۵ مرکز غواصی معروف قشم

جاذبه‌های گردشگری قشم
۵ مرکز غواصی معروف قشم

قشم یکی از زیباترین جزایر ایران به حساب می‎آید که در تمامی روزهای سال نه تنها میزبان تعداد بی‌شماری از گردشگران داخلی است، بلکه میزبان تعداد زیادی از گردشگران خارجی نیز می‌باشد. جزیره‌ای پر شور و حال با مردمانی دوست داشتنی و باصفا. جزیره‌ای با بهترین سواحل و رستوران‌های دریایی که تازه‌ترین و لذیذترین غذاهای دریایی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. جزیره‌ای با شب‌های پر حرارت و روزهای پر رویداد. جزیره‌ای که متناسب با فصلی که به آن سفر می‌کنید، تفریحات متنوعی در آن می‌توانید انجام بدهید. یکی از این تفریحات زدن به دل آب است. در سفرتان با تور قشم به این شهر اگر به غواصی کردن علاقه دارید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۵ مرکز معروف غواصی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- مرکز غواصی نگین ساحل قشم


این مرکز یکی از بهترین مراکز غواصی قشم به حساب می‌آید که جدای از فراهم آوردن امکانی برای زدن به قلب آب، آموزش‌های غواصی در سطوح مختلف را نیز به علاقه‌مندان به این رشته ارائه می‌دهد. این مرکز از ابتدای سال ۱۳۹۳ در ساحل ریگو در جزیره قشم کار خود را آغاز کرده است و از افتتاحش تا به امروز همواره مجرب‌ترین مربیان غواصی را در استخدام خود داشته است. این مرکز در سال ۲۰۱۶ به عنوان مرکز غواصی SSI آلمان انتخاب گردیده است. در این مرکز دوره‌های مختلف آموزش غواصی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود که پرطرفدارترین آنها به شرح زیر هستند:

 

 هیجان‌انگیزترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در جزیره زیبای قشم انجام دهید 

 

مرکز غواصی نگین ساحل قشم

 


دروه Try Scuba


این دوره برای کسانیکه برای اولین بار می‌خواهند غواصی را تجربه کنند برگزار می‌شود. دوره‌ای که مدت زمان آموزش آن ۱ ساعت است و حداکثر عمقی که هنرجویان به آن پا می‌گذارند ۵ متر. دوره‌ای که به جای آب‌های آزاد در استخر آموزش داده می‌شود و حداقل سن افراد شرکت کننده در آن ۸ سال است. در سفرتان با تور قشم به شما توصیه می‌کنیم اگر دوست دارید فرزندان‌ نوجوان‌تان با این ورزش عجین شوند حتما آنها را در این دوره ثبت‌نام کنید.

 

 بهترین گردش‌های یک روزه به اطراف قشم را بشناسید

 

مرکز غواصی نگین ساحل قشم

 


دوره Scuba Diver


این دوره برای افرادی هست که می‌خواهند غواصی را در حد مبتدی بیاموزند. در این دوره که میان ۱۰ تا ۱۶ ساعت طول برگزاری آن است غواصان ۳ بار در آب‌های محصور و ۲ بار در آب‌های آزاد حداکثر تا عمق ۱۰ متری به غواصی می‌پردازند. حداقل سن افراد شرکت کننده در این دوره ۱۰ سال است. اگر غواصی در این جزیره را انجام دادید و به آن علاقه‌مند شدید به شما توصیه می‌کنیم برای این دوره ثبت نام کنید.

 

 بازدید از غار نمکی و تنگه‌ی چاهکوه؛ دو جاذبه‌ی هیجان‌انگیز و رازآلود قشم 

 

مرکز غواصی نگین ساحل قشم

 


دوره Open Water Driver


این دوره برای کسانی که می‌خواهند غواصی را در سطحی بالاتر از مبتدی تجربه کنند است. دوره‌ای که حداقل سن شرکت‌ کنندگان در آن ۱۰ سال است و شرکت کنندگان آن می‌توانند غواصی تا عمق ۱۸ متری را در آن تجربه کنند. مدت زمان آموزش این سطح از غواصی میان ۱۶ تا ۳۲ ساعت است که تمرین‌های آن ۶ بار در آب‌های محصور و ۴ بار در آب‌های آزاد برگزار می‌شود.

 

 گشت و گذاری ماجراجویانه در ژئو پارک قشم 

 

مرکز غواصی نگین ساحل قشم

 

 

در این مرکز دوره‎های مختلف دیگری نیز برگزار می‌شوند که اگر علاقه‌مند به آموزش حرفه‌ای غواصی هستید می‌توانید درباره‌شان بیشتر پیگیری کنید. مرکزی که در قشم دو شعبه به آدرس‌های زیر دارد:

  • شعبه ۱ : قشم – جاده ساحلی – بعد ار پلاژ سیمین – قبل از جزایر ناز – ساحل ریگو
  • شعبه ۲ : قشم – پارک زیتون – مرکز غواصی نگین ساحل قشم
  • شماره تماس: 09175781053

 

۲- مرکز غواصی دلفین مرجان قشم


این مرکز در سال ۱۳۹۰ در جزیره قشم برپا شده است و یکی از معروف‌ترین مراکز تفریحات آبی در این جزیره به حساب می‌آید. چرا که جدای از غواصی، امکان انواع تفریحات آبی اعم از جت اسکی، فلای برد، قایق سواری، شاتل و ... نیز در آن فراهم آمده است. مرکزی که در بالاترین سطح ایمنی و آموزش می‌توانید غواصی را در آن تجربه کنید. در این مرکز همه روزه تورهای زیادی برای دیدن جهان زیر آبها برگزار می‌شوند که شما نیز می‌توانید در آنها شرکت کنید. همچنین در این مرکز کلاس‌های آموزشی مختلفی برای غواصی تدارک دیده شده است که به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال غواصی به صورت نیمه حرفه‌ای و حرفه‎ای هستید در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنید. در این مرکز دوره‌های مختلفی از جمله SSI، CMAS، OWS و PADI برگزار می‌شوند که علاقه‌مندان فراوانی دارند و اگر می‌خواهید بیشتر با این دوره‌ها آشنا شوید می‌توانید با یک سرچ ساده در اینترنت با استاندارد هرکدام از آنها بیشتر آشنا شوید. این مرکز در پارک زیتون و جنب سینمای ۴ بعدی جزیره واقع شده است.

 

 ۴ جزیره زیبای اطراف قشم 

 

مرکز غواصی دلفین مرجان قشم

 

  • تلفن: 09171630366
۰۴ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران

سعید پاک زاد

سلام خدمت مدیره محترم و زحمت کش سایت
من از بین چندتا کلوپ غواصی نگین ساحل قشم و انتخاب کردم چون واقعا پرسنل خوبی داشتن
اون چیزی که نظره منو به خودش بیشتر جلب کرد نظافت خیلی خوبشون بود که از همه نظر عالی بود وسرویس خیلی خوبی داشتن.

سعید رفیعی

نگین ساحل قشم واقعا یکی از بهترین کلوپ های تفریحی قشم هستند
با پرسنل و مربی های کار بلد و عالی
واقعا غواصی با این کلوپ غواصی تفریحی عالی هست...ممنون از کلوپ غواصی نگین ساحل قشم