سفری فراموش نشدنی با کشتی به دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
سفری فراموش نشدنی با کشتی به دبی

هواپیما، اتومبیل، قطار، اتوبوس و همچنین کشتی از وسیله­‌های رساندن شما به مقصد گردشگری است. این که شما کدام وسیله را برای سفر خود انتخاب کنید بستگی به مقصد گردشگری، بودجه شما برای سفر و از آن مهم‌تر روحیه و سلیقه شما بستگی خواهد داشت. مسافرت با کشتی یکی از وسیله‌های نادر برای مسافرت است. زیرا کشورهایی که می‌توان با کشتی به آن‌ها دسترسی پیدا کرد کم است. اگر به سفرهای آبی علاقه دارید و دنبال ایجاد تنوع در سفر خود هستید سفر به دبی با کشتی برای ایرانیان بهترین گزینه است. نزدیک بودن دبی به ایران و طبیعت فوق‌العاده زیبای خلیج فارس سفر با تور دبی با کشتی را به یکی از سفرهای فراموش نشدنی تبدیل خواهد کرد.

در هر مسافرتی مسیر انتخابی سفر می­‌تواند به طور کل برنامه سفر شما را تغییر دهد. با انتخاب سفر به دبی با کشتی علاوه بر اینکه در دبی لحظات بسیار خوبی را خواهید گذرانید. بلکه مسیر سفر نیز برای شما جذاب و فراموش نشدنی خواهد بود. پس اگر از مسافرت­‌های تکراری و کلیشه‌‌­ای خسته شده­‌اید همین الان یک سفر دریایی عالی را برای دبی انتخاب کنید. از زیبایی‌های سفر دریایی غافل نشوید و با سفر به دبی با کشتی از لحظه به لحظه سفر خود لذت ببرید.

 

سفر دریایی به دبی

با انتخاب سفر به دبی با کشتی تجربه خاصی را برای خود رقم خواهید زد. در این سفر شما شانس دیدن موجودات دریایی و آب­های نیلگون خلیج فارس را خواهید داشت. سفر دریایی به دبی هم هزینه کم‌تری نسبت به هواپیما خواهد داشت و هم لذت بیشتر. سفر دریایی به دبی این شانس را به مسافران می­‌دهد که در ساعات مختلف روز در وسط دریا باشند و تمامی حالات دریا را مشاهده کنند.

 

تورهای خاطره‌انگیز اتوبوس‌های روباز دبی

سفر دریایی به دبی

 

مسافران سفر دریایی به دبی معمولا باید در ساعت ۱۰ صبح در بندرلنگه حضور داشته باشند. در مسیر برگشت به ایران نیز کشتی برگشت به ایران معمولا ساعت ۴ حرکت می‌کند. برای سفرهای دریایی نمی‌توان ساعت و زمان دقیقی را در نظر گرفت. زیرا شرایط آب و هوا و مواج بودن دریا در زمان حرکت و طول سفر بسیار تاثیر دارد. تقریبا سفر دریایی به دبی ۷ الی ۸ ساعت طول می‌کشد. یکی دیگر از محسنات سفر به دبی با کشتی میزان باری است که هر مسافر می‌تواند با خود جابه‌جا کند. در سفر با هواپیما هر شخص می‌تواند ۲۰ کیلوگرم بار را با خود جابه‌جا کند. این مقدار در سفر با کشتی ۷۰ کیلو‌گرم است. مسافران برای هر یک کیلوگرم بار اضافه، ۵ هزار تومان جریمه می‌شوند.

 

سفر به دبی

 

خرید بلیط سفر به دبی با کشتی

امروزه با راحت‌تر شدن تمامی کارها با اینترنت خرید بلیط‌های مسافرتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. خرید بلیط سفر به دبی با کشتی را می‌توانید به صورت اینترنتی و به راحتی از آژانس‌های مسافرتی خریداری کنید. همچنین می‌توانید به یکی از شهرهای ساحلی جنوب سفر کنید و از آن‌جا خرید بلیط سفر به دبی با کشتی را انجام دهید. البته قبل از سفر به دبی تاریخ اعتبار پاسپورت خود را کنترل کنید. سپس برای گرفتن ویزا اقدام کنید که بدون ویزا اجازه ورود به دبی را نخواهید داشت.

 

هتل‌های ارزان دبی به انتخاب کاربران تریپ‌ ادوایزر

سفر دریایی به دبی

 

الان زمان مناسبی برای تصمیم‌گیری برای خرید بلیط سفر به دبی با کشتی است. زیرا دبی دارای آب و هوایی گرم و شرجی است. سفر در تابستان و ماه‌های گرم سال می‌تواند برای مسافران بسیار ناخوشایند باشد. به همین دلیل با نزدیک شدن به ماه‌های خنک و سرد سال می‌توانید تاریخ دقیق سفرتان را به دبی مشخص کنید. البته اگر هم تابستان را برای سفر خود انتخاب کردید نگران گرما نباشد زیرا همه مکان‌ها به سیستم‌های خنک کننده مجهز هستند. فقط با سفر به دبی در فصل‌های پاییز و زمستان می‌توانید راحت‌تر از تفریحات هوای آزاد لذت ببرید.

 

جشنواره‌های هیجان‌انگیز دبی در ماه اکتبر

سفر به دبی

 

هزینه خرید بلیط سفر به دبی با کشتی

در مورد هزینه خرید بلیط سفر به دبی با کشتی باید گفت که بستگی به انتخاب شما دارد. بلیط‌ها به دو دسته تندرو و عادی دسته‌بندی می‌شوند. مثلا هزینه خرید بلیط سفر به دبی با کشتی از بندر لنگه برای مسافران عادی حدود ۲۷۰ تا ۳۲۰ هزار تومان (یکسره) و حدود ۴۵۰ تا۵۰۰ هزار تومان (دوسره) است. البته همانند هر سفر دیگر می‌توانید به آژانس مسافرتی رجوع کنید و تور دریایی سفر به دبی را خریداری کنید. همانند سفر هوایی در سفر با کشتی نیز باید عوارض خروج از کشور را پرداخت کنید. عوارض خروج از کشور برای مسیر دریایی ۲۵ هزار تومان است. در حالی که عوارض خروج از کشور با هواپیما ۷۵ هزار تومان است.

۲۴ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران