۷ تفریح آبی هیجان‌انگیز در سواحل سامویی

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
۷ تفریح آبی هیجان‌انگیز در سواحل سامویی

سامویی یکی از برترین جزایر تفریحی تایلند است که به اندازه پاتایا و پوکت معروف نیست اما با رفتن به آن می‌توانید به اندازه سفر به پاتایا و پوکت خوش بگذرانید و خاطره بسازید. جزیره‌ای که برای سفرهای رمانتیک و عاشقانه نقاط دنج مخصوص به خودش را دارد و برای سفرهای دورهمی و شلوغ، نقاط پرشور مخصوص به خود را. جزیره‌ای که اقامتگاه‌های درجه یک در خود کم ندارد و هرساله بی‌شمار مسافر را در آن‌ها میزبانی می‌کند. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال تفریحات آبی هیجان‌انگیز هستید همراه ما باشید تا ۷ تفریح فراموش ناشدنی در سواحل این جزیره را یک به یک خدمتتان بازگو کنیم.


۱- جت اسکی

اگر می‌خواهید اوج هیجان را تجربه کنید و بدانید سرعت در آب چیست به شما توصیه می‌کنیم جت اسکی سوار شوید. این موتور به شما امکان می‌دهد تا جاییکه می‌توانید گاز بدهید و سطح آب را بشکافید و پیش بروید. تفریحی که در سواحل پوکت و پاتایا و همینطور سامویی می‌توانید به بهترین صورت آن را انجام بدهید و خاطره برای خود بسازید. برای انجام این تفریح در سواحل سامویی باید مبلغی میان ۱۵ تا ۲۵ دلار هزینه کنید.

 

بهترین بازارهای شبانه در جزیره سامویی ، تایلند


۲- ویک بوردینگ

اگر می‌خواهید هنگامیکه روی تخته سوار هستید با سرعت کشیده شوید و پیش بروید در سفرتان به سامویی این تفریح را امتحان کنید. تفریحی که برای انجام آن باید اندکی حرفه‌ای باشید اما اگر حرفه‌ای هم نبودید می‌توانید در سواحل این جزیره به کلاس‌های آموزشی بروید. تفریحی که برای دو ساعت انجام آن باید در حدود ۱۰ تا ۱۷ دلار هزینه کنید. تفریحی که امنیت بالا و قابل ملاحظه‌ای دارد اما برای نوجوانان و خردسالان چندان مناسب نیست.

 


۳- قایقرانی

سامویی یکی از جزیره‌های زیبای تایلند است که ماجراجویی را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد. جزیره‌ای که با رفتن به آن می‌شود برای کشف با کشتی و قایق زد به دل آب و چیزهای جدید فهمید. جزیره‌ای که در آن و دیگر جزایر کوچک اطرافش می‌شود از طریق قایقرانی تجربه‌ها و احساساتی نو به دست آورد. در سفرتان به این جزیره اگر اهل دل هستید و می‌خواهید با چیزهای جدید در زندگی روبه‌رو شوید به شما توصیه می‌کنیم قایق‌سواری را امتحان کنید. تفریحی که در دل آن می‌توانید ماهیگیری نیز انجام بدهید. برای انجام این تفریح بسته به آنکه ماجراجویی‌تان چقدر طولانی باشد؛ برای چند ساعت باشد یا چند روز باید هزینه‌های متفاوتی بپردازید.

 

بهترین سواحل سامویی برای شناکردن در آب‌های آرام و درخشان


۴- کایت سورفینگ

یک تخته موج، یک کسی که می‌خواهد یک تفریح متفاوت انجام بدهد، یک کایت که در آسمان درحال پرواز است و یک بند که همگی این سه جزء را به هم متصل می‌کند وسایل سبب ساختن یکی از تفریحات هیجان‌انگیز آبی در جهان هستند که شما با رفتن به سامویی می‌توانید آن را تجربه کنید. تفریحی که برای انجامش نیاز به مهارت است و برای یادگیری این مهارت کلاس‌های زیادی در سواحل این شهر برگزار می‌شوند. کلاس‌هایی که هرکدام متناسب با استاد، تجهیزات و ساعات آموزش هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌کنند اما میانگین هزینه‌ی آنها در حدود ۳۵ دلار برای یک ساعت تفریح و آموزش است.

 


۵- غواصی

سامویی پر از مراکزی است که غواصی را برای شما به ارمغان می‌آورند. مراکزی که هرکدام شما را با بخش‌های مختلفی از جهان زیر آب آشنا می‌کنند و قادرند شما را صاحب یک تجربه خاص در هستی کنند. مراکزی که بهترین تجهیزات را برای غواصی دارند و با آنها می‌توانند امکان این تجربه را برای نوجوانان و خردسالان نیز فراهم آورند. مراکزی که به همراه مربی شما را به قلب آب می‌فرستند و اگر مایل باشید آن پایین از شما فیلمبرداری و عکاسی نیز می‌کنند. مراکزی که هرکدام‌شان در ازای خدماتی که به شما ارائه می‌دهند هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌کنند.

 

پارک ملی شگفت‌انگیز و رویایی آنگ تونگ ، مرواریدی زیبا در سامویی


۶- کایاک

کایاک یعنی نشستن در یک قایق تکنفره و رفتن به دورترین نقطه‌ها. آنجاها که آبی آسمان و دریا یکی می‌شوند و همه چیز صدای سکوت به خود می‌گیرد و آرامش. کایاک یعنی تفریحی که بی‌خویشتنی را به شما آموزش می‌دهد. یعنی پارو زدن، تلاش کردن، پیش رفتن و رفتن. در سفرتان به سامویی اگر می‌خواهید اندکی از شلوغی‌ها و شورها و هیجان‌ها به در آیید و یک تفریح متفاوت را تجربه کنید به شما توصیه می‌کنیم کایاک سواری کنید.

 


۷- قایق موزی

آنهایی که می‌خواهند تفریحات آبی انجام دهند اما چندان نمی‌خواهند تفریح‌شان با مخاطرات همراه باشد سوار شدن بر قایق موزی می‌تواند یک تفریح بسیار خاطره‌انگیز برایشان باشد. قایقی بادی که توسط یک قایق موتوری کشیده می‌شود درحالیکه چندین نفر سوار بر آن هستند. تفریحی که به صورت خانوادگی می‌توانید آن را انجام بدهید و خاطره بسازید.

 

بهترین کارهایی که می‌توانید در بوفوت کوه سامویی انجام دهید

۱۰ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران