فعالیت‌های متنوع در مرکز شهر آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
فعالیت‌های متنوع در مرکز شهر آنتالیا

تمام کسانی که مرکز شهر آنتالیا را برای اقامت و گردش انتخاب می‌کنند، باید بدانند که این منطقه مملو از فعالیت‌های مختلف و حتی سواحل زیبا است. همانطور که همه می‌دانیم، آنتالیا دومین شهر بزرگ گردشگرپذیر ترکیه است و مرکز شهر آن همیشه شلوغ و پر از جنب و جوش است، مخصوصا اگر تابستان‌های پر طرفدار با تور آنتالیا به این شهر بروید. اگر عاشق سکوت و مکان‌های خلوت نیستید و دوست دارید به مراکز خرید بروید یا اینکه در سواحل شلوغ و پر از شور و شوق تفریح کنید، در این بخش از شهر ساکن شوید و راهنمای ما را بخوانید.


در مرکز شهر آنتالیا چه چیزی انتظار شما را می‌کشد


آنتالیا مثل بسیاری از شهرهای جدید گردشگرپذیر، به یک باره ساخته نشده و شکل گیری آن سیری تاریخی داشته است. به همین دلیل است که در اطراف شهر شما ویرانه‌های تاریخی با ارزشی خواهید دید که باعث می‌شود برای سفرهای برون شهری خود را آماده کنید یا اینکه در نزدیک‌ترین حالت ممکن به مرکز شهر، می‌توانید به محله قدیم رفته و از بندر زیبای آن دیدن کنید. اما مرکز شهر کاملا با دیگر مناطق آنتالیا متفاوت است. آنتالیا مملو از مراکز خرید مدرن ، بوتیک‌های جذاب، مراکز تفریحی و ... .

 

راهنمای سفر 4 روزه به آنتالیا، شهر تفریح و خوشگذرانی

 

 

شهر آنتالیا

 


شما در این بخش از شهر صدها فروشگاه متنوع پیدا خواهید کرد تا بتوانید از آن‌ها خرید کنید، به راحتی به مراکز تفریحی و چند ساحل دسترسی دارید، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار خوبی پیدا خواهید کرد، رستوران‌های لوکس یا رستوران‌های خوب با قیمت مناسب پیدا می‌کنید و خلاصه اینکه هر چه بخواهید را در منطقه‌ای مدرن و جذاب کنار هم خواهید داشت.

 


فعالیت‌های تفریحی در مرکز شهر آنتالیا


پارک‌های آبی و مراکز اینچنینی در اطراف شهر یا در کنار سواحل وجود دارند، اما در مرکز شهر شما می‌توانید به مراکز خریدی دسترسی داشته باشید که در آن‌ها سینماهای مختلف، پارک‌های تفریحی و فعالیت‌هایی از این دست دارند، مرکز خرید Ozdilek Park در آنتالیا گزینه‌ای مناسب برای تفریح و خرید خانوادگی است. همچنین شما می‌توانید در خیابان‌های شهر گشت زده در پارک‌های مرکز شهر و همچنین انواع کافه‌هایی که در این منطقه وجود دارند حضور به هم رسانید.

 

بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن صبحانه‌ ترکی با منظره‌ای از ساحل و جنگل

 

 

شهر آنتالیا

 


سر زدن به بهترین موزه‌های آنتالیا نیز از جمله مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید بکنید چون این وزه‌ها از بهترین‌هایِ ترکیه محسوب می‌شود. رفتن به آکواریوم آنتالیا نیز فعالیت خانوادگی و بسیار خوبی است که می‌تواند تنوعی شگفت‌انگیز به سفر شما به این شهر داشته باشد.

 


خرید


مرکز شهر همانطور که گفتیم دارای صدها فروشگاه مختلف، بازارهای سنتی و خیابانی و همچنین فروشگاه‌های محلی بسیار جذابی است که هم می‌توان از آن‌ها برای خرید سوغات استفاده کرد و همچنین در مراکز خرید به سراغ برندهای معروف ترک و جهانی رفت. فروشگاه‌های محصولات ترک و صنایع دستی تقریبا در هر گوشه و کناری پیدا می‌شوند اما برای خرید بهتر و اجناس لوکس‌تر باید به سراغ مراکز خرید مهم شهر بروید.

 

 

شهر آنتالیا

 


TerraCity، Migros یا MarkAntalya از جمله این مراکز خرید هستند که در آن‌ها می‌توانید انواع برندهای جهانی را ببینید که فروشگاه‌های مخصوص به خود را دارند. در کنار آن‌ها همیشه برندهای محبوب ترک را نیز از نظر بگذرانید که با قیمت‌های بسیار مناسب‌تر اجناس معتبری در اختیارتان قرار می‌دهند. همانطور که گفتیم این مراکز خرید تنها مختص به فروشگاه‌ها نبوده و در آن‌ها سینما و پارک نیز وجود داشته و البته مملو از کافه‌ها و رستوران‌های مختلف هستند. از طرفی بازار قدیم نیز در همین مرکز شهر وجود دارد و به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته، سوغات بخرید و از غذاهای محلی یا خیابانی بخورید. فراموش نکنید که در بازار همیشه می‌توانید بر سر قیمت‌ها چانه بزنید، اما در این کار زیاده‌روی نکنید.

 

راهنمای خرید ارزان و مقرون به صرفه‌ در آنتالیا؛ شهر زیبای ساحل‌ها و دریا

 

 

شهر آنتالیا

 


سواحل مرکز شهر


عموما وقتی صحبت از سواحل مرکز شهر می‌شود، مردم ناخودآگاه یاد پارک‌های کنار ساحل می‌افتند نه سواحلی که بتوان در آن‌ها شنا کرد یا به فعالیت‌های آبی مشغول شد. با این حال این موضوع در مورد آنتالیا صدق نمی‌کند و شما در همین مرکز شهر نیز چندین ساحل خوب و عالی پیدا خواهید کرد. ساحل لارا یا ساحل کونیالتی آنتالیا از جمله این سواحل هستند که امکانات بسیار خوبی برای تفریح داشته و البته همیشه مملو از جمعیت و پر از شور و جریان زندگی هستند.

 

۸ ساحل زیبای آنتالیا؛ نگین توریستی دریای مدیترانه

 

 

شهر آنتالیا

 


هتل‌ها و اقامتگاه‌ها


اگر برنامه دارید در این منطقه از شهر اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما طبیهت زیبا و رویایی کمر در آنتالیا یا Belek است. هر دوی این هتل‌ها از جمله بهترین‌های شهر هستند و با امکانات عالی رفاهی و تفریحی می‌توانند میزبانی عالی برای سفر شما با تور آنتالیا، این شهر ساحلی باشند.

 

معرفی ۵ هتل لاکچری آنتالیا، شهر تفریحی و ساحلی

 

 

آنتالیا

۲۵ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران