هتل اینفنیتی بای یلکین آکواپارک کوش آداسی

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی
هتل اینفنیتی بای یلکین آکواپارک کوش آداسی

کوش آداسی از محبوب‌ترین تورهای ترکیه است که به خاطر شرایط جغرافیایی و خطه ساحلی بی‌نظیرش همیشه مورد توجه توریست‌ها قرار دارد مخصوصا در نیمه اول و اوج فصل گردشگری این نقطه کوچک دنیا مملو از عاشقان ساحل و تفریحات ساحلی می‌شود. سفر با تور کوش آداسی آنقدر شگفت‌انگیز است که فرقی نمی‌کند در مهمانخانه باشید یا هتلی آنچنانی اما بر هیچکس هم پوشیده نیست که هتل بی‌نظیر و ۵ ستاره تا چه حد سطح کیفی سفرتان را بالا می‌برد. یکی از این هتل‌های بی‌نظیر و ۵ ستاره اینفنیتی بای یلکین آکواپارک است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

 

درباره هتل اینفینیتی یلکین کوش آداسی

این هتلی باشکوه و بزرگ در حاشیه دریای اژه است که امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای فراهم آورده و در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع گسترده شده است. اگر با گروه یلکین آشنا نیستید باید بدانید که این گروه لوکس و فعال به مدت بیش از نیم قرن است که به صنعت هتل‌داری ترکیه خدمت کرده‌اند. هتل اینفینیتی با ۳۶۱ اتاق و سوییت از مهمانان خود با هر تعداد و گروه و سلیقه‌ای که باشند پذیرایی می‌کند. این هتل لوکس در سال ۱۹۶۴ افتتاح شد و از آن زمان میزبان بسیاری از افراد معروف ترکی و بین‌المللی بوده است. تمام این‌ها به کنار آنچه که این هتل را متمایز کرده پارک آبی جذاب و سرگرم کننده‌اش است. در هتل انواعی از امکانات گسترده شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

 

بهترین هتل‌های استخردار کوش آداسی

اتاق‌ها

همانطور که احتمالا حدس می‌زنید تمامی اتاق‌ها لوکس و مدرن هستند و راحتی بی‌حدی را برای مهمانان فراهم آورده‌اند. در حالی که کلاس‌های این ۳۶۱ اتاق با هم فرق دارد و در جزئیاتی با هم فرق دارند اما همگی آن‌ها با امکانات رایج مثل تلوزیون صفحه تخت و شبکه‌های بین‌المللی، کمد لباس، سیستم تهویه هوا، و همچنین سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، دمپایی و حوله در دسترس قرار گرفته‌اند. اتاق‌ها در ۴ کلاس دسته بندی شده‌اند و امکان اضافه کردن تخت هم وجود دارد.

کافه و رستوران

پیش از هر چیزی توصیه می‌کنیم روزتان را با خوردن صبحانه مفصل قاره‌ای شروع کنید. در این مجموعه عظیم رستوران‌های مختلفی با منوهای گسترده و وسوسه‌انگیز وجود دارد که هیچ کس نمی‌تواند با اقامت در اینجا ادعا کند گرسنه مانده و چیزی باب میلش پیدا نکرده است. هتل اینفینیتی یلکین کوش آداسی دارای یک رستوران اصلی با غذاهای بی‌نظیر و درجه یک و ۳ رستوران لاکارته با غذاهای متنوع است. همچنین شما می‌توانید در اوقات فراغت‌تان به یکی از ۷ رستوران پراکنده در سراسر هتل بروید و از انواع دسرها و اسنک‌های آن‌ها سفارش دهید و نوش جان کنید.

استخر و اسپا

همه چیز در این هتل به طرز فریبنده‌ای افراطی است. امکانات رفاهی و لوکس استخر و اسپا نیز از این وادی خارج نیستند. در اینجا ۳ استخر شامل ۲ استخر فصلی و استخر آب گرم و استخر روباز برای همه در در دسترس قرار دارد که بسته به حس و حال‌تان می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. به علاوه وان آب گرم جکوزی نیز با پرداخت شارژ اضافه برای استفاده مهمانان در دسترس است در حالی می‌توانید به رایگان از سونا استفاده کنید. جدا از استخر و جکوزی، اگر احساس فشار یا خستگی داشتید با رفتن به مرکز اسپا و دریافت درمان‌های سلامتی می‌توانید قوای از دست رفته‌تان را پس بگیرید. به علاوه افرادی که عادت به انجام ورزش‌های روزانه و مکرر دارند می‌توانند با رفتن به سالن بدن‌سازی مجهز و بزرگ مجموعه برنامه روزانه‌شان دنبال کنند.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره کوش آداسی

پارک آبی جادویی هتل اینفینیتی بای یلکن  (Infinity Magic Aqua World)

پارک دنیای آبی جادویی هتل اینفینیتی کاملا شما را از جستجو در سواحل کوش آداسی و تفریحات آبی بی‌نیاز کرده و محیطی امن و مفرح مخصوصا برای خانواده‌های دارای فرزند فراهم آورده است. پارک آبی این هتل در مساحتی ۶ هزار متر مربعی گسترده شده و با ۲۰ سرسره آبی رنگی و جذاب و حدود ۱۰۰ بازی آبی اوقات شاد و خاطره انگیزی را برای همه مخصوصا کودکان و نوجوانان رقم می‌زند.

دیگر ویژگی‌ها

در کنار تمامی این ویژگی‌های عالی و فوق‌العاده همیشه جزئیات ظریفی وجود دارد که نمی‌توان از اهمیت آن‌ها چشم پوشی کرد مثلا پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگو اینترنت رایگان از این قبیل هستند. به علاوه تمامی اتاق‌های هتل شامل خدمات خانه‌داری هم می‌شوند. یا برای تردد راحت ویلچر، مسیرهای شیب‌دار در نظر گرفته و سرویس بهداشتی مخصوص ناتوانی‌‌های حرکتی نیز در سراسر مجموعه قرار داده شده است.

 

هتل لاکچری ریچموند افسوس کوش آداسی

آدرس: Kadınlar Denizi, 9. Sk., 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

۲۲ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران