معرفی تور قایق سواری کانو در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی تور قایق سواری کانو در استانبول

استانبول شهر زیبایی‌های بی‌اندازه و رویدادهای پرآوازه است که باید به آن سفر کرد و خوش گذراند. شهری که هم مناسب سفرهای خانوادگی است و هم مناسب سفرهای مجردی. شهری که هم می‌شود ارزان به آن سفر کرد و هم گران. شهری خواستنی با بناهای تاریخی جذاب. در سفرتان با تور ترکیه به این شهر اگر می‌خواهید در یکی از تورهای جذاب شرکت کنید و خاطره‌های خوش برای خودتان بسازید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا تور قایق سواری کانو در این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 

تور قایق سواری کانو در استانبول

این تور یکی از هیجان‌انگیزترین تورهای استانبول است که طی آن می‌توانید یک قایق‌ سواریِ عالی را تجربی کنید و اگر عاشق آب‌تنی هستید تنی به آب بزنید. توری که نزدیک به ۴ ساعت به درازا می‌کشد و در آن این امکان به شما داده می‌شود تنگه‌ی بسفر و زیبایی‌های تاریخی آن را ببینید و کشف کنید. توری که راهنمای آن به زبان انگلیسی مسلط است و پیشنهاد تجربه‌ی رویدادهای مختلف را به شما می‌دهد. در این تور شما ابتدا به نقطه‌ی آسیایی استانبول برده می‌شوید تا در آن به تنگه‌ی بسفر بروید و سوار قایق شوید. بعد از این مرحله شما قایق سواری و پارو زنی را تجربه می‌کنید درحالیکه می‌توانید به خوراکی‌های خوشمزه نیز گاز بزنید و آنها را نوش جان کنید. بعد از پارو زنی شما به مکانی در این تنگه می‌روید که بتوانید در آن شنا کنید و یک خاطره‌ی منحصر به فرد در سفر با تور استانبول برای خودتان رقم بزنید.

 

۷ دلیل برای بازدید از تنگه‌ی بسفر استانبول

امکانات تور قایق سواری کانو در استانبول

۱- ارائه‌ی تجهیزات ایمنی کامل برای قایق سواری
۲- بطری‌های آب معدنی برای نوش جان کردن
۳- بلیط کشتی
۴- شنا کردن در آبی تمیز و جذاب
۵- قایق سواری در آرامش باورنکردنی تنگه‌ی بسفر
۶- صرف وعده‌ی غذایی ناهار البته به دلخواه و به هزینه خودتان

نکته: بعد از اینکه تور به پایان رسید می‌توانید به همراه برگزارکنندگان آن به رستوران بروید و یک ناهار عالی نوش جان کنید.

 

ساعت شروع تور قایق سواری کانو در استانبول

این تور از ساعت ۱۱ صبح آغاز می‌شود و حدود ۴ ساعت به درازا می‌کشد. در این ۴ ساعت احتمالا شما آنقدر گرسنه می‌شوید که بخواهید با برگزارکنندگان تور یک ناهار عالی در یکی از رستوران‌های ویژه‌ی استانبول نوش جان کنید.

 

تفریح در پارک آبی آکوا مارین استانبول

رویدادهای تور قایق سواری کانو در استانبول

۱- کشتی سواری در تنگه‌ی بسفر و تماشای مناظر خارق‌العاده از زیبایی‌های شهر استانبول
۲- قایق سواری و پارور زنی در آب‌های بسفر
۳- شنا در آب‌های بسفر
۴- نوش جان کردن خوراکی‌های سبک در انجام این تفریح
۵- نوش جان کردن ناهار به دلخواه به همراه برگزارکنندگان تور

نکات ویژه درباره تور قایق سواری کانو در استانبول

۱- برای شرکت در این تور باید از قبل ثبت‌نام انجام بدهید و برای انجام ثبت‌نام می‌توانید به سایت www.viator.com مراجعه کنید. در این سایت با جستجوی نام استانبول می‌توانید تور قایق سواری کانو را پیدا کنید و در آن ثبت‌نام نمایید.
۲- شرکت در این تور برای هیچ فردی محدودیت ندارد اما حضور در آن برای آنهایی که مشکلات ستون فقرات دارند و یا باردار هستند توصیه نمی‌شود. چرا که رویدادهای این تور برای آنها طراحی نشده است و ممکن است سبب آسیب رسیدن به آنها شود. همچنین کسانیکه بیماری‌های قلبی دارند و یا داروهای خاص مصرف می‌کنند بهتر است در این تور شرکت نکنند.
۳- افرادی که در این تور شرکت می‌کنند باید بدانند که قرار است قایق سواری کنند و پارو بزنند و همچنین تنی به آب بزنند و شنا کنند. بنابراین باید آمادگی بدنی لازم برای انجام این فعالیت‌ها را داشته باشند.
۴- حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان در این تور ۱۰ نفر خواهد بود. بنابراین تور قایق سواری کانوی شهر استانبول جزو تورهای خلوت در این شهر به شمار می‌آید.
۵- ابن تور برای برگزاری به حداقل تعداد شرکت‌کنندگان احتیاج دارد. بنابراین اگر تعداد به حدنصاب نرسد، برگزارکنندگان آن را لغو می‌نمایند.
۶- این تور در صورت شرایط جوی مناسب برگزار می‌شود. بنابراین در صورت بدی آب و هوا تور لغو و هزینه‌ی شما بهتان عودت داده خواهد شد. البته پیشنهادی نیز به شما ارائه می‌شود که طی آن می‌توانید یک روز دیگر در این تور شرکت کنید.
۷- در صورت لغو این تور از جانب شما اگر ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور این کار را انجام بدهید تمامی هزینه‌های شما بهتان عودت داده خواهد شد اما اگر بعد از ۲۴ ساعت باشد پولی به شما بازگردانده نخواهد شد.

 

جذاب‌ترین فستیوال‌های استانبول

۰۴ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران