خریدی جذاب در ایستینیه پارک استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
خریدی جذاب در ایستینیه پارک استانبول

سفر معمولا به نقاط جذابی اتفاق می‌افتد که چیزی برای عرضه داشته باشد و معمولا هم بیشتر نقاط دنیا زیبایی‌های خودشان را دارند. اما در مورد استانبول کمی اوضاع متفاوت است. در تور استانبول شما از بهترین جاذبه‌های اروپایی و آسیایی دیدن می‌کنید، در بهترین رستوران‌ها از غذاهای عالی نوش جان می‌کنید و البته می‌توانید در مراکز خرید مدرن خریدهای جذابی هم داشته باشید یکی از این مراکز خرید ایستینیه پارک استانبول است. خوب است قبل از سفر با تور استانبول کمی در مورد این مرکز خرید بدانید.

 

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

این مرکز خرید مدرن و زیبا که در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده در مساحتی بیش از ۲۴۲ هزار متر مربع ساخته شده است و یکی از بهترین مکان‌های تفریحی استانبول محسوب می‌شود. در ساخت این مرکز خرید مدرن و بسیار زیبا از مقدار زیادی شیشه استفاده شده که با روشن شدن چراغ‌های داخل آن همچون جواهری در شب می‌درخشد. یکی از جاذبه‌های این مرکز خرید سقف منحصر به فرد و فلزی آن است که همچون پروانه‌ای با بال‌های باز از دور خودنمایی می‌کند. این یکی از سازه‌های پر هزینه استانبول است که تا پایان ساخت آن چیزی حدود ۲۷۰ میلیون دلار هزینه در برداشت. ایستینیه پارک مرکز خریدی ۴ طبقه و لوکس است که در خود ۳۰۰ واحد تجاری مدرن و لاکچری جای داده است. اگر می‌خواهید خریدی خوب از برندهای شناخته شده با کیفیت‌های عالی داشته باشید با رفتن به این مرکز خرید می‌توانید در مارک‌های داخلی ترک و بین‌المللی غرق شوید و گردش جذابی را بین طبقات آن تجربه کنید. شما در اینجا به برندهای شناخته شده‌ای مثل دیور، زارا، منگو، دولچه اند گابانا، هوگو باس،پرادا و فندی دسترسی داشته و می‌توانید اقلام متنوعی از جمله لباس‌های زنانه و مردانه، لوازم جانبی مثل ساعت، عطر و ادکلن و عینک را خریداری نمایید، پینشهاد می‌کنیم در این رابطه مقاله خرید از برندهای محبوب لباس ترک در استانبول را نیز مطالعه فرمایید. این مرکز خرید دارای دو فضای داخلی و خارجی است که در کمال تعجب و برخلاف اغلب مواقع که برندهای لوکس و برجسته در مرکز مجتمع و در بهترین قسمت‌ها قرار دارند این فروشگاه‌ها در فضای آزاد مجتمع واقع شده‌اند.

امکانات مجتمع خرید ایستینیه پارک استانبول

اگر خانواده‌ای دارای فرزند هستید و می‌خواهید به گردشی همراه با امکان خرید بروید که همگی از آن لذت ببرند این مرکز خرید می‌تواند تمامی آن چه را شما و خانواده‌تان به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد. در بین غرفه‌ها بگردید و در سینما آیمکس (IMAX) بهترین فیلم‌های روز دنیا را تماشا کنید. این اولین سالن سینمای آیمکس در استانبول است که می‌توانید در آن به تماشای فیلم بپردازید. به غیر از آیمکس در اینجا امکانات ورزشی و تفریحی، تعدادی گالری هنری و نمایشگاه هم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. اگر خسته و گرسنه شدید و نیاز داشتید کناری بنشینید و چیزی بخورید در اینجا مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافه های متنوع و همچنین فود کورتی وسیع و کامل دارد که دسترسی به عنوان خوراکی‌ها، دسرها و غذاها را برای شما فراهم می‌آورد. با چنین امکانات کامل و وسیعی است که می‌گوییم اگر در سفری خانوادگی و پرجمعیت هستید این مرکز خرید جایی است که باید به آن بروید. در واقع از مجموع مساحت این مرکز خرید ۹۰ هزار مربع آن فقط به امکانات سرگرمی و تفریحی اختصاص داده شده است.

ایستینیه پارک شبیه یک مرکز خرید به شکلی که می‌شناسیم، نیست بلکه بیشتر به شهرکی تجاری با بلواربندی، مسیر پیاده‌روی و میدان است. در واقع شما هرگز نمی‌توانید این ویژگی را در هیچ کدام از مراکز خرید استانبول پیدا کنید. خیلی‌ها رفتن به ایستینیه را در رده گردشی فرهنگی می‌دانند، زیرا فضای مدرن و سنتی شهر را در کنار هم قرار داده و به زیبایی این دو را با هم تلفیق کرده است.

 

معرفی مرکز خرید آستوریا استانبول

ساعت کاری و مسیر ایستینیه پارک

شما می‌توانید در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به غیر از روزهای تعطیل رسمی به این مرکز خرید بروید و از امکانات آن استفاده کنید.

از هر جا که هستید سوار خط متروی M2 شوید و در ایستگاه ایازآقا ITU-Ayazaga پیاده شوید. سپس باید چند دقیقه‌ای پیاده‌روی کنید تا مجتمع کریستالی و درخشان ایستینیه پارک پیدا شود. همچنین می‌توانید از خطوط اتوبوس ‏İstinye – Beşiktaş‏ و خط ‏‎ Tarabya – Beşiktaş به این مرکز خرید بروید. البته اگر می‌خواهید از ترافیک و خستگی آن فرار کنید بهترین راه سفر با مترو است. شما با رفتن به این مرکز خرید به تمام اعضای خانواده‌تان این امکان را خواهید داد تا به دنبال چیزی که دوست دارند بروند.

 

معرفی مرکز خرید پالادیوم استانبول

آدرس: Pınar, Katar Cd No:73, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

تلفن: 5555 345 212 90+

۱۲ مهر ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 28 خرداد 1400)

نظرات کاربران