۶ تفریح خاطره‌انگیز در غروب زیبای تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
۶ تفریح خاطره‌انگیز در غروب زیبای تفلیس

تفلیس زیباست. زیبایی‌اش بی‌انتهاست. امن است. امنیتش در شبانه‌روز برپاست. پر از مکان‌هایی برای بازدید است. پر از شور برای زندگی و پر از حال بری تفریح. شهری با بهترین رستوران‌ها و هتل‌ها و کافه‌ها. شهری با مردمانی مهمان‌نواز. شهری که در آن می‌شود رویاپردازی کرد و به رویاها پر و بال داد. در سفرتان با تور گرجستان به تفلیس اگر به دنبال عصرهای خاطره‌انگیز و جذاب هستید همراه ما باشید تا به شما بگوییم غروب‌های این شهر را چگونه بگذرانید.


۱- در تفلیس محله‌گردی کنید

یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید انجام بدهید محله گردی در تفلیس است. این شهر در خود محله‌های متفاوتی دارد که از خیابان‌های گوناگون تشکیل شده‌اند. محله‌هایی که هرکدام یک بافت خاص دارند و گشت و گذار در هرکدام آنها سبب می‌شود با یک موقعیت مکانی و فضایی متفاوت آشنا شوید. همه روزه در این شهر تورهای زیادی برگزار می‌شوند که شما طی آنها می‌توانید به محله‌های مختلف این شهر سر بزنید و در خیابان‌هایش گشت و گذار کنید. این تورها رایگان هستند و شما اگر دوست داشته باشید می‌توانید به راهنمایتان انعام پرداخت کنید. تورهایی که یک نوبت در صبح برگزار می‌شوند و یک نوبت در عصر. بنابراین اگر دوست دارید محله‌های مختلف این شهر را عصرها مشاهده کنید به شما توصیه می‌کنیم در تورهای عصرگاهی شرکت کنید.

 

 ۲ تور ماجراجویانه‌ی جذاب در سفر به تفلیس 

تفلیس


۲- به حمام‌های سنتی تفلیس بروید

حمام‌های سنتی تفلیس شمایلی مانند حمام‌های سنتی ایرانی دارند و رویدادهایی که درون آنها به وقوع می‌پیوندند به حمام‌های سنتی ترکی شبیه هستند. اما آنچه این حمام‌ها را از حمام‌های سنتی ایرانی و ترکی متمایز می‌کند، آب آنهاست. آب این حمام‌ها از چشمه‌های آب گرم است و همین باعث می‌شود برای درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی و استخوانی مفید باشد. حمام‌هایی که ورود به آنها نزدیک به ۱۰ لاری هزینه نیاز دارد و برای شست و شوی خودتان درون آنها می‌توانید دلاک بگیرید. حمام‌هایی که رفتن به آنها سبب می‌شود سبک شوید و حالتان حسابی جا بیاید. در سفرتان با تور تفلیس به شما توصیه می‌کنیم عصر را برای رفتن به این حمام‌ها انتخاب کنید. چرا که از صبح می‌توانید یک روز گردشگرانه‌ی پر بازدید داشته باشید و بعد برای رفع خستگی به این حمام‌ها بیایید و دست آخر بعد از حمام نیز یک خواب عالی داشته باشید.

 

 خیابان پکینی تفلیس، شانزلیزه گرجستان برای گردشگران 

تفلیس


۳- به دیدن پل صلح بروید

پل صلح تفلیس یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر تفلیس است که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده است. پلی بر روی رودخانه‌ی کورا به طول ۱۵۰ متر که بخش سنتی شهر تفلیس را به بخش مدرن آن پیوند می‌زند. پلی که با تعداد زیادی لامپ LED تزئین شده است و شباهنگام نورپردازی ویژه‌ای دارد. پلی که توسط معمار معروف ایتالیایی مایکل دی‌لوچی طراحی شده است و ۷۵۰ کیلوگرم وزن دارد. اگر به این پل بروید و گردش کنید تعداد زیادی از جاذبه‌های گردشگری شهر تفلیس از جمله کلیسای جامع سامبا، بازار قدیمی، چرخ و فلک تفلیس، قلعه ناریکالا و کلیسای متختی تفلیس مقابل دیدگان شما قرار می‌گیرند. اگر عصر به دیدن این پل بروید می‌توانید هنگامیکه شهر دارد رنگ می‌بازد آن را تماشا کنید و بعد نیز وقتی نور آسمان خاموش می‌شود به پل و نورپردازی فوق‌العاده‌اش نگاهی بیندازید.

 

تفلیس


۴- به سالن‌های زیبایی شهر تشریف ببرید

یکی از معروف‌ترین مکان‌هایی که در سفر به تفلیس می‌توانید به آنها مراجعه کنید سالن‌های زیبایی هستند. سالن‌هایی که انواع خدمات مربوط به آرایش را به شما ارائه می‌کنند. سالن‌هایی که بهترین آرایشگران گرجستان در آن استخدام هستند و تمامی مدهای روز دنیا چه در زمینه‌ی آرایش و پیرایش آقایان و چه در زمینه‌ی آرایش و پیرایش بانوان را بلد هستند. سالن‌هایی که انواع خدمات از جمله خدمات مربوط به مو، مانیکور، پدیکور، لیزر، اپیلاسیون، سولاریوم و ماساژ را به مشتریان‌شان ارائه می‌دهند.

 

تفلیس


۵- خوشمزه‌ترین دسرها و بستنی‌ها را در خیابان‌های تفلیس نوش جان کنید

در شهر تفلیس می‌توانید خوشمزه‌ترین بستنی‌های عمرتان را نوش جان کنید. بستنی‌هایی که با الگوبرداری از بستنی‌های ایتالیایی درست می‌شوند و در اندازه‌های مختلف و همینطور به شکل‌های گوناگون سرو می‌شوند. بستنی‌هایی میوه‌ای و خامه‌ای. بستنی‌هایی که برای نوش جان کردن آنها باید رژیم‌های غذایی‌تان را کنار بگذارید.

 

 خوشمزه‌ترین دسرها و بستنی‌ها را در تفلیس امتحان کنید 

تفلیس


۶- به کافه‌ها تشریف ببرید

در سفر به تفلیس قطعا یکی از خاطره‌انگیزترین تفریحاتی که می‌توانید انجام بدهید رفتن به کافه‌ها و نوش جان کردن بهترین قهوه‌هاست. این شهر در خود کافه‌های روشنفکری بسیار دارد که هرکدام‌شان یک فضای متفاوت برای مراجعه‌کنندگان‌شان می‌سازند. کافه‌هایی که درهای‌شان تا اواخر شب به روی مشتریان‌شان باز است و از حضور آنها استقبال می‌کنند. کافه‌هایی که در برخی از آنها می‌توانید شاهد موسیقی زنده باشید. رفتن به کافه‌های این شهر در عصرها برای بیرون کردن خستگی از تن‌تان بعد از بازدید از مکان‌های دیدنی این شهر می‌تواند بسیار دلچسب باشد.

 

  کافه‌های جذاب تفلیس برای لذت بردن از موسیقی زنده 

تفلیس

۰۶ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران