راهنمای خرید از اوت‌لت‌ دیپو آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
راهنمای خرید از اوت‌لت‌ دیپو آنتالیا

آنتالیا شهر خوشگذرانی‌ها و تفریحات ترکیه است. جاییکه در تمامی فصل‌های سال گردشگر دارد و در فصل‌های بهاری به بهشت تبدیل می‌شود. شهری پر رویداد با امکانات توریستی فوق‌العاده. هرکدام از هتل‌های این شهر بهترین امکانات تفریحی را دارند. اسپاهای لوکس دارند، استخرهای شیک دارند، ساحل اختصاصی جذاب دارند، اینترنت پرسرعت دارند، سالن‌های برگزاری کنسرت دارند و ... . البته در کنار امکانات لوکس، این شهر امکانات ارزان قیمت اما با کیفیت و مناسب نیز دارد. در سفرتان با تور آنتالیا اگر قصد خرید دارید و می‌خواهید به یکی از بهترین فروشگاه‌ها و مرکزخریدهایش بروید همراه ما باشید تا اوت‌لت دیپو در این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. 


خرید در آنتالیا

برای انجام انواع خریدها در آنتالیا گزینه‌های مختلفی پیش رو دارید. در این شهر هم به تعداد کافی مرکزخرید وجود دارد، هم اوت‌لت و هم البته بازار. حالا با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید و نیز چیزی که قصد خرید آن را دارید می‌توانید به مراکز خرید مختلف این شهر سر بزنید. البته توصیه‌ی ما به شما این است که زیاد وقت خود را صرف خرید در این جزیره نکنید اما اگر قصد خرید بهترین سوغاتی‌های آنتالیا را دارید می‌توانید روی تمامی فروشگاه‌های این شهر حساب باز کنید. در مرکزخریدها و اوت‌لت‌های این شهر می‌توانید سراغ برترین برندهای اروپایی و ترکی را در زمینه‌ی پوشاک بگیرید و در بازارها نیز می‌توانید اجناس با مارک‌های متفرقه را ارزان خریداری نمایید. به شما توصیه می‌کنیم بسته به اینکه چند روز مهمان این شهر هستید و فرصت دارید جاذبه‌های دیدنی را بازدید و از امکانات تفریحی استفاده نمایید، برای خرید برنامه‌ریزی کنید. اگر کوتاه در این شهر می‌مانید زیاد به فکر سر زدن به مرکزخریدهای مختلف نباشید. در این صورت یک مرکزخرید را در نظر بگیرید و هرچه می‌خواهید را از آن بخرید. یکی از بهترین مرکزخریدهای آنتالیا که می‌توانید خریدهای متنوع در آن انجام بدهید و در ضمن زیاد نیز بودجه‌تان را صرف خرید سوغاتی نکنید اوت‌لت دیپو است. همراه ما باشید تا دیپو را مفصل خدمتتان معرفی نماییم.

 

در آنتالیا چی بخریم ؟ از کجا بخریم؟

deepo outlet antalya

اوت‌لت دیپو (Deepo Outlet) یکی از بهترین مرکزخریدهای آنتالیا

در سال ۲۰۰۴ اوت‌لتی در آنتالیا افتتاح شد که از آن زمان تا امروز یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید این شهر به شمار می‌آید. اوت‌لتی که بنای زیبایی به رنگ نارنجی دارد و معماری‌ جذابش نیز به شهرت آن اضافه کرده است. مطابق با آمار جمعیتی در حدود ۵ میلیون نفر در سال از این اوت‌لت خرید می‌کنند و بیست و پنج درصد این جمعیت را توریست‌ها تشکیل می‌دهند. این اوت‌لت جدای از امکانات تفریحی، ۹۰ فروشگاه در خود دارد که این ۹۰ فروشگاه، هم برندهای معروف در زمینه‌ی پوشاک هستند و هم برندهای معمولی. بنابراین در این اوت‌لت هم می‌توانید خریدهای لوکس انجام بدهید و هم خریدهای ارزان قیمت. پیشنهاد ما به شما این است در مراجعه به این اوت‌لت از برندهای ترکیه‌ای استقبال نمایید. چرا که هم هزینه‌های خرید شما را کاهش می‌دهند و هم اجناس نسبتا با کیفیتی هستند.

 

۷ تفریح ماجراجویانه در سفر به آنتالیا

deepo outlet antalya

امکانات تفریحی اوت‌لت دیپو (Deepo Outlet)

این مرکز خرید جدای از فروشگاه‌های مناسب برای خرید، امکانات تفریحی مناسبی نیز در خود دارد. دیپو در خود مجموع ۱۵ کافه و رستوران دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید فست‌فودها، دسرها و قهوه‌های خوب سفارش بدهید و نوش جان کنید. قهوه‌ها و فست‌فودهایی که قیمت آنها گران نیستند و به همین دلیل در بودجه‌ی سفر شما صرفه‌جویی ایجاد می‌کنند. همچنین شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید ۳ هزار متر مربع از مساحت این اوت‌لت به یک پیست کارتینگ اختصاص داده شده است. بنابراین جدای از خرید، برای تفریح نیز می‌توانید به دیپو مراجعه کنید. تفریحی که هم می‌تواند سر شما را گرم کند و هم اگر با خانواده به آنتالیا سفر کرده‌اید سر فرزندان نوجوان‌تان را. همچنین این اوت‌لت در خود ۵۰۰ متر مربع زمین بازی کودکان دارد. بنابراین اگر به همراه فرزندان خود به آنتالیا رفته‌اید و می‌خواهید وقتی که خرید می‌کنید سرِ آنها را نیز گرم نمایید تا جلوی غر زدن‌شان را بگیرید به این اوت‌لت تشریف ببرید.

 

بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا

Deepo Outlet 

بازدید از اوت‌لت دیپو (Deepo Outlet)

دیپو دقیقا در مقابل فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است و از این رو دسترسی مناسبی دارد. در هرکجای این شهر اقامت داشته باشید به راحتی می‌توانید خودتان را به دیپو برسانید. درهای این اوت‌لت همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها با تخفیفات و اجناس ارزان استقبال می‌کند.

Deepo Outlet

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران