نوشیدن قهوه اصیل ترکی در ترکیه : بخش اول

جاذبه‌های گردشگری ترکیه
نوشیدن قهوه اصیل ترکی در ترکیه : بخش اول

شهرهای مختلف ترکیه، فرهنگ غذایی منحصر به فرد و غنی خود را به گردشگران، خصوصا شکم پرستان عرضه می‌کنند. حقیقت این است که تنوع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها در این کشور آنقدر بالاست که هر سلیقه و ذائقه‌ای داشته باشید بالاخره راضی خواهید شد و سفری به یادماندنی با تور ترکیه را تجربه خواهید کرد.

اما یکی از نوشیدنی‌های بسیار اصیل که ریشه در فرهنگ و سنت مردمان این خطه دارد، قهوه ترکی است. کافه‌ها و قهوه‌ها، بهانه‌ای هستند تا دورهمی‌های دوستانه ای شکل بگیرد و از این رهگذر هر کسی تجربیات، آرزوها و دانسته‌هایش را با دیگران به اشتراک بگذارد. در این مقاله با هم به معروف‌ترین شهرهای ترکیه سفر خواهیم کرد و از بهترین کافه‌های ترکیه برای نوشیدن قهوه اصیل ترکی گذر خواهیم کرد.

 

بهترین کافه‌های استانبول

این جا شهری بی‌نظیر با فرهنگی اروپایی- آسیایی همراه با مسافرانی از سراسر دنیاست. در این شهر با طیف گسترده‌ای از غذاکده ها و کافه‌ها روبرو خواهید شد که غذاهای سنتی ترکی، غذاهای خیابانی، غذاهای عثمانی و بسیاری از غذاهای معروف بین‌المللی را سرو می‌کنند. قبل از سفر با تور استانبول، مطالعه مقاله بهترین روف رستوران‌ها و کافه‌ها در استانبول خالی از لطف نیست و اما برای نوشیدن قهوه، به کدام کافه در استانبول برویم؟

 

زیباترین نقاط ترکیه در پاییز

The House

این جا یکی از جذاب‌ترین کافه‌های استانبول است که منظره‌ای خیره کننده از بسفر، خوراکی‌هایی عالی و پرسنلی مهربان دارد. این مکان دنج، درست در قلب اورتاکوی واقع شده است. این کافه، همچنین یک منوی عالی برای غذا دارد و یک مکان شگفت‌انگیز برای صرف صبحانه یکشنبه‌ها به شمار می‌آید.

Pierre Loti Hill

این کافه به نام و یاد رمان نویس مشهور فرانسوی، پیر لوتی تاسیس شده است. این نویسنده عاشق استانبول بود و سالها در اینجا زندگی کرد. در این کافه می‌توانید به منظره‌ای جالب توجه از شاخ طلایی استانبول دسترسی داشته باشید و لحظات به یادماندنی را با عشقتان سپری کنید. دسرها و غذاهای این کافه طرفداران بسیاری دارد و در این میان بستنی شکلات تلخ، قهوه ترکی و برخی تنقلات از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

 

هزینه سفر به وان ترکیه چقدر است؟

Mitara Cafe & Art

این مکان ،یکی از بهترین کافه‌های استانبول است که در آن می‌توانید بی‌نظیرترین غذاها را تجربه کنید. بیش از هر چیز از استقبال بی‌نظیر صاحب کافه شگفت زده خواهید شد، انگار که در خانه‌اش مهمان هستید. این مکان نه تنها جایی برای لذت بردن از قهوه است، بلکه فضای هنری و باشکوه آن شما را خواهد گرفت.

Cuma 

کافه فضای باز Cuma، دارای یک تم سنتی و قدیمی است و فقط چند متر با موزه معصومیت استانبول فاصله دارد. می‌توانید در تراس بنشینید و از منظره گرمسیری و نسیم و هوای تازه لذت ببرید. منوی این کافه خوراکی های متنوعی را شامل می‌شود، اما عمدتا به خاطر قهوه و غذاهای اصیل ترکی شهرت دارد.

 

سفرهای جذاب تابستانه به شهرهای ساحلی ترکیه

Çorlulu Ali Paşa

این مکان، ایده آل کسانی است که می‌خواهند از نوشیدن و قلیان کشیدن لذت ببرند. این کافه، از نورپردازی سنتی ترکیه برخوردار است و فضایی زیبا و آرامش بخش همراه با یک تم قدیمی دارد.

بهترین کافه‌های کاپادوکیا

این منطقه تاریخی در آناتولی مرکزی قرار دارد و از میان دره‌ها و سازه‌های صخره‌ای شگفت‌انگیزی عبور می‌کند. این شهر، با چشم اندازهای بی‌نظیر به آسمان و بالن‌هایش شما را افسون خواهد کرد. در این سرزمین جادویی، کافه‌های منحصر به فردی وجود دارند که خوراکی‌ها و قهوه‌های اصیل ترکی سرو می‌کنند و به زیبایی‌های سفرتان می‌افزایند. و اما سری بزنیم به بهترین کافه‌ها در این سرزمین خیره کننده:

 

۵ جاذبه دیدنی و زیبای بدروم، شهر رویایی ترکیه

Old Cappadocia

این کافه رستوران، یکی از بهترین کافه‌ها در کاپادوکیا است که در مرکز گورمی واقع شده و غذاهای خارق‌العاده بین‌المللی و ترکی و قهوه ترکی را با قیمت و خدمات مناسب سرو می‌کند. این مکان، به زیبایی تزئین شده و استقبال بی‌نظیری از مهمانان به عمل می‌آورد.

Top Deck Cave

 این کافه رستوران با دکوراسیون و فضای داخلی ساده و صمیمی‌اش، شما را به آرامش دعوت می‌کند. اتاق غارهای این جا، مکانی برای استراحت و دورهمی‌های دوستانه و یا خانوادگی فراهم می‌کنند. این کافه توسط یک خانواده کوچک اداره می‌شود و آنها نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذی را همراه با خدماتی عالی سرو می‌کنند.

 

بهترین نقاط ترکیه برای گرفتن زیباترین عکس‌ها

بهترین کافه‌های آنتالیا

آنتالیا یک مقصد تابستانی عالی در ترکیه است که پکیج کاملی از تاریخ، سواحل زیبا، کافه و رستوران‌های عالی را ارائه می‌دهد و بهترین و متنوع‌ترین طعم‌ها را به گردشگران ارزانی می‌کند. در سفر با تور آنتالیا، بیایید ببینیم در بهترین کافه‌های این شهر چه خبر است.

Demlik 

این کافه، دارای دکوراسیونی جذاب و غذا و خدماتی مناسب است. خوراکی‌های اینجا از جمله پنکیک، مربای خانگی، نان‌های تخت، تخم مرغ کره‌ای، کره و غیره همگی با استفاده از محصولات محلی باکیفیت تهیه شده‌اند. گفتنی است که اینجا، قهوه عالی و غذاهای اصیل ترکی سرو می‌کند و همچنین مکانی پرطرفدار برای گیاهخواران به شمار می‌آید.

 

۱۰ آبشار زیبای ترکیه برای عاشقان پیکنیک و طبیعت گردی

Roberts 

این کافه بار، مکانی شیک و دنج با منظره‌ای تماشایی از دریاست و شما را به ترکیبی از مناظر بی‌بدیل و نسیم دریا مهمان می‌کند. در اینجا خوراکی‌های با کیفیت برای صبحانه و ناهار سرو می‌شود و با وجود صندلی‌هایی که بیرون کافه چیده شده‌اند، یک مکان عالی برای گردش عصر هنگام و نوشیدن یک قهوه بی‌نظیر محسوب می‌شود.

Lal Café

اینجا کلبه کوچکی است که قهوه اصیل ترکی سرو می‌کند و از استقبال پرشور مردم محلی و گردشگران خارجی برخوردار است. صندلی‌های بسیاری در خارج از کافه برای استفاده از فضای باز و هوای دلپذیر درنظر گرفته شده‌اند. کل محیط، با انبوهی از گلها و گیاهان زیبا پوشیده شده و سایه زیادی برای استراحت وجود دارد که البته این امر مزیت قابل توجهی برای روزهای گرم تابستان به شمار می‌آید. نکته جالب اینکه بالای کافه، پرچم‌های زیادی از کشورهای مختلف وجود دارد تا مشخص شود که این کافه بین‌المللی است.

 

گذرگاه‌های زیبا اما خطرناک ترکیه

۰۳ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران