امکانات مرکز خرید ICONSIAM بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
امکانات مرکز خرید ICONSIAM بانکوک

احتمالا شما هم در مورد لاکچری‌ترین مرکز خرید بانکوک یعنی ICONSIAM شنیده‌اید یا این که قصد دارید در سفر با تور تایلند، از این مکان جذاب دیدن کنید. این مرکز خرید در کنار رودخانه واقع شده و بزرگی و رنگارنگ بودنش جذابیتی دوچندان به آن داده و خب همه می‌دانیم که وقتی حرف از خریدهای لاکچری می‌شود، چه برندها و چه فروشگاه‌هایی انتظار ما را می‌کشند. با این حال ما می‌خواهیم ۷ فعالیتی را که غیر از خرید می‌توانید در این مرکز جذاب و مدرن تجربه کنید به شما معرفی کنیم.


۱- تجربه بازار شناوری سرپوشیده!

این بازار شناور که در کانال مصنوعی داخل این مرکز خرید درست شده، یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های شما در ICONSIAM خواهد بود. چند نکته در مورد این بازار وجود دارد، اول این که بر خلاف تمام این مرکز خرید، بازار شناور جایی ارزان برای خرید است، انواع غذاهای تایلندی روی قایق‌ها پخته و عرضه می‌شوند و البته مکانی شلوغ و جالب توجه است و کاملا شما را از جو کل مرکز خرید بیرون می‌برد.

 

مرکز خرید ICONSIAM بانکوک


۲- خوردن غذا در رستوران‌های تایلندی

اگر نمی‌توانید در صف شلوغ رستوران‌های غربی و فست فودها بمانید، حتما سری به رستوران‌های تایلندی این مرکز خرید بزنید که از جمله بهترین‌ها در منطقه هستند، دکور زیبایی دارند و البته غذاهای خوشمزه‌ای که شما را عاشق خود می‌کنند. از جمله این رستوران‌ها حتما به Thipsamai، MK Live و Bar B Q Plaza بروید و همچنین غذاهای دریایی تایلندی را در Laem Charoen Seafood سفارش دهید.

 

۶ رستوران ارزان قیمت برای سفری ارزان به بانکوک

مرکز خرید ICONSIAM بانکوک


۳- از بخش‌های زیبای این مرکز خرید دیدن کنید

دو قست این مرکز خرید را می‌توان جاذبه‌های گردشگری جدید این منطقه از بانکوک به شمار آورد. اولی آبنمای بزرگ و زیبایی است که شب‌ها با نور و موزیک نمایشی زیبا برای مشتریان ICONSIAM و مردمی که در این محل هستند اجرا می‌کند و دیگری Alangkarn Zone در طبقه‌ی ششم است که جدا از دکور زیبایش، این مکان نیز دارای یک آبنمای متفاوت بوده که سه بار در طول روز نمایشی خاص با افکت‌های سه بعدی تصویری و همچنین نورهای LED و موزیک را اجرا می‌کند.

 

Alangkarn Zone


۴- فیلم دیدن برای تمام اعضای خانواده

Icon Cineconic نام مجموعه‌ی سینمایی این مرکز خرید است که شما می‌توانید در سالن‌های متنوع و جذاب آن به فیلم دیدن بپردازید. این سالن‌های شامل سالن‌های معمولی، سالن پخش فیلم‌های سه بعدی و آیمکس، سالن VIP با امکان سرو غذا و نوشیدنی و همچنین سالن پخش فیلم برای کودکان است. از جالب‌ترین سالن‌های این مجموعه همین سالن مخصوص کودکان است که در آن یک استخر توپ هم برای بچه‌ها در نظر گرفته شده تا موقع دیدن بهترین انیمیشن‌ها، اگر دلشان خواست بازی هم کنند.

 

۴ شهر زیبای تایلند برای سفرهای عاشقانه

Icon Cineconic


۵- پارک کنار رودخانه

یک فضای ۱۰ هزار متر مربعی در کنار رودخانه در نظر گرفته شده که هم مشتریان مرکز خرید و هم مردم عادی می‌توانند به آن جا مراجعه کرده و در فضای بسیار خوبی که با چند درخت، محیط سرسبز و همچنین تندیس‌های مختلف زیبا سازی شده، به تفریح و لذت بردن از منظره بپردازند. این مکان اگر چه به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته، اما درست مثل داخل خود مرکز خرید، در جزیی‌ترین بخش‌هایش نیز وسواس به خرج داده شده و زیبا تهیه دیده شده است.

 

مرکز خرید ICONSIAM


۶- بخش‌های تفریحی آموزشی

چندین سالن عالی برای کودکان وجود دارد که می‌توانند همراه تفریح در این سالن‌ها به یادگیری نیز مشغول شوند. مثل Phonics 1st یا Babies Genius یا Scientia. برای بزرگ‌ترها هم کارگاه‌هایی برپا هست و آن‌ها نیز می‌توانند در آن‌ها چیزهای جدیدی یاد بگیرند. البته بعضی از آن‌ها مثل کارگاه‌های موسیقی خیلی به درد گردشگران نمی‌خورد، اما کارگاره‌های رقص و سفال گری و ... به صورت چند ساعته نیز کلاس‌هایی دارند که در عین یادگیری بسیار مفرح هم هستند.

 

این برنامه‌های تفریحی بانکوک را حتما با کودکانتان تجربه کنید

مرکز خرید ICONSIAM


۷- رستوران‌های Rose

چند رستوران ژاپنی در طبقه چهارم وجود دارد که دیگر انتخاب شما برای خوردن غذایی خاص در ICONSIAM است. این رستوران‌ها از سوشی بارهای ساده و ارزان تا غذاهای محلی و رستوران گران و با کلاس غذاهای ژاپنی را شامل می‌شوند تا همه بتوانند از این مجموعه بهره ببرند.

 

بهترین رستوران‌های ارزان قیمت ژاپنی در بانکوک

مرکز خرید ICONSIAM

۱۴ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران