مدرن‌ترین و لاکچری‌ترین سالن‌های سینمایی سنگاپور

جاذبه‌های گردشگری سنگاپور
مدرن‌ترین و لاکچری‌ترین سالن‌های سینمایی سنگاپور

فیلم تماشا کردن، این روزها به سادگی داشتن یک گوشی و یک اینترنت همراه امکان‌پذیر شده است. می‌توانید خیلی راحت در گوشی تلفن همراه‌تان، روی صفحه لپ تاپ، تلویزیون و سینمای خانگی خود فیلم‌های سینمایی روز دنیا را تماشا کنید. با این حال چرا هنوز هم سینما رفتن، طرفدارهای زیادی دارد؟

تماشا کردن فیلم در سینما، می‌تواند یک تجربه چند جانبه باشد. یعنی شما صرفا برای تماشا کردن فیلم به سینما نمی‌روید، بلکه تجربه تماشای جمعی یک فیلم، بر روی یک صفحه بزرگ مشترک و با صدای با کیفیت و اثرگذار، هنوز هم بازار سینماها را گرم نگه داشته است.

نظرتان درباره سینماهای متفاوت و عجیب و غریبی که در خواب هم ندیده‌اید، چیست؟ سنگاپور، یکی از مدرن‌ترین مکان‌های آسیا است که با سینماهای متفاوتی از شما استقبال خواهد کرد. از سینماهایی با غول پیکرترین صفحه‌های نمایش فیلم تا سالن‌هایی با صندلی‌های راحت چرمی، ماساژ و خدمات سرو نوشیدنی!

 

سینما Golden Village Suntec City

اگر دوست دارید در حالیکه بر روی راحت‌ترین صندلی‌های سینمایی دنیا نشسته‌اید، فیلم تماشا کنید، حتما در سفر خود با تور کوالالامپور و سنگاپور سری به این سینما بزنید. علاوه بر صندلی‌های فوق راحت و کاملا ارگونومیک، با حضور در این سینما شانس این را خواهید داشت که صدای فیلم را با سیستم صوتی منحصر به فردی بشنوید که شما را به حال و هوای فیلم نزدیک‌تر می‌کند.

 

 ۶ فعالیت جذاب برای گذراندن یک ماه‌عسل رویایی در سنگاپور 

Golden Village Suntec City

 

این سیستم صوتی ویژه در سالن شماره دو سینما Golden Village Suntec City راه‌اندازی شده است. انتخاب دیگر شما، سالن کلاس طلایی این سینما است که به شما امکان می‌دهد یک سالن اختصاصی با صندلی‌های برقی الکترونیکی ماساژور دار را برای خود دربست کنید! فیلم ببینید، غذا بخورید و از نوشیدنی‌های ویژه خود لذت ببرید.

 

سینما Golden Village VivoCity

Golden Village VivoCity  نام سالن سینمایی دیگری در سنگاپور است که یکی از لاکچری‌ترین سالن‌های سینمایی آسیا است. این سالن از تکنولوژی مولتی پلاس استفاده می‌کند و با پانزده نمایشگر در سه سالن با سطح کلاس متفاوت برای شما فیلم نمایش خواهد داد.

سالن ویژه این مجموعه به نامGVmax ، با صندلی‌های نرم و تمام چرم در اختیار بازدیدکنندگان لاکچری قرار می‌گیرد تا در یک فضای خصوصی از تماشای فیلم لذت ببرید. ناگفته نماند در صورتی که حین تماشای فیلم دل‌تان خواست یک نوشیدنی میل کنید یا میان‌وعده سبکی بخورید، با تلفن‌های هوشمندی که در کنار شما قرار گرفته‌اند، می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید.

 

Golden Village VivoCity

 

سینما The Cathay Cineplex

سالن سینمایی The Cathay Cineplex در گذشته‌های نه چندان دور، به عنوان تنها سالن سینمایی سنگاپور که صندلی‌های ارگونومیک و استاندارد داشت، شناخته می‌شد. این سینما اکنون هم سیستم خود را ارتقاء داده است. می‌توانید روی صندلی‌های راحت کنترلی بنشینید، آن‌ها را به حالت مورد نظر خود تنظیم کنید، نوشیدنی بخورید، ماساژ بگیرید و فیلم سینمایی مورد نظر خود را تماشا کنید.

 

 شش تفریح جذاب و خانوادگی در شب‌های سنگاپور 

The Cathay Cineplex

 

سالن شماره یک این مجموعه سینمایی که به عنوان سالن Grand Cathay  شناخته می‌شود، یک سالن سینمایی بزرگ است که با تکنولوژی نوین خود به شما یک تجربه شنوایی و دیداری با کیفیت بالا را ارایه می‌کند.انتخاب دیگر شما این است که در سالن‌های نیمه خصوصی این سینما فیلم تماشا کنید. جایی که صندلی‌ها یا مجموعه دو صندلی‌ با یک پرده دیوار مانند از هم جدا شده‌اند و یک حریم کاملا شخصی را برای‌تان فراهم خواهند کرد.

 

سینما و تئاتر Shaw Theatres Lido

با حضور در این سینما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. این سینما در قلب شهر سنگاپور و در نزدیکی بهترین مراکز خرید این شهر واقع شده است. این یعنی هنگامی که شما در حال فیلم دیدن هستید، هم‌سفرهای شما می‌توانند از بازارگردی و خرید لذت ببرند.

جالب است بدانید که این سینما در میان یک باغ بزرگ ساخته شده است. هنگامی که در لابی سالن سینما قدم می‌زنید خودتان را بر روی یک کف شیشه‌ای خواهید دید که به شما امکان می‌دهد یک منظره با شکوه از باغچه زیر پای خود تماشا کنید.

 

Shaw Theatres Lido

 

پرده سینما و کیفیت تصویر و صدا هم در بالاترین حالت خود قرار دارد چراکه در ساخت این سینما و تجهیز کردن آن از روزآمد ترین تکنولوژی‌های جهان استفاده شده است که مانند آن را در بسیاری دیگر از کشورهای دنیا نخواهید دید.

این سالن سینما و تئاتر، نخستین سیستم تئاتر دیجیتال IMAX در سنگاپور را هم در خود جای داده است. صفحه‌های IMAX بسیار بزرگتر از سینماهای معمولی هستند. علاوه بر این بر روی این صفحه بزرگ و جادویی می‌توانید با تماشای فیلم‌های سه بعدی یک هیجان واقعی را تجربه کنید.

 

سالن سینما و تئاتر Shaw Theaters Waterway Point

این سالن، جدیدترین سینمای سنگاپور است که به تازگی به سیستم نمایشی IMAX یا همان اسکرین‌های غول پیکر مجهز شده است. هرچند که عظمت آن به Shaw Theaters Lido نخواهد رسید.

 

 ۱۳ کاری که به هیچ‌وجه نباید در سنگاپور انجام دهید 

Shaw Theaters Waterway Point

 

یک نکته جالب دیگر برای این سالن سینمای جدید شهر سنگاپور این است که این سالن در زیرِ زمین ساخته شده است! یعنی شما می‌توانید درست در زیر سطح زمین به تماشای فیلم بپردازید. تصور کنید در زیر سطح زمین به تماشای یک فیلم هیجان انگیز ترسناک نشسته باشید. آیا می‌توانید از این ماجراجویی منحصر به فرد چشم بپوشید؟

۲۷ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران