سه روز را همراه با فرزندانتان در بانکوک خوش بگذرانید

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
سه روز را همراه با فرزندانتان در بانکوک خوش بگذرانید

اگر با خانواده و فرزندان خود با تور تایلند به بانکوک سفر کرده‌اید، باید بدانید که فرصت‌های بسیار زیادی برای شما در این شهر وجود دارد تا هم خوش بگذرانید، هم خرید کنید و هم در بهترین رستوران‌ها غذا بخورید. راهنمای امروز ما برای چنین سفرهایی به بانکوک است و اگر تور ترکیبی به تایلند را تجربه می‌کنید، احتمالا بیش از ۳ یا ۴ روز در پایتخت زمان نداشته باشید، پس ما پینشهاداتمان را برای سه روز محدود کرده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا لیست مورد نظر ما را برای روزهای مختلف بخوانید.

 

روز اول


نهار با خرس‌ها، شام در رویاها و پرواز و خرید


روز اول را به یک جای زیبا و دیدنی بروید تا هم تفریح کرده باشید و هم ناهار را در جایی عالی همراه خانواده میل کنید. "قلعه تدی" مکانی ایده‌آل برای گشت و گذار و بازی و همچنین صرف ناهار است. در این مکان عروسک‌های بزرگ خرسی با بچه‌ها بازی کرده و آن‌ها نیز امکان بازی در محیط جذاب این پارک کوچک را دارند. فضای بیرونی این قلعه باغی قشنگ و دلباز است و در داخل نیز شبیه به یک قلعه‌ی قدیمی اما کارتونی طراحی گشته. غذا و دسرهای این مجموعه نیز هم طراحی زیبایی دارند و هم بسیار خوشمزه هستند. با توجه بع زمان نه چندان زیادی که باید در این مکان صرف کنید، می‌توانید همان صبحی که به شهر می‌رسید نیز برای رفتن به این مکان برنامه‌ریزی کنید.

 

فعالیت‌های رایگان و جذاب بانکوک که احتمالا از آن‌ها خبر نداشته باشید

 

 

بانکوک

 


محل بعدی که همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند در آن به تفریح بپردازند، پارک واقعیت مجازی VR 1 – Thonglor است. در این مکان انواع بازی‌های واقعیت مجازی برای سنین مختلف در نظر گرفته شده و در بخش‌هایی از آن نیز بازی‌های رو میزی و میز پینگ پنگ و بیلیارد و از این دست قرار دارد. جایی که تمامی اعضای خانواده می‌توانند در آن به تفریح بپردازند.
تجربه پرواز برای کودکان نیز فرصتی مناسب برای بچه‌ها خواهد بود تا در یک کابین تقریبا واقعی نشسته و در Flight Experience Bangkok این موضوع را تجربه کنند. این کابین در واقع یک شبیه ساز بویینگ ۷۳۷ است و تمامی مسیر یک پرواز واقعی در آن شبیه سازی شده.

 

 

بانکوک

 


برای صرف شام نیز حتما به The Gardens of Dinsor Palace بروید. جایی رویایی و زیبا در کنار یک باغ و حوض بزرگ و زیبا که چند بخش برای نشستن داشته و هر کدامشان زیبایی خاصی دارد. غذاهای این مجموعه عالی و فضای آن نیز منحصر به فرد است و در شب‌های بانکوک، محیطی دلچسب را برایتان مهیا می‌کند.
در نهایت شب را بیشتر به بزرگ‌تر اختصاص دهید و برای خرید و گردش و گاهی سفارش دسرهای شیرین به بازار شبانه Palladium بروید. حتی می‌توانید شام را نیز برای اینکه هزینه‌هایتان کم‌تر شود در همین محل میل کنید. این بازار بزرگ و جذاب و شلوغ بوده و تا ساعت‌ها شما را مشغول به خود می‌کند.

 

کافه‌های متفاوت در بانکوک برای خوردن اصیل‌ترین و خوش طعم‌ترین دسرهای تایلندی

 

 

بانکوک

 


روز دوم

بازی با سگ‌های بزرگ، لذت بردن از جادو، چای بعد ظهر و بسیاری کارهای دیگر

می‌توانید سر صبح خانواده را برای خوردن یک صبحانه هیجان انگیز به کاف Big Dog ببرید. جایی که احتمالا کوچک‌ترها عاشقش شوند و بزرگ‌ترها نیز در آن لذت ببرند. این کافه در کنار یک محل نگهداری برای سگ‌های بزرگ در نظر گرفته شده که شما بعد از خوردن غذا می‌توانید به دیدنشان بروید و کمی با آن‌ها بازی کنید.
بعد از صبحانه به دیدن گالری خاص و منحصر به فرد Art in Paradise بروید تا در میان طرح‌های سه بعدی بسیار بزرگ، عکس‌هایی جالب بگیرید. چندین کار هنری در موضوعات مختلف ساخته شده که با عکس گرفتن در کنار هر کدامشان می‌توانید خاطره‌ای جالب برای خود و همراهانتان ثبت کنید.

 

بهترین هتل‌های بانکوک برای سفرهای خانوادگی همراه با کودکان

 

 

بانکوک

 


Mocking Tales نام کاه‌ای دیگر است که می‌توانید ناهار را در آن میل کنید. این کافه با تم جادوگری و هری‌پاتر درست شده و در دکورش اژدهای در حال پرواز، زره شوالیه و خیلی‌ چیزهای دیگر را ببینید. بسیاری از غذاها و دسرها نیز با این تم خاص به روی میز می‌روند و می‌توانند برای تمام خانواده اتفاقی هیجان انگیز باشند.

 

 

بانکوک

 


بعد از ظهر برای خرید به مرکز خرید Platinum Mall بروید. یکی از مراکز خرید بسیار خوب که قیمت‌های مناسبی داشته و با دارا بودن فروشگاه‌های متعدد، محلی عالی برای خرید بزرگ‌ترها بوده، انتخاب‌هایی نیز برای کودکان و نوجوانان پیش پایتان می‌گذارد.
برای شام پیشنهاد می‌کنیم چیزی سبک در بازار شبانه‌ای که بعدا به شما معرفی خواهیم کرد بخورید و در عوض عصرانه را به Cher Cheeva بروید. جایی متفاوت از هر جای دیگری که در آن چای‌های خوش طعم و بسیار متنوع سرو می‌شود و سینی‌های دسرش یکی از معروف‌ترین‌ها در بانکوک است که در آن انواع میوه‌ها، شیرینی‌های محلی و چیزهای خوشمزه‌ی متنوع با گل‌های رنگارنگ تزیین شده‌اند.

 

نگاهی به مجموعه تفریحی و ابرقهرمانی تازه تاسیس مارول در بانکوک

 

 

بانکوک

 


این شب را نیز به یک بازار شبانه دلپذیر با نام Liab Duan اختصاص دهید. این محل نیز همچون اکثر بازارهای شبانه بانکوک مملو از فروشندگان غذاهای خیابانی است و در آن می‌توانید انواع اجناس را پیدا کنید.

 


روز سوم

بودن در دنیای توتورو، ناهار در جنگل و تماشای دنیای زیر آب


May’s Garden House یکی از کافه‌های خاصی است که نباید بچه‌های خود را قبل از دیدن این کافه از شهر بیرون ببرید. این کافه تماما از دنیای انیمیشن‌های استودیوی گیبلی اقتباس شده و از طراحی‌ داخلی، غذاها تا هر چیزی که می‌بینید به شخصیت‌های کارتون‌ها اختصاص دارد. دنیایی شگرف و جذاب که همه از بودن در آن لذت می‌برند.

 

معرفی کافه‌ها و رستوران‌های متفاوت، برای صرف یک شام عالی در بانکوک

 

 

بانکوک

 


کارگاه سفال‌گری Poteri نیز نمونه‌ای عالی برای یک فعالیت خانوادگی سالم و عالی است. در این محل هم بزرگ‌ترها می‌توانند ساخت ظروف سفالی را یاد بگیرند و هم کوچک‌ترها.
Vivarium را نیز برای ناهار انتخاب کنید، چون از آن جاهایی است که در کم‌تر جایی از دنیا خواهید دید. این مکان همچون یک جنگل مصنوعی است و گیاهان بزرگی از سقفش آویزان بوده و در هر گوشه‌ای، گل و گیاهی به نمایش گذاشته شده است. مکانی فوق‌العاده عالی و منحصر به فرد که در آن می‌توانید غذاهایی استثنایی نیز میل کنید.

 

 

بانکوک

 


مرکز خرید Siam Paragon می‌تواند ایستگاه آخر سفر شما باشد. این مرکز خرید بزرگ مملو از فرصت‌های عالی برای گردش، تفریح و خوردن غذا است. جدا از چندین سینمایی که در خود دارد شما می‌تواید در آکواریوم آن مدت‌ها به تفریح و گردش پرداخته و حتی با پرداخت مبلغی در آن به غواصی بپردازید. شب در همین محل به غذا خوردن در رستوران‌ها، کافه‌ها و فست فودهای متنوعش مشغول شوید و در پارک بازی آن به تفریح مشغول شده و در نهایت شب به هتل باز گردید.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران