایی که بر کیفیت سفرتان تاثیر منفی بگذارد، روبه رو نخواهید شد. به جای آن می‌توانید روی تفریح‌ها و سرگرمی‌های آبی این شهر حساب ویژه‌ای باز کنید. یکی از این مکان‌های گردشگری، پارک آبی دریم لند دبی است.

 

 

پارک آبی دریم لند دبی (Dreamland Aquapark)

تور دبی برای کسانی که علاقمند به شنا، آب بازی، تجربه ورزش‌های آبی و استخرهای عجیب و غریب هستند، یک انتخاب عالی است. در دبی می‌توانید ماجرجویی‌هایی انجام دهید که در هیچ جای دیگر دنیا پیدا نخواهید کرد.پارک آبی دریم لند دوبی، مانند یک شهرک تفریحی است که ۲۵۰ هزار متر مربع وسعت دارد. این پارک، که به عنوان بزرگترین پارک آبی دنیا شناخته شده است، یک سرزمین هیجان‌انگیز برای افرادی در سنین مختلف است.

 

معرفی تم پارک فوق‌العاده و سرپوشیده IMG Worlds of Adventure دبی

 

 

پارک آبی دریم لند دبی

 

 

اگر با تور دبی راهی این سفر شده‌اید و شانس این را دارید که چند روزی به عنوان گردشگر در این شهر مدرن زندگی کنید، حتما یک روز از وقت خود را به بازدید و لذت بردن از پارک آبی دریم لند دبی اختصاص بدهید، به خصوص اگر طرفدار تفریح‌های آبی هستید.

 

 

فعالیت‌هایی که می‌توانید در دریم لند دبی تجربه کنید

 

۱- شنا و شناور شدن

با بازدید از دریم لند دبی می‌توانید تجربه شنا کردن در بزرگترین پارک آبی دنیا را به خاطرات گردشگری خود اضافه کنید. در این پارک، یک رودخانه آرام و کم تحرک، یک استخر موج هیجان‌انگیز و استخری با کیفیت آب دریا ساخته شده است.این تنوع به شما فرصت می‌دهد در هر سطح و اندازه‌ای که شناگر هستید، گزینه‌ای برای انتخاب داشته باشید. اگر تازه‌کار هستید، به رودخانه آرام بروید و اگر به دنبال هیجان بیشتری هستید، حتما سری به استخر موج دبی بزنید.

 

بهترین پارک‌های آبی دبی ؛ خنک شوید و لذت ببرید

 

 

پارک آبی دریم لند دبی

 

 

علاوه بر این، برای سپری کردن لحظه‌های آرامش‌بخش، می‌توانید به سوی استخر آب شور پارک آبی دریم لند بروید تا تجربه شناور شدن روی آب‌های آرام را به خاطرات خود اضافه کنید.

 

 

۲- آکوا پلی (Aqua Play)

بخش آکوا پلی یکی از بهترین بخش‌های این پارک آبی است که با حدود بیست بازی متنوع و شگفت انگیز، هواداران خاص خودش را دارد. در این بخش، تنوع بازی‌ها به اندازه‌ای است که بدون نگرانی از سن و سال خود، می‌توانید برای یک تفریح خانوادگی روی آن حساب کنید.

 

 

 پارک آبی دریم لند دبی

 

 

۳- سرسره بازی

سرسره‌های آبی کوتاه و بلند و چرخان هیجان انگیز، بخشی جدا نشدنی از پارک‌های آبی دنیا هستند. تفاوتی نمی‌کند که به یک پارک آبی کوچک رفته باشید یا در دبی به دریم لند آمده باشید. در این پخواهید دید که شما را به تفریح‌های جدید و عجیبی دعوت خواهند کرد.

 

۸ بازی‌ خاص و جذاب خانوادگی که باید در پارک‌های دبی تجربه کنید

 

 

 پارک آبی دریم لند دبی

 

 

۴- ماشین سواری!

اگر رابطه چندان خوبی با آب و تفریح‌های آبی ندارید اما به خاطر همراهی همسفران یا خانواده خود ناچار به حضور در این پارک آبی بزرگ شده‌اید، نگران نباشید. با وقت‌گذرانی در پیست اتومبیل‌رانی روی جاده ۴۰۰ متری این پارک آبی، دیگر لازم نیست نگران خیس شدن خود باشید!

 

 

 پارک آبی دریم لند دبی

 

 

 امکانات رفاهی برای گردشگران تور دبی

 

۱- رستوران و کافی شاپ

استخر، شنا و آب‌بازی بدون تجدید انرژی و کمی استراحت، تقریبا کاری غیرممکن است. در این مجموعه هم اگر بعد از چند ساعت بازی، احساس گرسنگی یا خستگی کردید یا دل‌تان می‌خواهد یک نوشیدنی طبیعی خوش‌طعم را نوش جان کنید، اصلا نگران نباشید.

اینجا همه چیز برای خوش‌گذرانی گردشگران تور دبی فراهم شده است. از رستوران لبنانی و فست فود تا کافی شاپ‌های حرفه‌ای و حتی یک فضای سبز دل‌انگیز برای کمی استراحت.

 

۱۰ تم پارک برتر دبی؛ شهر جاذبه‌ها و تفریح‌های گردشگری مدرن

 

 

 پارک آبی دریم لند دبی

 

 

۲ - امکانات اقامتی

اگر متوجه شدید که برای خوش‌گذرانی در پارک آبی دریم لند دبی به زمان بیشتری نیاز دارید، می‌توانید یک شب رویایی را در سوییت‌های کوچک کلبه مانند (Cabana) و چادرهای کمپینگ این پارک سپری کنید.

 

 ماجراجویی در دل پارک‌های Garden Glow دبی 

 

 

 پارک آبی دریم لند دبی

 

 

۳- پارکینگ رایگان

شاید در نگاه اول پارکینگ، گزینه مورد نیاز گردشگران نباشد اما اگر از آن دسته از مسافرانی هستید که در مقصدشان، اتومبیل‌های محلی کرایه می‌کنند تا با آسایش بیشتری رفت‌وآمد کنند، پارکینگ رایگان یک نیاز واقعی برای‌ شما است.ظرفیت پذیرش این پارکینگ عظیم رایگان در پارک آبی دریم لند دبی، هزار خودرو است.

 

 

 پارک آبی دریم لند دبی

 

 

دانستنی‌هایی درباره قوانین پارک آبی دریم لند دبی

  1. هزینه ورودی: هزینه ورود به پارک برای بزرگسالان ۱۰۰ درهم و برای کودکان زیر ۱۲ سال ۷۰ درهم است. البته این مبلغ به صورت سالانه تغییر می‌کند. (برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت یا شبکه‌های اجتماعی این مجموعه سری بزنید.)
  2. ورود رایگان: ورودی کودکان زیر چهار سال به پارک دریم لند رایگان است.
  3. ساعت و روزهای کاری (زمستان و پاییز): از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت شش بعدازظهر
  4. ساعت و روزهای کاری (تابستان و بهار): از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۹ شب
  5. استثناء: اگر قصد دارید به صورت خانوادگی از امکانات پارک بهره‌مند شوید، همه روزهای به دریم لند دبی دسترسی دارید. اما روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، این پارک فقط خانواده‌ها را پذیرش می‌کند و این یک فرصت ویژه برای شما خواهد بود.
۱۲ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران