تماشای مسابقات رزمی موی تای در پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
تماشای مسابقات رزمی موی تای در پاتایا

پاتایا جزیره‌ی همیشه روشن تایلند است که شبانه‌روزی خاطره‌انگیز و پر رویداد برای مسافرانش می‌سازد. جزیره‌ای که مخصوص آنهایی است که اهل هیجان هستند و نامش در سرتاسر شرق آسیا پیچیده و علاوه بر بهترین امکانات تفریحی، بهترین امکانات رفاهی را نیز در خود دارد. جزیره‌ای که بهترین کافه‌ها و رستوران‌های تایلند را در خود جای داده است تا مسافران تور تایلند بتوانند بهترین غذاها را در آنها سفارش بدهند و نوش جان کنند. در سفرتان به این جزیره اگر به دنبال یک تفریح متفاوت و هیجان‌انگیز هستید، همراه ما باشید تا تور تماشای مسابقات رزمی موی‌ تای در این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم. توری که برای شرکت در آن نیازی نیست که ورزشکار باشید یا به ورزش‌های رزمی علاقه‌مند باشید. این تور برای تمام آنهایی که به دنبال یک تفریح هیجان‌انگیز در تایلند هستند می‌تواند جذاب باشد.


ورزش رزمی موی تای (Muay Thai)

موی تای به نوعی یک بوکس تایلندی است که ریشه‌های محکمی در این کشور دارد. ورزشی که جزو مهمترین و مشهورترین ورزش‌های کشور تایلند به شمار می‌آید و علاقه‌مندان زیادی دارد. ورزشی که بنا بر برخی اسناد تاریخی قدمتی ۲ هزار ساله در تایلند دارد. ورزشی که مبارزه در آن امر مهمی است و به همین دلیل برای تماشاگران بسیار جذاب است. ورزشی که در رینگ برگزار می‌شود و به مانند بوکس که در آمریکا طرفداران و تماشاگران زیادی دارد. این ورزش نیز در تایلند با استقبال بی‌نظیری مواجه می‌شود. استقبالی که بودن در سالن برگزاری مسابقه سبب می‌شود آدرنالین در خونتان ترشح شود و به شور بیایید. ورزشی که شعارهای اجتماعی زیادی دارد؛ اما یکی از معروف‌ترین شعارهای آن که به انسانیت و پهلوانی بازمی‌گردد آن است که: «در حین مسابقه از برتری به حریف به طرز ناجوانمردانه استفاده نکنید». در سفرتان با تور پاتایا اگر می‌خواهید به سالن برگزاری مسابقات این رشته‌ی ورزشی بروید در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا یکی از تورهای معروف برای تماشای مسابقات این رشته‌ی ورزشی را خدمتتان معرفی کنیم.

 

۵ مرکز ورزشی پاتایا که برای تناسب اندام و عاشقان ورزش

تور تماشای موی تای در پاتایا

در سفرتان به پاتایا اگر علاقه‌مند تماشای مشت‌زن‌ها در رینگ هستید، اگر می‌خواهید در سالن مسابقات ورزشی فریاد بکشید و خودتان را تخلیه کنید، اگر می‌خواهید شاهد یک مبارزه‌ی تمام عیار باشید و می‎خواهید شور و هیجان تایلندی‌ها در تماشای مسابقات ورزشی را ببینید می‌توانید در این تور شرکت کنید. توری که برای دو ساعت می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند و حال و هوای شورانگیزی نصیب‌تان کند. با شرکت در این تور می‌توانید:

  • مسابقات معتبر موی تای در بالاترین سطح را تماشا کنید.
  • به یک استادیوم مجهز بروید و از فضای آن به شور و هیجان بیایید.
  • تشویق تماشاگران تایلندی و حمایت آنها از مشت‌زن‌هایشان را ببینید.
  • شاهد مبارزات واقعی باشید و فرق آنها با مبارزات نمایشی را متوجه شوید.
  • در تجربه‌ای شرکت کنید که متفاوت است و به نوعی یک تجربه‌ی غیرتوریستی به شمار می‌آید.

 

معرفی ۶ مرکز ورزش تفریحی در ساموئی

ساعت و محل برگزاری تور تماشای موی تای در پاتایا

مسابقات موی تای در این شهر غالبا در ساعت ۶ عصر برگزار می‌شود و شما برای دو ساعت یعنی تا ساعت ۸ می‌توانید به شور و هیجان بیایید.
این تور در سالن بزرگ و مجهز موی تای پاتایا به نشانی زیر برگزار می‌شود:

نشانی: Pattaya Boxing World, 387 Moo 6, Pattaya Thailand


نکات ویژه درباره تور تماشای موی تای در سفر به پاتایا

1- برای شرکت در این تور باید ثبت‌نام انجام بدهید و برای انجام ثبت‌نام می‌توانید به وب‌سایت www.viator.com مراجعه کنید. در این وب‌سایت می‌توانید با جستجوی جزیره پاتایا به دنبال تور مسابقات موی تای در آن باشید و توری که خدمتتان معرفی شد را پیدا و در آن ثبت‌نام کنید.
2- اگر بنا به هردلیلی پس از ثبت‌نام از شرکت در این تور منصرف شدید، ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور فرصت دارید حضورتان را لغو کنید و در این صورت تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده خواهد شد.
3- در این تور برای افراد شرکت‌کننده هیچ محدودیتی وجود ندارد و اگر در یک سفر خانوادگی به پاتایا رفته‌اید، باید بدانید حتی می‌توانید فرزندان خود را نیز در این تور همراه کنید.
4- در این تور هیچ تنقلاتی به شما داده نمی‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید در سالن مسابقات چیزهای خوشمزه نوش جان کنید بهتر است قبل از ورود به آن خودتان تنقلات خوشمزه خریداری نمایید.

 

کایت سورفینگ در تایلند، کجا و چطور این ورزش را انجام دهیم؟

۱۰ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران