بهترین رستوران‌های ژاپنی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌های ژاپنی در دبی

غذاهای ژاپنی خاص و متفاوت هستند و شاید به ذائقه خیلی‌ها خوش نیاید، اما این رستوران‌ها علاقه‌مندان پروپا قرصی نیز برای خود دارند. دبی هم که هر روزش یک فستیوال غذایی از سراسر دنیا است، چند مورد از بهترین رستوران‌های ژاپنی را در خود دارد که قصد داریم بهترین‌هایشان را در این نوشته به گردشگران تور دبی معرفی کنیم.

 

Zuma

نمی‌توانید لیستی از بهترین رستوران‌های ژاپنی در دبی را آغاز کنید، بدون این که اسم Zuma در صدر این لیست نباشد. این برند جهانی بسیار معروف، بدون شک اگر بهترین در دبی نباشد، یکی از برترین‌هاست که با غذایی فوق‌العاده عالی شما را به یک شام تماما ژاپنی دعوت می‌کند. این محل همچنین در کنار غذاهایی که جوایزی ارزنده برنده‌اند، انواع نوشیدنی‌های ژاپنی را نیز در منوی خود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها سفارش دهید.

 

راهنمای کامل بازدید مرکز خرید دبی

آدرس: Gate Village 6, DIFC

 

Akira Back

این رستوران بسیار معروف در جزیره‌ی نخل جمیرا در دبی، رستورانی لوکس، جذاب و خاص است که یکی از بهترین سرآشپزهای ژاپنی دنیا را در خود دارد. این برند معروف شعبه‌ای دیگر در لس‌آنجلس دارد که بهترین رستوران ژاپنی در آن شهر نیز تلقی می‌شود. غذاهای متفاوتی در Akira Back سرو می‌شود که بعضی از آن‌ها در دسته‌بندی کلاسیک این نوع غذاها نبوده و زاده‌ی خلاقیت سرآشپز آن است. همچنین بخشی از منو به غذاهای کاملا گیاهی اختصاص داده شده تا کسانی که قصد سفارش این گونه غذاها را دارند نیز مشکلی در Akira Back نداشته باشند.

آدرس: W Dubai – The Palm, Palm Jumeirah

 

Fujiya Japanese Restaurant

این رستوران کاملا سنتی در استایل ایزاکایا در دبی، یک تجربه‌ی ناب و خالص از خوردن غذاهای ژاپنی در مکانی ایده‌آل را برایتان به همراه خواهد داشت. در این مکان غذاها به شکل کاملا اصیل خود پخت می‌شوند و چیزی که شما میل می‌کنید، بهترین نسخه از یک منوی کاملا اصیل از غذاهای این کشور است.

 

گردشی فراموش نشدنی در باغ گل دبی

آدرس: Millennium Airport Hotel Dubai, Garhoud

 

Hōseki

اگر به دنبال بهترین سوشی‌های دبی می‌گردید، حتما به Hōseki مراجعه کنید. این رستوران تنها ۹ میز دارد و یک مکان خاص با اتاق‌های جدا از هم هست که فضایی بسیار عالی را برایتان به وجود آورده است. البته این حد از خاص بودن به هیچ وجه ارزان نیست و البته با توجه به محبوبیت Hōseki، حتما باید از قبل میز رزرو کنید تا بتوانید دراین محل چیزی برای شام سفارش دهید.

آدرس: Bvlgari Resort Dubai, Jumeirah

 

Kiku

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های ژاپنی در دبی که سال‌هاست در این شهر فعالیت می‌کند و اسم و رسم ویژه‌ای برای خود فراهم کرده است. غذاهای کلاسیک این رستوران ژاپنی عموما از دستورهای سنتی هوکایدو، ناگانو و کاناسای نشات گرفته و به شکل کلاسیک تهیه می‌شوند. جدا از سوشی‌هایی که با خاویار آماده می‌شوند، نودل‌های سرد و رامن‌های Kiku در بین مشتریان محلی دبی، به شدت طرفدار دارد.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره داون تاون دبی

آدرس: Le Méridien Dubai Hotel & Conference Centre, Garhoud

 

Netsu

این مکان یکی دیگر از رستوران‌های دبی است که غذاهای آن‌ها به وسیله‌ی تکنیک‌های سنتی ژاپنی آماده می‌شوند. البته سرآشپز مطرح Netsu، غذاها را به شیوه‌ی سنتی وارایاکیا آماده می‌کند که در آن از آتش حاصل از پوشال استفاده می‌شود. این مکان با رستوران‌های ژاپنی معمولی که احتمالا در آن‌ها غذا خورده‌اید فرق دارد و غذاها نیز دارای طعم و مزه‌ای متفاوت هستند.

آدرس: Mandarin Oriental Jumeira, Dubai, Jumeirah Beach Road

 

Nobu

این رستوران ژاپنی با توجه به این که برند مطرحی در جهان است و شعبه‌هایی در سراسر جهان دارد، نیازی به معرفی ندارد. شعبه دبی Nobu در آتلانتیس جزیره نخل واقع شده و غذاهای آن نیز هم شامل موارد کلاسیک و هم غذاهای نوآورانه می‌شود که به شکلی بسیار زیبا به روی میز می‌روند. این مکان نیز مجموعه‌ای عالی از نوشیدنی‌های دارد که پیشنهاد می‌کنیم، حتما از میان آن‌ها چیزی برای خود سفارش دهید.

 

زیباترین هتل‌‌های ساحلی دبی در سال ۲۰۲۰

آدرس: Atlantis The Palm, Palm Jumeirah

 

ONI

ONI یکی دیگر از رستوران‌های ژاپنی بسیار معروف در دبی است که بسیاری از مواد اولیه آن از بازارهای هوکایدو به دبی آورده می‌شوند تا شما بتوانید طعم واقعی غذاهای ژاپنی را با مواد اولیه کاملا محلی بچشید. منوی این رستوران اما تنها به بخش خاصی از ژاپن محدود نیست و شما می‌توانید غذاهای متنوعی از جمله انواع سوشی‌ها‌، رامن‌، کوشیاکی و ... را برای خود سفارش دهید. فضای این رستوران لاکچری که در هتل شانگری لا واقع شده نیز، فوق العاده جذاب است و یک شب عالی را برای شما خواهد ساخت.

آدرس: Shangri-La Hotel Dubai, Sheikh Zayed Road

۱۸ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران