رستوران‌های‌ محله کوکورکوما و جهانگیر، استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
رستوران‌های‌ محله کوکورکوما و جهانگیر، استانبول

جهانگیر (سیهانگیر) و کوکورکوما، دو محله در شهر استانبول ترکیه هستند که در محله بی‌اغلو استانبول واقع شده‌اند و می‌توانید از هیاهو و شلوغی شهر به آنها پناه ببرید. در این مکان‌ها این شانس را دارید تا انواع جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی از جمله گالری‌ها و موزه‌ها، عتیقه فروشی‌ها، حمام‌های سنتی و البته کافه و رستوران‌های فراوانی را بیابید و از قهوه و کیک تا صبحانه‌های لذیذ ترکی و شاهکارهای آشپزی را در این محله‌ها تجربه کنید.

بخشی از این اطلاعات را در مقاله محله‌های جهانگیر و کوکورکوما در استانبول خواهید یافت و ما نیز در ادامه قصد داریم گذری داشته باشیم به جذاب‌ترین رستوران‌های محله‌های کوکورکوما و جهانگیر.

 

Çukurcuma Köftecisi

این رستوران در کوکورکوما، به خاطر ارائه کوفته‌های اصیل ترکی شهرت دارد. این رستوران محلی، توسط یک خانواده اداره می ‌ود و از جوی صمیمی و دنج برخوردار است. البته گزینه‌هایی عالی برای گیاهخواران نظیر غذاهای طبخ شده با بادمجان و انواع دسرهای شیرین ترک نیز در اینجا سرو می‌شوند. این رستوران در نزدیکی میدان شلوغ تکسیم واقع شده و دسترسی به آن بسیار آسان است، بنابراین هیچ بهانه ای ندارید و باید حتما یکبار هم که شده سری به این رستوران زیبا و جذاب بزنید.

آدرس: 1/AHacıoğlu Sokak, İstanbul, 34425, Turkey

 

Datlı Maya

"غذای سریع و لذیذ"، شعار اصلی Datlı Maya است که در محله جهانگیر واقع شده است. اینجا با شور و اشتیاق و عشق، غذاهای اصیل آناتولی را در اجاق چوبی ۸۰ ساله طبخ می‌کنند و ایده ارائه تغذیه سالم به مشتریان را، سرلوحه کارشان قرار داده‌اند. به همین دلیل است که بیشتر مواد تشکیل دهنده غذاها، ارگانیک هستند و البته خوراکی‌ها اغلب از قیمت‌هایی بسیار مناسب برخوردارند. جالب است بدانید که انواع کباب‌ها و غذاهای اصیل در این رستوران، جلوی دیدگان مشتریان تهیه می‌شوند و شما می‌توانید از ابتدا تا انتهای فرآیند طبخ را تماشا کنید.

 

بهترین هتل‌های سمت اروپایی استانبول

آدرس: Firuzağa Mah. Türkgücü Cad. No: 59/A Cihangir Beyoğlu Istanbul, 34425 Istanbul

 

Jash Istanbul

با ورود به فضای داخلی این رستوران در محله جهانگیر شگفت زده خواهید شد و تصور می‌کنید همراه علاء الدین به غار تاریخی‌اش وارد شده‌اید. طراحی دکوراسیون این رستوران، از عجایب محله جهانگیر است. دیوارها با انواع آثار هنری و تاریخی پوشانده شده‌اند و همه چیز از گرامافون‌های قدیمی گرفته تا ساعات عتیقه پدربزرگ‌ها را می‌توانید در اینجا بیابید.

خانم ماری صاحب رستوران، اغلب خودش به استقبال شما و یا بر سر میزتان می‌آید و در مورد گزینه‌های عالی منو توضیح می‌دهد. در عین حال نوازندگان با اجرای موسیقی زنده، ساعات بی‌نظیر و فوق العاده‌ای را برایتان رقم می‌زنند.

آدرس:  Pürtelaş Mah. Cihangir Cad. No:9 Beyoğlu, Istanbul, Turkey

 

49Çukurcuma

در اینجا هم می توانید از طعم غذاهای اصیل ترکی در محله کوکورکوما لذت ببرید و هم در صورت تمایل، غذاهای ایتالیایی نظیر پیتزاهای بی‌نظیر را صرف کنید. خوراکی‌ها و غذاها در این رستوران، از تازه‌ترین مواد اولیه محلی تهیه می‌شوند و پیشنهاد می کنیم حتما پیتزای امضای این رستوران تهیه شده با موزارلا، آویشن وحشی و پاسترامی ترکی را همراه با سس خانگی امتحان کنید. در ضمن باید گفت این رستوران، نوشیدنی‌های باکیفیت و گوارایی نیز ارائه می‌دهد و خاطراتی خوش را در فضای زیبا، گرم و صمیمی به شما هدیه می‌دهد.

آدرس: Turnacıbaşı sokak no:49/A, Beyoglu, Turkey

 

Journey

اگر مسافری هستید که دوست دارید در سفر هم مانند خانه‌تان راحت باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور استانبول حتما سری به این رستوران در محله جهانگیر بزنید. این مکان سرشار از صندلی‌های راحتی، قفسه‌های مملو از کتاب‌های خوب، فضایی آرامش بخش و سرسبز است.

همچنین باید گفت مواد اولیه، مستقیما از مزارع و پرورش دهندگان محلی تهیه می‌شوند و کیفیت و طعم بی‌نظیری را به خوراکی‌ها و غذاها می‌بخشند. بدون شک بعد از یک روز شلوغ و گشت و گذار در استانبول، هیچ جایی به اندازه کافه رستوران Journey، برای استراحت و دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی نمی‌چسبد.

 

تجربه خرید در بازار آراستا استانبول

آدرس: Akarsu Cad. No:21/a Cihangir Beyoğlu İstanbul

 

Pell’s Café

این کافه رستوران نیز، بهترین مواد تولید کنندگان محلی را برای تهیه غذاهای معروفش استفاده می‌کند. غذاهای سنتی ترکی نظیر منمن که با تخم مرغ، گوجه فرنگی، فلفل سبز و ادویه جات تهیه شده و با نان سرو میشود و همچنین نان گوزلمه در اینجا طرفداران بسیاری دارند.

این کافه رستوران برای ایجاد جذابیت بیشتر و رفاه حال مشتریان، به جای میزهای کوچک، میزهای بزرگی درنظر گرفته که بسیار مناسب غذاخوردن و خوشگذرانی در دورهمی‌ها به شمار می‌آیند. حتی ممکن است در حین صرف یک وعده غذایی در اینجا، دوستانی جدید سر میزتان پیدا کنید.

آدرس: Cihangir Yeni Yuva Sokak No:18/B Beyoglu, Istanbul, Turkey

 

Susam

در این کافه رستوران، همه امکانات رفاهی و خوراکی‌های خوشمزه را خواهید یافت. صندلی‌های بزرگ و راحت بلوطی و دکوراسیون زیبای فضای نشیمن، مکانی عالی برای استراحت کتاب خواندن و صرف یک فنجان قهوه عالی را فراهم می‌کنند. این میزهای بزرگ و وای فای رایگان، همچنین بسیار مناسب افرادی هستند که به دنبال یک فضای دنج و راحت برای کار کردن می‌گردند. هر زمان که مایل بودید می‌توانید به این کافه رستوران بیایید، زیرا همه روزه تا ۲ بامداد باز است. آخر هفته‌ها هم مشتریان می‌توانند از اجرای زنده دی جی لذت ببرند.

 

اجرای زنده در ۴ نقطه‌ی استانبول

آدرس:  Susam Sokak no 11 Cihangir Beyoğlu, 34433 Istanbul, Turkey

 

Cezayir

این رستوران که در یک خانه تاریخی سه طبقه در محله کوکورکوما واقع شده نیز، از تمام امکانات برای خلق لحظاتی شیرین و خاطره‌انگیز برخوردار است. یک مکان بار و سالن برای استراحت و دورهمی با دوستان و عزیزان، یک کافه باغ برای لذت بردن از یک فنجان قهوه در هوای باطراوت و تازه و فضای زیبا و اتاق‌های جلسات برای اجاره، این کافه رستوران را به فضای مناسب هر قشر و هر رده سنی تبدیل کرده‌اند.

اگر می‌خواهید برای یک مناسبت یا جشن خاص میزبان گروهی از دوستانتان باشید، اینجا بهترین مکان است. حتی می‌توانید سفارش اجرای دی جی برای جشن‌تان بدهید. در ضمن باید گفت هر چند که در سال‌های اخیر این مکان مورد بازسازی قرار گرفته و ظاهری مدرن یافته، اما همچنان برخی از ظواهر و ویژگی‌های تاریخی و کلاسیک خود را حفظ کرده است.

آدرس: No:12 Hayriye Caddesi, İstanbul, 34425, Turkey

 

White Mill

این باغ رستوران زیبا، یکی از معدود مکان‌های سرسبز در جهانگیر استانبول است و از فضایی فوق‌العاده و بسیار آرام و دنج برای فرار از ازدحام شهر برخوردار است. درختان متعدد و میزهای چوبی خوش رنگ و صمیمی، حتی در گرمای تابستان نیز این مکان را به گزینه‌ای دلپذیر و خنک و خاطره انگیز بدل می‌کنند. گفته می‌شود صبحانه‌های این کافه رستوران، بسیار محبوبیت دارند.

آدرس: Suleyman Seba Cd. No: 14 Sinanpasa Mahallesi, Istanbul 34353 Turkey

 

Kat 5

و در انتها با هم گذری خواهیم داشت به این مکان دل‌انگیز که یکی از افسانه‌ای ترین مکان‌های شهر است. اینجا دارای دکوراسیونی فوق العاده از جمله دیوارهای قرمز، صندلی‌های بنفش و لوسترهای خارق العاده و یک تراس در فضای باز با طراحی زیبا و چشم اندازی جذاب از دریاست. گفتنی است این رستوران مجلل، از قیمت‌هایی بسیار مناسب نسبت به رقبایش در شهر استانبول و در محله جهانگیز برخوردار است.

 

معرفی ۱۰ رستوران پرطرفدار استانبول

آدرس: Cihangir Mahallesi, Soganci Sk. No: 3 Beyoğlu, Kat 5, Istanbul 34433 Turkey 

۱۰ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران