روزهای گرم دبی را با این تفریح‌ها خنک کنید

جاذبه‌های گردشگری دبی
روزهای گرم دبی را با این تفریح‌ها خنک کنید

دبی یکی از لوکس‌ترین و برترین شهرهای جهان برای اقامت‌های کوتاه مدت و بلند مدت است. شهری که به رویدادهای درونش شناخته می‌شود و شبانه‌روزی پر جنب و جوش برای گردشگرانش فراهم می‌آورد. شهری که بهترین هتل‌های دنیا را در خود دارد و در کنار آن بهترین جاذبه‌های توریستی مصنوعی را فراهم آورده است. شهری که در خود هم دریا دارد و هم صحرا و همین امر سبب شده است یکی از جذاب‌ترین شهرهای گردشگری به حساب آید. در سفرتان با تور دبی اگر به دنبال تفریحات تابستانه هستید همراه ما باشید تا ۶ تفریح خنک این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- رفتن به پیست اسکی دبی


شاید باورتان نشود که در یک شهر گرم و خشک جهان یک پیست اسکی وجود داشته باشد آن هم پیستی که در تابستان و در گرما دایر باشد. زیاد تعجب نکنید چرا که دبی شهر چیزهای عجیب و غریب است. پیست اسکی مصنوعی دبی یکی از برترین پیست‌های مصنوعی اسکی در سراسر جهان به حساب می‌آید. پیستی که هم برای تفریحات مجردی مناسب است و هم برای تفریحات خانوادگی. پیستی که در مرکزخرید امارات این شهر واقع شده است و یکی از سردترین نقاط دبی در فصل تابستان به حساب می‌آید. فکرش را بکنید وقتی شهر دارد زیر گرمای ۵۰ درجه آب می‌شود، شما شال و کلاه می‌کنید و در همان شهر می‌روید به جایی که دمایش زیر صفر است.

 

بهترین پارک‌های آبی دبی ؛ خنک شوید و لذت ببرید

 

 پیست اسکی دبی

 


۲- گشت گذار در دبی مال


دبی مال یکی از بزرگترین مرکزخریدهای جهان است که که هرچه بخواهید را می‌توانید در آن بیابید. دامنه‌ی این هرچه از وسایل شخصی و زندگی شروع می‌شود و به غذاها و نوشیدنی‌ها و همینطور وسایل دیجیتالی و کامپیوتری نیز می‌رسد. این مرکزخرید و بسیاری دیگر از مرکزخریدهای دبی خنک‌ترین فضاهای شهری آن در تابستان به حساب می‌آیند. چرا که کولرها و فن‌های بزرگ در آنها دائما روشن هستند. در تابستان اما به جای مرکزخریدهای مجلل و پرشمار این شهر به دبی مال بروید. چرا که جدای از وسایل عالی و تکمیل برای خرید سوغاتی، جاذبه‌های تفریحی همچون شهربازی و آکواریوم نیز در خود دارد که می‌توانید از آنها دیدن کنید.

 

تجربه‌های گردشگران در اولین بازدید از دبی مال

 

دبی مال

 


۳- پارک آبی وایلد وادی


وایلد وادی نه تنا یکی از معروف‌ترین پارک‌های آبی حوزه‌ی خلیج فارس و آسیاست بلکه در تمام جهان نیز شناخته می‌شود. چرا که جدای از امکانات و وسایل بازی و استخرها، یکی از بلندترین سرسره‌های جهان را نیز در خود دارد. پارکی که هم برای یک سفر خانوادگی مناسب است و هم برای یک سفر مجردی. پارکی که یک روز هیجان‌انگیز و متفاوت از سفر با تور دبی برای بازدیدکنندگانش می‌سازد. در روزهای گرم تابستانی پیشنهاد اصلی دبی به مسافرانش همین پارک است. پارکی که یکی از زیباترین نماهای برج خلیفه را به شما رائه می‌دهد.

 

تفریح‌های خاص که شما را در گرمای تابستان دبی، خنک می‌کنند

 

پارک آبی وایلد وادی

 


۴- اسکیت روی یخ دبی


اگر عاشق سر خوردن و پاتیناژ هستید باید بدانید دبی مال زمینی در خود دارد که شما می‌توانید با رفتن به آن صاحب یک تجربه‌ی منحصر به فرد و خاص شوید. زمینی که شاید بارها آن را در برنامه‌های تلوزیونی و رقص‌‎ها دیده‌اید و حالا آرزو داشته باشید خودتان به داخل آن بروید و سر خوردن را تجربه کنید. سرخوردنی همراه با آهنگ و مربی و البته تجهیزات مناسب. نگران ایمنی هم نباشید چرا که تمامی وسایل مربوط به حفظ سلامتی در اختیارتان قرار می‌گیرد. این جاذبه‌ی گردشگری نه تنها در روزهای تابستان بلکه در تمامی روزهای سال برای بزرگسالان و نوجوانان جذاب است.

 

تابستان؛ ارزان‌ترین فصل سفر به دبی

 

اسکیت روی یخ دبی

 


۵- سرزمین تفریحی یخچالی


اگر گرما اذیتتان می‌کند و دوست دارید برای یک تفریح عالی به یک جای خنک بروید تفریحگاه یخچالی این شهر را انتخاب کنید. جاییکه با دمای زیر صفر درجه در سرزمینی که همه چیز در آن یخ زده است از شما پذیرایی می‌کند. در این تفریحگاه می‌توانید از مجسمه‌های یخی دیدن کنید، در رستورانی غذاهای عالی و همینطور نوشیدنی‌های گرم بنوشید و عکس‌های خاطره‌انگیز از خودتان بیندازید. این تفریحگاه در خیابان شیخ زاید و میدان تایمز واقع شده است. بازدید از این تفریحگاه در روزهای گرم تابستانی لطفی دیگر از روزهای مختلف سال دارد.

 

بازدید از مسجد شیخ زاید؛ گران‌ترین مسجد جهان

 

سرزمین تفریحی یخچالی

 


۶- پارک آبی آکوآ ونچر


آکوآ ونچر از دیگر پارک‌های آبی معروف دبی است که با رفتن به آن می‌توانید زیر نور سوزان خورشید یک روز خنک برای خودتان رقم بزنید. پارکی که بیش از سرسره‌ها، به استخرها و رودخانه‌های مصنوعی درونش شناخته می‌شود. پارکی که دارای منطقه‌ی شبیه‌سازی دریاست و این نقطه‌اش یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های آن در سفر به همراه کودکان به حساب می‌آید. چرا که در این بخش می‌شود شاهد بازی‌های بانمک دلفین‌ها بود و برای کودکان تجربه‌های بدیع رقم زد.

 

معرفی پارک آبی هیجان انگیز و جذاب لاگونا در دبی

 

پارک آبی آکوآ ونچر

۰۹ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران