خریدی راحت در منطقه سیلوم بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
خریدی راحت در منطقه سیلوم بانکوک

بانکوک پر از مراکز خرید لوکس و مدرن، پاساژهای خرید و بازارهای سنتی و محلی است. آنقدر خرید در بانکوک پر رنگ است که تور بانکوک را می‌توان مساوی با فرصت خریدهای عالی دانست. یکی از مناطق فوق‌العاده خرید ترند و مد روز بانکوک سیلوم است که پر از فرصت‌های خرید و بازارهای مختلف است. بیشتر خرید در سیلوم در اطراف جاده سیلوم و BTS Skytrain اتفاق می‌افتد. سیلوم دارای نگین‌های قیمتی پنهانی است که اکثر آن‌ها را هرگز تصادفاً پیدا نخواهید کرد و همچنین اگر در منطقه قدم بزنید، بعضی از آن‌ها را از دست خواهید داد. ادامه شما را به بهترین فرثت‌های خرید سیلوم می‌بریم.

 

Silom Complex

سیلوم کمپلکس یکی از مراکز خرید خرده فروشی در سیلوم است که در ۴ طبقه فروشگاه‌های قابل توجهی را در دسترس قرار داده است. این مرکز خرید دارای تهویه مطبوع هوا بوده و انتخابی عالی برای فرار از گرمای بانکوک محسوب می‌شود. در این مجموعه شما فروشگاه‌های متنوعی از انواع بوتیک‌ها تا چند کافه و رستوران و حتی سالن زیبایی و آرایشی را پیدا خواهید کرد. در بین فروشگاه‌ها نام برخی از برندهای معتبر و شناخته شده Swarovski و Asia Books را در کنار رستوران‌های زنجیره‌ای مانند Wine Connection ، Piri-Piri Flaming Chicken پیدا خواهید کرد.

 

معرفی تور کشتی کروز در سفر به بانکوک

آدرس: 191 Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

بازار شبانه پاتونگ

به دور از تمام کافه‌ها و بارهایی‌ که در منطقه پراکنده هستند بازار شبانه پاتونگ در گوشه‌ای انواع و اقسام غرفه‌های بازاری با طیف وسیعی از لوازم‌هایی که گردشگران می‌خرند، ارائه می‌دهد. بیشترین چیزی که شما در این بازار پیدا خواهید لوازم جانبی تقلبی و فیک است. این بدان معنی است که دریایی از عینک‌های طراحان معروف، آثار هنری تایلندی مانند مجسمه‌های عظیم چوبی از فیل‌ها، فروشگاه‌های کفش و فروشگاه‌های الکترونیکی است. تقریبا همه چیز در این بازار تقلبی است. بنابراین تا می‌توانید چانه بزنید و قیمت‌ها را پایین بیاورید و به خاطر داشته باشید که ساعت‌های مجلل آرمانی تنها چند ماه بعد ظاهرشان را از دست خواهند داد.

آدرس: 1 Patpong Rd, Suriyawong, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

بازار لالای ساپ

مثل معروفی می‌گوید کتاب را از جلد آن قضاوت نکنید، و این در مورد بازار لالای ساپ واقعا صادق است. هرگز گول ورودی کوچک و فریبنده Lailai Sap در Silom Soi 5 را نخورید. این در واقع پیچ و خم بزرگی از کوچه پس کوچه‌های بازاری است که مملو از غرفه‌های غذاهای خوشمزه تایلندی و همچنین انبوهی از فروشگاه‌های ارزان قیمت دیگر است که همه چیز زیر آفتاب می‌فروشند. هرچه بیشتر در کوچه‌ها و لاین‌ها بچرخید بیشتر به بزرگی آن پی خواهید برد. سرشاخه‌های چپ، راست و مرکز شما را به سمت کشف بوتیک‌های پنهان، فروشندگان لوازم الکترونیکی، بازارهای داخلی، کافه‌های کوچک و سایر فروشگاه‌های متفرقه سوق می‌دهند. معمولا ساعت ناهار کارمندان روانه این بازار می‌شوند تا غذا و لوازم مورد نیازشان را با قیمتی پایین بخرند.

 

خوردن غذای حلال در خیابان‌های بانکوک

آدرس: Silom Soi 5, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

سیلوم ویلیج

دهکده سیلوم که در پس زمینه‌ای از باغ‌های گرمسیری و سرسبز واقع شده است، با ۱۷ خانه سنتی تایلندی ساج قدمت آن‌ها تا قرن ۱۹ و دوران پادشاه راما پنجم می‌رسد، روح قدیمی سیامی بانکوک محسوب می‌شود. این مجموعه دارای هتلی (Silom Village Inn) در کنار یک گذرگاه کوچک است که مجموعه‌ای چشمگیر از اشیای عتیقه، صنایع دستی، محصولات ابریشم تایلندی، مبلمان و لوازم جانبی را برای بازدید گردشگران تور تایلند در خود جای داده است. همچنین یک رستوران عالی وجود دارد که عصرها میزبان نمایش‌های رقص کلاسیک تایلندی می‌شود.

آدرس: 286/1 Silom Road, Suriya Wong, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

Bangkok Fashion Outlet

این فشن اوت لت بیشتر برندهای معروف خیابانی را با تخفیفات باورنکردنی اغلب تا ۹۰ درصد ارائه می‌دهد. این مجموعه دارای شعبات زنجیره‌ای در سراسر تایلند هستند و شعبه سیلوم اولین شعبه آن‌ها در بانکوک بوده است. با بیش از ۵۰۰ برچسب مختلف در فضای بزرگ با تهویه مطبوع، می‌توانید با چانه زنی بیشتر خریدهای واقعا خوبی را تجربه نمایید. شما در اینجا می‌توانید برندهای بین‌المللی همچون نایک را بین ۳۰ تا ۶۰ درصد تخفیف خریداری نمایید.

 

گردش در بازارهای شلوغ و جذاب بانکوک

آدرس: 919 1 Silom Rd, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

بان سیلوم

این مکان، جایی عالی و زیبا برای خریدهای دلچسب و خوردن غذاهای عالی و نوشیدنی است. خانه کلاسیک به سبک استعماری (baan) با یک حیاط جذاب بی‌نقص و پر از درخت و مناطق سایه دار به خوبی حفظ شده است. از نکات برجسته خرید می‌توان به جواهرات باکیفیت، فروشگاه عروس زیبا و صورتی که مخصوص عروسی و سوغاتی است، و فروشگاه محبوب کیف و لوازم جانبی اشاره کرد.

آدرس: 19 Silom Rd, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

۱۲ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران