تجربه‌های فراموش نشدنی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تجربه‌های فراموش نشدنی در دبی

دبی از شهرهای پیش‌روی دنیاست که به سرعت تغییر می‌کند. تجارب منحصر به فردی در این شهر وجود دارد که گردشگران می‌توانند در تور دبی آن‌ها را تجربه کنند. دبی به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصد امارات متحده عربی، به دلیل داشتن مراکز خرید لوکس، ساختمان‌های مرتفع و فوق‌العاده مدرن و دسترسی آسان به آن‌ها شهرت دارد. اگر به دنبال فرار از گشت و گذارهای معمول گردشگری هستید، در اینجا گزیده‌ای از مواردی که حتی محلی‌ها نیز توصیه می‌کنند وجود دارد که با هم بررسی می‌کنیم.

 

کروز شام Bateaux Dubai

این تنها کروز لوکس دبی با سرو شام در عرشه است. شما می‌توانید در تور Bateaux Dubai از شامی لذیذ و مجلل همراه با دیدنی‌های شهر در محاصره دیواری شیشه‌ای لذت ببرید. از نوشیدنی خوش آمدگویی لذت ببرید و در کنار پنجره به دیدن جاذبه‌های برجسته دبی مثل: پل Al Maktoum، برج‌های دوقلو و مسجد بزرگ را که در آسمان شب با نورهای سفید و زرد می‌درخشند تماشا کنید. سپس برای‌تان غذای اصلی در چهار کورس سرو می‌شود. همه غذاها فوق‌العاده و خوشمزه هستند، شما می‌توانید به نسبت غذایی که انتخاب می‌کنید نوشیدنی مناسب را برای خودتان بردارید. این تور ۲:۳۰ ساعت طول می‌کشد و  بلیط شرکت در آن به ازای هر نفر ۱۰۹ یورو است.

تور غذای خصوصی شامل ۱۰ طعم مختلف

دبی بهشت غذا است! شما می‌توانید با پیوستن به یک تور فرهنگی از در بهترین نقاط شهر طعم‌های فوق‌العاده‌ای را امتحان کنید. میزبان این تور خصوصی ۱۰ طعم مختلف محلی را برای ارائه به گردشگران انتخاب کرده و ارائه می‌دارد. شما با پیوستن به این تور تازه متوجه خواهید سد که بهترین غذاهای دبی تا چه اندازه خوشمزه هستند. این گردش غذایی از یک رستوران دنج و معتبر شروع می‌شود و به نسبت سلیقه شما از همبرگر شتر تا فست فود، سالاد تبوله، کوفته گوشت، نان عربی به اسم خوبز، بازار ادویه، بستنی زعفرانی، قهوه، نوشیدنی نعناع لیمو، آب‌نبات خرما و برخی دیگر از خوراکی‌های دیگر همراه با راهنمای محلی ادامه می‌یابد. در صورت داشتن رژیم غذایی خاص باید از قبل اطلاع دهید. این تور خصوصی ۳ ساعت طول می‌کشد و شرکت در آن به ازای هر نفر ۱۳۰ یورو است.

 

۶ تفریح معمول در سفر به دبی

سفر روزانه به شبه جزیره مسندم و کروز Dhow

شما در این سفر روزانه با قایق dhow از شلوغی دبی به شبه جزیره مسندم در دریای عمان فرار خواهید کرد. با مینی‌بوس‌های دارای کولر به خساب واقع در منطقه مسندم سفر خواهید کرد و بعد سوار قایقی به نام dhow (قایق چوبی عربی) می‌شوید. این منطقه به دلیل آب‌های آبی زلال، غارهای زیبا و کوه‌هایی که خط ساحلی را محاصره کرده‌اند، نروژ عربستان نامیده می‌شود. در جزیره صخره‌ای توقف کنید و به شنا و اسنورکل بپردازید. کروز شما شامل بوفه ناهار، نوشیدنی‌های نامحدود و استفاده از تجهیزات غواصی می‌شود. این تور ۹ ساعت طول می‌کشد و هزیبه بلیط آن ۱۶۶ یورو برای هر نفر است.

 

تفریحات رایگان در دبی برای سفری لذت‌بخش‌

تور فرهنگی قهوه و بازارهای رنگی

صبح‌تان را با دور شدن از آسمان خراش‌ها و هتل‌های فانتزی سبک دیگری شروع کنید و دبی قدیمی را قبل از استخراج نفت کشف کنید. شما در این تور می‌توانید با افراد محلی آشنا شوید و شیوه‌های زندگی سنتی را ببینید و نگین‌های پنهان محله الفهیدی را کشف کنید. بعد از آن نوبت خرید در بازارهای سنتی و قدیمی دبی است. شما در این بازارها می‌توانید چیزهای جذابی با بهترین قیمت‌ها پیدا کنید. شرکت در این تور فرهنگی کوچک بین ۳ تا ۴ ساعت طول می‌کشد و هزینه آن برای هر نفر ۷۲ دلار است.

تور جاذبه‌های شهر Al Ain همراه با ناهار

در این تور روزانه می‌توانید از جاذبه‌های Al Ain تا فضای سبز، خودتان را غرق در دیدنی‌های شهر کنید. سوار وسلیه نقلیه کولردار شوید، از صحرا عبور کنید تا این شهر آرام و دوست داشتی که در بین کوه‌های دندانه‌دار حجر در مرز عمان قرار گرفته را کاوش کنید. تاریخچه آن را از راهنمای خود بپرسید و از قلعه Al Jahili کاخ پادشاهی سابق، دو موزه و کانال آبی فلج (falaj) عکس‌های کارت پستالی بیاندازید. پاهای خود را در چشمه‌های آب گرم زیر کوه جبل حافه خنک کنید و بعد با بازدید از بازار سنتی شتر سفرتان را به پایان برسانید. این تور جذاب فرهنگی ۸ ساعت به طول می‌انجامد و هزینه شرکت در آن ۶۴ یورو برای هر نفر است.

 

روزهای گرم دبی را با این تفریح‌ها خنک کنید

تور شبانه حیات وحش

برای فرار و ماجراجویی از شهر خارج شده و در یک سفر جاده‌ای به صحراگردی در دبی بروید. برخلاف تصور عمومی زندگی شبانه صحرا به شدت زیبا و دیدنی است. بسیاری از گونه‌های کویری که سازگاری عجیبی با این شرایط آب و هوایی دارند را می‌توانید در این تور شبانه ۴ ساعته رصد کنید. قیمت شرکت در این تور برای هر نفر ۸۹ یورو است.

۲۱ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران