هتل‌های نزدیک به پارک‌ آبی باتومی

جاذبه‌های گردشگری باتومی
هتل‌های نزدیک به پارک‌ آبی باتومی

باتومی از زیباترین شهرهای ساحلی در حاشیه دریای سیاه است از پرطرفدارترین مقاصد تور گرجستان محسوب می‌شود. باتومی شاید تنها شهر ساحلی گرجستان نباشد، اما قطعا بهترین آن‌هاست. در سفر با تور باتومی شما می‌توانید از امکانات گسترده ساحلی و تفریحات مدرن استفاده کنید در اقامتگاه‌ها و هتل‌های عالی بمانید و به خرید و کافه‌گردی بپردازید. با این همه پیدا کردن اقامتگاهی با بهترین شرایط و امکانات کمی گیج کننده خواهد بود. ما اینجاییم تا به شما بگوییم در کدام هتل‌ها اقامت کنید.

 

Happy Time in Batumi apartments

این آپارتمان‌های لوکس و مدرن که در ۲۰۰ متری از ساحل قرار گرفته‌اند، اقامتی راحت و به یادماندنی برایتان رقم می‌زند. در واقع این واحدها دارای کف کاشی کاری شده و آشپزخانه کاملا مجهز به مایکروویو، منطقه ناهار خوری، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی لوکس و سشوار است. همچنین همه آن‌ها دارای سیستم تهویه هوای مطلوب و دسترسی به اینترنت رایگان هستند. به خاطر شرایط فعلی اپیدمی جهانی شما می‌توانید با کمی هزینه بیشتر درخواست ملافه و حوله اضافی نیز نمایید. در اینجا می‌توانید صبح را با صبحانه قاره‌ای شروع کنید و از غذاهایی با منوی لاکارته نوش جان کنید. به علاوه این آپارتمان‌ها در فاصله ۰.۲ کیلومتری از آکواپارک باتومی قرار گرفته بنابراین می‌توانید در عرض تنها چند دقیقه به ساحل و پارک آبی دسترسی داشته باشید.

آدرس: Kobaladze 2, 6000 Batumi, Georgia

 

White Sail Apartments

این یکی از اقامتگاه‌های بسیار محبوب و لوکس باتومی است که از پارک آبی تنها ۱۰۰ متر فاصله دارد به نوعی می‌توان گفت همین که از آپارتمان خارج شوید به پارک آبی می‌رسید. همه واحدها دارای آشپزخانه‌ای مجهز به مایکروویو و یخچال، اجاق گاز و کتری هستند و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای را در دسترس قرار می‌دهند. همچنین نظافت روزانه در صورت درخواست با هزینه اضافی ارائه می‌شود. شما می‌توانید از فعالیت‌های جانبی مثل ماهیگیری، غواصی، اسنورکلینگ، و دوچرخه سواری لذت ببرید. همچنین دلفیناریوم در فاصله ۲ کیلومتری هتل واقع شده که به راحتی در دسترس قرار دارد. این اقامتگاه برای خانواده‌های دارای فرزند انتخابی عالی است.

 

پارک ملی متیرالا در ۲۵ کیلومتری باتومی

آدرس: Kobaladze Street 2, 2306, 6000 Batumi, Georgia

 

Orbi Sea Towers

در فاصله ۱۰۰ متری از ساحل باتومی، Orbi Sea Towers به مهمانان خود باغی زیبا و سبز، یک منطقه ساحلی اختصاصی و محل اقامت مدرن و شیک با یک بالکن و WiFi رایگان ارائه می‌دهد. هر واحد مجهز به پاسیو، آشپزخانه کاملا مجهز به ماشین ظرفشویی، شومینه، محوطه نشیمن با مبل، تلویزیون صفحه تخت، ماشین لباسشویی و حمام اختصاصی و سشوار است. برای راحتی بیشتر حتی در این ملک می‌توانید حوله و ملافه بیشتری را با پرداخت هزینه اضافی سفارش دهید و استفاده کنید. شما هم می‌توانید در تراس آفتابگیر لم بدهید و استفاده کنید و یا به پارک آبی داخل هتل بروید و در کنار عزیزان و خانواده‌تان اوقات بسیار خوبی را سپری کنید. با این همه چون تمامی واحدها مجهز به آشپزخانه و امکانات کامل پخت و پز هستند، هیچ رستورانی در اینجا فعالیت نمی‌کند و همه چیز در مورد خورد و خوراک پای خودتان است.

آدرس: Sherif Khimshiashvili st. 15,A block, 6100 Batumi, Georgia

 

ORBI RESIDENCE " GREY LUX "

این هتل آپارتمان جذاب که دارای واحدهای ۴۵ متری با ظرفیت پذیرش ۵ است در فاصله ۲ دقیقه‌ای از ساحل باتومی و منظره بی‌نظیر دریا قرار گرفته است. در اینجا شما می‌توانید از دوچرخه سواری ساحلی بذت ببرید، پذیرش ۲۴ ساعته برای رفع نیازهایتان را در دسترس داشته باشید و یا سرویس اتاق درخواست کنید. واحدهای آپارتمانی از داخل دارای سیستم تهویه هوا، ۱ اتاق خواب، حمام، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با چشم انداز استخر هستند. تمامی اتاق‌ها دارای تراسی دل‌انگیز هستند که می‌توانید از منظره‌شان لذت ببرید. به علاوه امکان کرایه دوچرخه و ماشین هم وجود دارد. این‌ها در حالی است که می‌توانید در حوالی محل اقامتتان به ماهیگیری و پیاده‌روی هم بپردازید.

 

معرفی جدیدترین بوتیک هتل های شهر باتومی

آدرس: КОБАЛАДЗЕ 2 18 ЭТАЖ, 6004 Batumi, Georgia

 

Panorama Batumi Apartments

این هتل یکی دیگر از اقامتگاه‌های برتر باتومی است که در فاصله ۵۰۰ متری از پارک آبی باتومی قرار گرفته است. در این هتل می‌توانید در واحدهای آپارتمانی مجهز و لوکس با دسترسی به آشپزخانه‌ای اختصاصی و حمامی تمیز و مدرن اقامت داشته باشید. همه این واحدها دارای تهویه مطبوع هوا، و تلویزیون صفحه تخت کابلی، حمام اختصاصی با روپوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. به علاوه تمامی واحدها دارای فضای نشیمن هستند و برای اقامتی خانوادگی بسیار مناسبند. در حالی که ساحل و پارک آبی در فاصله بسیار کمی از هتل واقع شده‌اند در داخل یک باشگاه تناسب اندام و دسترسی به اینترنت برای رفاه بیشتر قرار داده شده است.

 

معرفی هتل ۵ ستاره Divan Suites باتومی

آدرس: Sherif Khimshiashvili Street 15B, 6004 Batumi, Georgia

۰۹ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران