بهترین حمام‌های ترکی در آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
بهترین حمام‌های ترکی در آنتالیا

حمام‌های ترکی یکی از سنتی‌ترین و نمادی‌ترین ویژگی‌های ترکیه هستند که مسافران تور ترکیه همیشه مشتاق تجربه آن هستند. در سراسر ترکیه از کوچک‌ترین شهرها تا بزرگ‌ترین شهرهایی مثل استانبول و آنکارا و آنتالیا همگی حمام‌های ترکی جذابی ارائه می‌دهند. در تور آنتالیا شما فرصت این را دارید که در بهترین حمام‌های ترکی ریلکس کنید و از امکانات آرامشبخش آن‌ها استفاده نمایید. ما در اینجا به معرفی تعدادی از حمام‌های ترکی مناسب آنتالیا می‌پردازیم.

 

حمام ترکی

حمام ترکی سابقه‌ای طولانی در ترکیه دارد که قدمت آن به دوره یونان باستان برمی‌گردد. این حمام‌های ترکی تنها محلی برای نظافت نبوده و مجموعه‌ای از امکانات دیگر همچون ماساژهای درمانی، اسکراب بدن، سونای بخار و آروماتراپی می‌شود، چیزی که امروزه شبیه آن را به اسپا می‌شناسیم. مسافران تورهای مختلف به هرجایی از این کشور که می‌روند سعی می‌کنند این حمام شگفت‌انگیز تاریخی و فرهنگی را تجربه کنند. شما نیز در آنتالیا فرصت رفتن به حمام ترکی را دارید.

Anjana Spa Rixos Beldibi

این حمام ترکی جایی است که شما می‌توانید رفاه و آرامش را در کنار ارائه آداب و رسوم و فرهنگ ترکی با هم داشته باشید. اگر در فرهنگ و عادت‌های ترکی دقیق شویم می‌بینیم استفاده از بهترین چای‌های معطر، دمنوش‌ها و مخصوصا زیره جایگاه والایی دارد. همین ویژگی باعث شده تا در این حمام ترکی در کنار ماساژهای سنتی با بهترین نوشیدنی‌های معطر، چای  دمنوش از شما پذیرایی شده و در درمان‌های موضعی گیاهان با ارزشی مورد استفاده قرار گیرد. شما به محض ورود با محیطی شرقی و مجسمه‌های بودایی روبرو خواهید شد اما اجازه ندهید این دکوراسیون شما را فریب دهد زیرا مجموعه‌ای خدمات از جمله حمام ترکی و سونا و اتاق بخار ارائه داده می‌شود. همچنین قیمت‌ها نیز در اینجا بسیار مناسب هستند. به خاطر شرایط پیش آمده با کووید ۱۹ در اینجا ابتدا دمای بدن مراجعه کنندگان اندازه گرفته شده و از ماسک استفاده می‌شود.

 

معرفی حمام رومی‌ آنتالیا در سفر به ترکیه

آدرس: Baskomutan Ataturk Cd.No.67 Beldibi Mahallesi, Antalya 07985 Turkey

 

Antique Spa Hamam

این حمام بی‌نظیر ترکی مجموعه‌ای از خمات آرامش بخش و عالی را در یک قالب و با قیمت‌های عالی ارائه می‌دهد. در اینجا شما می‌توانید با رفتن به این مجموعه آرامش و درمان از حمام ترکی استفاده کرده و از ۹۰ دقیقه ماساژ لذت ببرید. ماساژورهای اینجا به شدت مودب، حرفه‌ای و خوش برخورد هستند و با آرامش زیادی وقتشان را صرف شما می‌کنند شاید اغراق نباشد اگر بگوییم خدمات آنان در آنتالیا را در بین بهترین‌ها بدانیم. شما می‌توانید از منویی متنوع شامل ماساژ چند دقیقه‌ای، حمام ترکی، اسکراب، شستشوی مو، ماساژ کف، ماساژ خاک رس و موارد دیگر هر کدام که برای‌تان مناسب‌تر بود را درخواست کنید.

آدرس: Tuzcular Mahallesi , Balikpazari Sokak , No: 5 Muratpasa, Antalya 07100 Turkey

 

Kalkan Atlantis Turkish Bath & Spa

اگر دوست دارید در محیطی صمیمی و گرم، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ماساژهای حرفه‌ای و شفابخشی لذت ببرید قطعا به شما این حمام را توصیه می‌کنیم که مجموعه‌ای ددرمانی شامل چندین خدمات ارزشمند و فوق‌العاده است. شما می‌توانید با توجه به نیازتان درمان متناسب خودتان را درخواست کنید تا بهترین خدمات در اختیارتان قرار گیرد. منوی درمانی آن‌ها شامل اسکراب نمک، ماساژ بدن، بسته‌های ساعتی، ماساژ پا، ماساژ دقیقه‌ای و انواع دیگری را پیدا کنید و درخواست کنید.

 

برترین حمام‌های سنتی ترکی در استانبول

آدرس: Mentese Mahallesi, Sehitler Caddesi Yalihan Is Merkezi, Kalkan 07960 Turkey

 

Arcadia Turkish bath & Spa

آرکادیا یکی از آن حمام‌های ترکی جذابی است که روش‌های سنتی را در محیطی مدرن ارائه داده و فرهنگ قدیمی و امروزه ترکیه را به هم پیوند زده است. منوی آن‌ها نیز شامل ماساژهای درمانی، لایه برداری پوست، رفلکسولوژی و چند مورد دیگر می‌شود. درمانگرها به کار خود وارد هستند و با نهایت آرامش مشکلات موضعی شما را برطرف می‌کنند.

آدرس: Likya Road, Diştepe Sk., Kalkan 07960 Turkey

 

Hamam on the Beach

حمام ساحلی در اینجا یکی از بهترین حمام‌هایی است که می‌توانید به آن بروید. وقتی به ساختمان سفید و مجلل آن نگاه می‌کنید حس و حال شاهانه به شما منتقل می‌شود. آن‌ها مجموعه‌ای حرفه‌ای و همه چیز تمام هستند که انواع ماساژهای درمانگر، اسکراب بدن، سونا، ماساژ کف و خیلی موارد دیگر را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. همچنین اگر تولد شما و یکی از همراهان شما باشد ضمن پکیج انتخابی خدماتی را به عنوان هدیه تولد به شما تقدیم می‌کنند که بسیار جذاب و دوست داشتنی است. ماساژورها حرفه‌ای هستند و اسکراب بدنی که انجام می‌دهند لایه‌های مرده پوست را از بین برده و شادابی را به شما برمی‌گردانند.

 

چگونه در حمام‌های ترکی کوش آداسی تجربه‌ای بی‌نظیر داشته باشیم؟

آدرس: Bogazkent Mah. Akdeniz Cad. 119-1 Boğazkent Mah. Akdeniz Cad. 119-1, Belek 07552 Turkey

۳۰ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران