بهترین رستوران‌های نزدیک به دبی مال

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌های نزدیک به دبی مال

برای عاشقان خرید در تور دبی، هیچ مقصدی وسوسه‌انگیزتر از دبی مال، یکی از چشمگیرترین مراکز خرید دنیا وجود ندارد. این مجموعه عظیم که شامل بخش‌های مختلفی می‌شود یکی از مشهورترین نمادهای دبی محسوب می‌شود. دبی مال شامل بخش‌های تفریحی و فروشگاه‌های معتبر لوکس بوده و تعدادی رستوران و کافه هم ارائه می‌دهد. با این همه شما می‌توانید در بازدید از این مجموعه در رستوران‌های اطراف آن نیز غذا بخورید. در اینجا نگاهی به بهترین رستوران‌های اطراف دبی مال می‌اندازیم.

 

Pinsanity Barsha

این رستوران ایتالیایی از بهترین رستوران‌های نزدیک به دبی مال است که بسیار شناخته شده و محبوب بوده و پیتزاهایش عاشقان زیادی را به خود جذب کرده است. منوی این رستوران شامل پیتزاهای خوشمزه و منویی از غذاهای ایتالیایی می‌شود که با کیفیت بسیار بالایی تهیه می‌شوند. هزینه غذا در اینجا متوسط و کمی گران‌تر است. شما می‌توانید برای مزه کردن غذاهای عالی اینجا برای ناهار، شام و غذاهای آخرشبی هر زمانی که خواستید بروید.

آدرس: Abdullah Al Muhairi Building, Dubai United Arab Emirates

 

KFC

هیچ چیز بهتر از کی‌اف‌سی نمی‌تواند تجربه گشت و گذار در دبی مال را تکمیل کند. همچون دیگر شعبه‌های این برند در سراسر دنیا فضای رستوران مدرن و شلوغ بوده و انواع فست فودهای خوشمزه‌ای همچون سیب زمینی سرخ کرده، هبرگرهای عالی و انواع سخاری‌ها در دسترس قرار دارند. شما می‌توانید از غذاهای وسوسه انگیز اینستاگرامی این رستوران برجسته برای ناهار و شام غذاهای لذیذ و پر کالری بخرید و به صورت بیرون بر دریافت کنید و یا در رستوران بمانید و نوش جان کنید.

 

بهترین رستوران‌های ژاپنی در دبی

آدرس: Dubai Downtown The Dubai Mall 2nd Flr Financial Centre Rd Mohammed Bin Rashid Boulevard, 3, Dubai United Arab Emirates

 

Ice Cream Lab

اگر همیشه در اینستاگرام بستی‌های لیوانی جذابی را دیدید که با انواع مخلفات تزئین می‌شدند و دوست داشتید آن‌ها را امتحان کنید ما به شما می‌گوییم که در دبی به این بستنی فروشی فوق‌العاده بروید و دقیقا یکی از همان بستنی‌های وسوسه انگیز اینستاگرامی را بخرید. شما می‌توانید این بستنی‌ها را به صورت بیرون بر بخرید و یا همانجا روی صندلی بنشینید به پاهایتان استراحت دهید و از خوردن چنین بستنی‌هایی لذت ببرید. اگرچه قیمت‌ها کمی گرانتر از بستنی‌های معمولی است اما واقعا ارزش کمی هزینه بیشتر را دارند.

آدرس: Dubai Mall, Food Court, Dubai United Arab Emirates

 

Mercurries

در این رستوران دل باز که دارای دو فضای بیرونی و سرپوشیده است می‌توانید غذاهای عربی، برنج و خورشت‌های خوشمزه‌ای که با ذائقه ما جور هستند را سفارش دهید و نوش جان کنید. اگر بیرون احساس گرما می‌کنید داخل سالن اصلی و زیر باد تهویه هوا بنشینید و از خوردن غذاهای خوشمزه منو لذت ببرید و خستگی در کنید. به نسبت موارد بالا منوی این رستوران قیمت مناسب‌تری داشته و مقرون به صرفه‌تر است پس اگر به دنبال جایی برای خوردن ناهار و یا شام بودید این رستوران یکی از گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود.

 

معرفی رستوران‌های مناسب کودکان در دبی

آدرس: Dubai Downtown The Dubai Mall Financial Centre Rd, Dubai United Arab Emirates

 

Fujiyama

تقریبا غذاهای آسیایی به تمام نقاط دنیا و مخصوصا مقاصد برجسته نفوذ کرده‌اند. به علاوه عاشقان غذاهای آسیایی را می‌توان در سراسر دنیا پیدا کرد که به دنبال رستوران‌های شرقی هستند بنابراین اگر شما یکی از همین افراد هستید می‌توانید به رستوران فوجیاما در نزدیکی دبی مال بروید و خودتان را در طیف گسترده غذاهای ژاپنی و انواع نودل‌ها غرق کنید. این رستوران خدمات رزواسیون دارد که یعنی می‌توانید از قبل رزو میز انجام دهید و یا غذا را با بسته بندی مناسب به صورت بیرون‌بر دریافت. این رستوران برای ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان خود است. منوی آن‌ها مانند اغلب رستوران‌های فرهنگی کمی گران‌تر از جاهای دیگر است.

آدرس: Dubai Downtown The Dubai Mall 2nd Flr Financial Centre Rd, Dubai United Arab Emirates

 

New York Fries

یکی دیگر از نقاط پر کالری و به شدت وسوسه انگیز که فست فودهایی با شمایل مدرن و اینستاگرامی سرو می‌کند این رستوران آمریکایی فوق‌العاده است. سیب زمینی‌های سرخ شده با پنیز مذاب روی آن‌ها هر شکم پرستی را از خود بی‌خود می‌کند و اصلا لارم نیست گرسنه باشید تا از خوردن فست فودهی اینجا لذت ببرید ظاهر زیبای آن‌ها اشتهای شما را باز می‌کنند. اگر به دنبال یکی ازارزان‌ترین غذاخوری‌های حوالی دبی مال هستید هرگز جایی بهتر از این فست فود فروشی را پیدا نخواهید کرد که با قیمت‌های این چنین پایین غذاهای خوشمزه‌ای برایتان سرو کند.

 

گرانقیمت‌ترین غذاهای رستوران‌های دبی

آدرس: Dubai Downtown The Dubai Mall Financial Centre Rd, Dubai United Arab Emirates

۲۲ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران