برترین برندها در مرکز خرید Super Brand شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
برترین برندها در مرکز خرید Super Brand شانگهای

شانگهای و تور چین برای کسانی که عاشق خرید هستند، مانند بهشتی بزرگ است. شهری پر از مراکز خرید بزرگ و پاساژهایی که مملو از فروشگاه‌های رنگ و وارنگ هستند. امروز از میان تمامی مراکز خرید شانگهای، به سراغ Super Brand رفته‌ایم که یک مرکز خرید بسیار بزرگ و مدرن است و در کنار محیط خانوادگی خود، سعی داشته تا بهترین‌ها را زیر یک سقف گردآوری کند. آیا Super Brand ارزش زمان گذاشتن دارد؟ چه برندهایی در آن هستند؟ این سوالاتی است که در این نوشته به دنبال جوابش هستیم.

 

معرفی کوتاهی از مرکز خرید Super Brand

مرکز خرید Super Brand در منطقه تجاری و بسیار پرطرفدار لوجیانجو قرار گرفته است و با ۱۳ طبقه مجموعا مساحتی به اندازه ۲۵۰ هزار مربع دارد! این مرکز خرید بیش از ۴۰۰ برند را میزبانی می‌کند و سالانه رقم شگفت انگیز ۳۰ میلیون بازدید را به خود می‌بیند که البته ۸۰ درصد آن خود چینی‌ها و ۲۰ درصد باقی مانده گردشگرانی هستند که به سفر چین آمده‌اند. این مکان جدا از فروشگاه‌های بسیاری که دارد، دارای چند مرکز تفریحی، رستوران و کافه بوده و محیطی خانوادگی و در عین حال مدرن دارد. نکته دیگر اینکه ساخت و سازها در طبقات مختلف این مرکز خرید ادامه داشته و تا اواسط ۲۰۲۰ چند بخش تازه به این مکان اضافه شده و تا حد زیادی ظاهر آن تغییر پیدا می‌کند، آن هم بدون اینکه Super Brand حتی برای یک روز تعطیل شود.

۸ دلیل که چرا باید به شانگهای سفر کنید

 

مرکز خرید Super Brand

 

برندهای مرکز خرید Super Brand

با توجه به تعداد بسیار بالای فروشگاه‌های این مرکز خرید، به راحتی می‌توانید انتظار هر گونه مغازه‌ای را در آن داشته باشید. از لباس و لوازم شخصی گرفته تا لوازم خانگی، لوازم الکتریکی و حتی مبلمان و تخت خواب. نمی‌توان یک به یک به همه‌ی فروشگاه‌‌ها و برندها پرداخت پس به نمونه‌هایی بسنده می‌کنیم. مثلا در بخش پوشاک و مد اسم‌های مطرحی حضور دارند که از برندهای بسیار گران قیمت تا برندهای معتبر را شامل می‌شوند. Calvin Klein، Dazzle، Lacoste، Victoria Secret، Zara و چند برند دیگر در کنار برندهای چینی بسیار خوب هستند که می‌توانید لباس‌های متفاوتی را از آن‌ها بخرید. در کنار آن‌ها هم برندهای معتبر لباس‌های ورزشی همچون آدیداس، نایک و فیلا را می‌بینید و همچنین چندین و چند برند لباس بچگانه نیز هستند تا کوچک‌ترها هم بتوانند خرید کنند.

 

مرکز خرید Super Brand

 

در زمینه لوازم آرایش و وسایل الکترونیک، کم‌تر برند غربی دیده می‌شود و بیشتر برندهای چینی بسیار خوب و برندهای شرقی دیگر وجود دارند. برای مثال اگر طرفدار برندهای محصولات زیبایی ژاپنی باشید، حتما هیتومی را می‌شناسید و این برند یک فروشگاه بسیار بزرگ در این مرکز خرید دارد. لوازم ورزشی و همچنین زیورآلات و ساعت از دیگر بخش‌های مهم و پرطرفدارد مرکز خرید  Super Brand هستند که در اولی می‌توانید NBA، آدیداس، نایک، فیلا، پولو، پوما و ... را ببینید و در دومی نیز برندهای بسیار جذابی مثل Agatha، Casio، Pandora، Swarovski و چند برد چینی خوب حضور دارند.

راهنمای کامل خرید در شانگهای

 

مرکز خرید Super Brand

 

در مجموع فروشگاه‌های این مرکز خرید متنوع و جذابند و فضای بسیار خوبی برای بازدید از محصولاتشان به شما ارائه خواهند کرد.

 

بخش‌های مختلف مرکز خرید Super Brand

 گفتیم این مرکز خرید یک مکان خانوادگی است. برای شروع کافی است بدانید که ۶ مرکز اسپا و زیبایی در این مرکز خرید واقع شده که در طبقات اول، چهارم و هفتم قرار دارند. از طرفی اگر بخواهید فیلم‌های روز دنیا را با کیفیتی عالی ببینید، یک مجموعه سینمایی بسیار خوب در طبقه‌ی هشتم وجود دارد که حتما باید به آن سر بزنید. این مجموعه سینمایی دارای چندین سالن است که سالن‌ IMAX و IMAX سه بعدی شامل آن‌ها می‌شود و هم فیلم‌های چینی و هم فیلم‌های روز دنیا در آن‌ها به نمایش در می‌آیند.

۷ اسپای لوکس شانگهای؛ بهترین‌های شرق آسیا

 

مرکز خرید Super Brand

 

در بخش تفریحی دو مرکز دیگر هم در Super Brand وجود دارد. اولی یک مرکز بازی بسیار خوب است که دارای بازی‌های رومیزی و بازی‌های ویدیویی می‌باشد. این مکان یک دکور بسیار زیبا دارد و در آن چند میز بیلیارد، فوتبال‌دستی، چند بازی آرکید و بازی‌های کامپیوتری دیگر قرار گرفته است. یک پارک بازی کودکان نیز به نام TOM’S WORLD در این مجموعه قرار داده شده که هم شامل بازی‌های فیزیکی و هم بازی‌های کامپیوتری مخصوص سنین پایین می‌شود.

از دیگر بخش‌های این مرکز خرید می‌توان به چند مرکز یادگیری از جمله گالری‌های هنری، چندین باشگاه ورزشی و یک سوپرمارکت بزرگ اشاره کرد.

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران